2018-10-30, 19:31
  #3145
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Nivån på samtalen och nivån på humorn har verkligen kraschat totalt. Simon Gärdenfors och till viss del Albin Olsson klarar av att vara motorer i samtalen för att hålla uppe verkshöjden men i övrigt är det bara bottenskrap kvar bland de återkommande gästerna.
Citera
2018-10-30, 20:28
  #3146
Medlem
Run3s avatar
I'll
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Bra avsnitt idag, varje gång Felicia är med så höjs stämningen rejält. Hon är bland de få tjejer som är med i programmet som inte går in med inställningen "NU SKA JAG HÖRAS OCH ÖVERRRÖSTA KILLARNA"... A la Fanny Agazzi och Reloux..

Skön och avslappnad, sedan har Isidor en karisma som få.
Felicia Tomala är bra ja. Jag uppskattar även Clara Kristiansen, Felicia Jackson och Johanna Wagrell. (Kanske glömmer någon.)

Avsnitten med Fanny Agazzi eller Kathryn LeRoux brukar jag ärligt talat hoppa över; tycker de är olidligt jobbiga att lyssna på.
__________________
Senast redigerad av Run3 2018-10-30 kl. 20:31.
Citera
2018-10-31, 05:27
  #3147
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
I'll
Felicia Tomala är bra ja. Jag uppskattar även Clara Kristiansen, Felicia Jackson och Johanna Wagrell. (Kanske glömmer någon.)

Avsnitten med Fanny Agazzi eller Kathryn LeRoux brukar jag ärligt talat hoppa över; tycker de är olidligt jobbiga att lyssna på.
Jag tycker om Fanny Agazzi. Hon har ett charmigt sätt att prata. Sen gör hon märkliga instick ibland som jag finner roliga. Var det förra veckan eller förförra veckan hon replikerade någon som sa: "jag har fastnat i ditt förflutna" med "det är lite som när en kille ha kommit i en och man går omkring med sperma i sig hela dagen" - det var så oväntat så det vart roligt.
Citera
2018-10-31, 08:32
  #3148
Medlem
Luckyhorses avatar
Efter för många kassa avsnitt det senaste gick jag tillbaka till den sanna glädjen och humorn Amk egentligen var. Alla min kamrater från avsnitt 80 när david sundin och nisse anslöt sig till podden.

Lyssnat 20 avsnitt so far och kan verkligen rekommendera avsnitt 99 Fnisse Ha ha hallberg. Skrattade bokstavligen så mycket så jag föll till golvet skrattande på jobbet. Väldigt många förvirrade samt roade ögon jag fick på mig men det var det värt!
Citera
2018-10-31, 09:22
  #3149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag tycker om Fanny Agazzi. Hon har ett charmigt sätt att prata. Sen gör hon märkliga instick ibland som jag finner roliga. Var det förra veckan eller förförra veckan hon replikerade någon som sa: "jag har fastnat i ditt förflutna" med "det är lite som när en kille ha kommit i en och man går omkring med sperma i sig hela dagen" - det var så oväntat så det vart roligt.

Angående sperman är det skämt som brudarna på gymnasiet som precis hade börjat ligga sa... Otroligt låg nivå på henne, förvuxen korkad fjortis.
Citera
2018-10-31, 14:44
  #3150
Medlem
Jens Falk då? Branne-psykos någon? Har börjat prata som honom och har dessutom börjar intressera sig av basket... Skärpning
Citera
2018-10-31, 16:34
  #3151
Medlem
Efter dagens sändning:

Är alla i studion födda igår? Att man bor i Stockholm och inte vet att både Uppland och Södermanland är Stockholms landskap?! Herregud vilken skämskudde jag fick dra på mig. Fan vad jag skäms åt deras vägnar.

Och kan Martin sluta se sig själv som en blatte? Herregud....

Citat:
Ursprungligen postat av Puhliana
Jens Falk då? Branne-psykos någon? Har börjat prata som honom och har dessutom börjar intressera sig av basket... Skärpning

Att de har liknande röster är väl inte Jens fel? Haha... Och att gilla en av världens största sporter ser du som en copycatpsykos?

Nä du, nu letar du efter halmstrån....
__________________
Senast redigerad av pogba 2018-10-31 kl. 16:46.
Citera
2018-10-31, 17:27
  #3152
Medlem
yooiis avatar
Tror Martin att det inte finns mörkhåriga inom svensk adel?
Citera
2018-10-31, 18:46
  #3153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Tror Martin att det inte finns mörkhåriga inom svensk adel?

Tror Martin att man inte kan vara priviligerad om man föds med mörkt hår?

"HALLÅ JAG ÄR JU BLATTE!!11!"....
Citera
2018-11-02, 08:39
  #3154
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Vi måste beröra faran med att allt fler svenskar blir slöare och slöare när det kommer till intaget av information. Ofta har medelsvennen bara en källa till allting: Aftonbladet.

Det sitter fyra wannabe mediamän/deltidsarbetslösa i en studio och pratar om Donald Trump och tycker först att det är helt sjukt att han "kommer undan med alla brott". Martin Soneby droppar då "hörde ni det senaste" följt av att han refererar till någon bedrövlig clickbaitsmörja om att presidenten inte stängde sitt paraply ordentligt.

Nej Martin, detta är INTE "det senaste" din sinnesslöa jävla... suck. Bäst jag håller, men var tvungen att skriva av mig lite. Detta program kan ju vara bra. Men prova att vara i alla fall någorlunda intellektuellt spänstig. Även om det tar emot. Våga kryssa ner Aftonbladet och ta del av i alla fall en annan nyhetskälla i en veckas tid. Se det som en utmaning. Programmet hade mått bra av det.
Citera
2018-11-02, 17:55
  #3155
Medlem
bonhomme.. på pricken faktiskt! Martin är en arrogant narcissist, som omger sig med aningslösa "wannabes", som hört det är grymt att kunna promota sina gig i amk. Dessvärre får han ju leta längre o längre ner på skalan, då dom börjar fatta, eller att Martin gjort sig osams med någon för "komisk effekt"... Snyggt av honom ändå att kunna tigga till sig en grym inkomst, samt gratis uppbyggande av en studio som genererar fler intäkter vid uthyrning!
Titta på hans försök att sälja "merch" i början, för att få inkomst. Hade säkert gått bra, om han orkat utföra sina åtaganden åt alla som beställt.
Ibland är han rolig, väldigt medioker i standup, de roligaste skämten är de han snott, och omarbetat lite.. Han tycker själv han är grym på twitter, (narcissist), då han gärna återberättar hur dräpande han var i någon kommentar...I själva verket begriper han inte att han, urskiljningslöst, gör sig av med begåvade vänner när han pissar på dom på grund av sin "nazitourettes", "trumptourettes", (fast där är nog bristav ännu värre!) ... b l a..
Finns massor jag skulle kunna diskutera om "psykopaten" Soneby... (Bristav förstår ju ändå inte bättre, coolt o va populist ba)
Citera
2018-11-02, 18:06
  #3156
Medlem
Inblandningen av Petter Bristav berodde bara på senaste amk morgon, då han bevisade sitt hat mot Trump, liksom de flesta gör i amk morgon.. Utan att fatta egentligen varför? Har läst i Aftonbladet, sanningen..? Kom igen, våga läsa lite fler media... Kanske börja med "ledarsidorna"? Hallå, det kommer inte skada er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in