Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
9000 dollar i månaden plus merch och spons men allt mindre snack om studion som skulle komma vid 80
000..
Martin har väldigt roligt åt folk som har fräckheten att tro att han får nåt som helst överskott på podden
Detta samtidigt som han har typ 2000 dollar mer i månaden än när han började köra varje dag..
Martins instagram: Martin äter på lyxrestaurang, åker till Spanien "över helgen" , åker med sambon på bergssemester i nån diktatur.. ja så gör såklart en kaffepengargiggare som "går back". Är folk dumma eller låtsas gästerna tro honom bara för att inte göra honom arg?
Jag förundras också över denna bisarra situationen. Har också hört avsnitt när frågan kommit upp och Martin fått medhåll. Ok, studion kostar, vi förstår, men den kan ju omöjligen käka upp alla pengar. Han är väldigt hemlighetsfull med vad mer som skulle vara en utgift för dem. Alltid är det den där studion som är argumentet.
Personligen står jag inte ut med hyckleriet och falskheten längre, så jag har slutat lyssna på podden. Vet inte vad jag förväntade mig från Stockholms-PK-hipsters...