Efter dagens sändning:
Är alla i studion födda igår? Att man bor i Stockholm och inte vet att både Uppland och Södermanland är Stockholms landskap?! Herregud vilken skämskudde jag fick dra på mig. Fan vad jag skäms åt deras vägnar.
Och kan Martin sluta se sig själv som en blatte? Herregud....
Citat:
Ursprungligen postat av
Puhliana
Jens Falk då? Branne-psykos någon? Har börjat prata som honom och har dessutom börjar intressera sig av basket... Skärpning
Att de har liknande röster är väl inte Jens fel? Haha... Och att gilla en av världens största sporter ser du som en copycatpsykos?
Nä du, nu letar du efter halmstrån....