Citat:
Fast Thapper kan ju ändå vara rolig. Tyckte det var märkligt att han sa till honom - men har aldrig sagt till den förbannat jobbiga och tråkiga Thomas Eriksson. Det förvånade mig. Thapper är bara för jävla jobbig. Men Soneby verkar också rätt trött på honom, var lite kul när han sa nått rätt drygt till honom om att han förstör alla samtal. Då höll han åtminstone käften efter det.
Sen blir jag rätt trött på de här amerikanska snubbarna som är med stup i kvarten. Samtalet blir haltande av att alla ska hålla på att växla mellan engelska och svenska hela tiden, tycker det förstör dynamiken. Ha med alla som vill snacka engelska i samma program istället och kör allt på engelska i så fall. Sen blir det drygt att lyssna på någon som inte hajar en enda svensk referens där dom måste förklara minsta lilla grej hela tiden.
Sen blir jag rätt trött på de här amerikanska snubbarna som är med stup i kvarten. Samtalet blir haltande av att alla ska hålla på att växla mellan engelska och svenska hela tiden, tycker det förstör dynamiken. Ha med alla som vill snacka engelska i samma program istället och kör allt på engelska i så fall. Sen blir det drygt att lyssna på någon som inte hajar en enda svensk referens där dom måste förklara minsta lilla grej hela tiden.
Herregud, den 29e var kaos. Bedrövligt avsnitt.
Helt sjukt att Bristav och Eriksson är komiker - för man kan inte dra så dåliga skämt/callbacks/sparka in öppna dörrar om man är en professionell komiker. Bristav vet jag i och för sig kan vara rolig.
Sen prata alla i mun på varann, var högljutt.
Det här med dom engelsktalande. Innan juluppehållet upplevde jag det som om dom hängde med ganska bra med svenskan och att flowet blev ganska bra. Till och med att det blev bättre - eftersom dom kunde ge annan syn på vissa frågor som tex handlade om amerikansk vardag eller så.
Men vad har hänt efter juluppehållet? Har dom tappat svenskan helt? För nu måste alla förklara för dom vad vissa ord/fraser betyder nästan var och varannan minut. Så upplevde jag det inte innan juluppehållet. Eller hade jag bara inte noterat det då?