2018-01-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbby
Jag måste bara säga att jag fullkomligt avskyr Thomas Eriksson. Jag lyssnar inte ens om han är med längre. Så jävla tråkig och tar så mycket plats, irriterande skratt. Det ENDA som gjorde honom intressant var att han går på BDSM-klubbar och det ville han inte ens snacka om. Han och hålla Soran om ryggen fick mig att sluta vara patreon.

Han är fruktansvärd att lyssna på. När han kör sin jävla bebisröst vill man bara slå en yxa i huvudet på han.
Citera
2018-01-20, 22:44
Medlem
swimp78s avatar
Hans lite bonniga malande vanlishumor hade passat bättre in i nån annan typ av podd. Kanske den där ”Tack för kaffet”?
Citera
2018-01-21, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Han är fruktansvärd att lyssna på. När han kör sin jävla bebisröst vill man bara slå en yxa i huvudet på han.

TACK! Jag fattar inte hur andra som jag gillar står ut. Jag spelade ett avsnitt av Rollspelsklubben för en kompis och det enda han invände emot var Thomas.
Citera
2018-01-21, 02:39
Medlem
Citat:
TACK! Jag fattar inte hur andra som jag gillar står ut. Jag spelade ett avsnitt av Rollspelsklubben för en kompis och det enda han invände emot var Thomas.

Thomas Eriksson och Josefin "Josefinitoz" Johansson är mina stora hatobjekt i AMK.
Båda två förstör hela programmet när dom är med. Bättre med en mindre i studion än att ha nån av de två idioterna där.
Citera
2018-01-21, 10:19
Medlem
Citat:
Thomas Eriksson och Josefin "Josefinitoz" Johansson är mina stora hatobjekt i AMK.
Båda två förstör hela programmet när dom är med. Bättre med en mindre i studion än att ha nån av de två idioterna där.

Håller med dig helt och hållet!! Josefin Johasson är väääääärst av alla. Avstår från att lyssna på avsnitt hon medverkar i. Skönt att hon inte är med lika ofta längre.
Citera
2018-01-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
Håller med dig helt och hållet!! Josefin Johasson är väääääärst av alla. Avstår från att lyssna på avsnitt hon medverkar i. Skönt att hon inte är med lika ofta längre.

Lika dålig som hon är ful.

Hur i helvete kunde den sopan bli utnämnd till årets kvinnliga ståuppare???
Citera
2018-01-24, 16:51
Medlem
Jazzphers avatar
En person jag gillade i höstas var Tobias Persson. Tyckte han funkade oväntat bra. Scrollade en rejäl bit i #amkmorgon på twitter och hitta han inte förrän 11 oktober. Har hans barn bytt skola? Han var ju väldigt frekvent, både som gäst och förbipasserande när nya studion startade.
Citera
2018-01-24, 17:19
Medlem
swimp78s avatar
Patrik Larsson fungerade bra.

Jag tycker Fredrik Andersson är ok också.
Citera
2018-01-26, 11:11
Medlem
pazeras avatar
Det börjar bli tröttsamt med alla återkommande gäster och allt ryggdunkande. Hela standup-scenen har väl nått sin peak nu. 50% av alla radio/standup-komiker kommer troligen va borta om två år. Allt har sin tid. Många har hankat sig fast vid andra som typ Albin -retstickan- Ohlsson utan att ha talang.

Jag har lyssnat på exakt alla avsnitt av AMK och AMK morgon och lyssnar fortfarande, men mest som vana. För många av de som är med lever i en bubbla, med detta menar jag att de umgås med samma människor i samma miljö hela tiden. Detta genererar en äcklig vi-är-bäst-attityd. De får svårt att ta på sig de objektiva glasögonen. De kan tex prata om "sverigesradio-folket" och inte se att de har skapat samma sak fast på södermalm.

Cred till Martin Soneby som är bäst i sverige på att ha ett självgott självförakt.
Citera
2018-01-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Det börjar bli tröttsamt med alla återkommande gäster och allt ryggdunkande. Hela standup-scenen har väl nått sin peak nu. 50% av alla radio/standup-komiker kommer troligen va borta om två år. Allt har sin tid. Många har hankat sig fast vid andra som typ Albin -retstickan- Ohlsson utan att ha talang.

Jag har lyssnat på exakt alla avsnitt av AMK och AMK morgon och lyssnar fortfarande, men mest som vana. För många av de som är med lever i en bubbla, med detta menar jag att de umgås med samma människor i samma miljö hela tiden. Detta genererar en äcklig vi-är-bäst-attityd. De får svårt att ta på sig de objektiva glasögonen. De kan tex prata om "sverigesradio-folket" och inte se att de har skapat samma sak fast på södermalm.

Cred till Martin Soneby som är bäst i sverige på att ha ett självgott självförakt.

Albin Ohlsson är ju en av de bästa gästerna.
Håller inte alls med dig om att 50 % av komikerna skulle vara borta om 2 år.
De enda som borde vara glömda är Thomas Ericsson och Josefin Johansson. De har ALDRIG varit bra.
Citera
2018-01-26, 23:42
Medlem
postvagns avatar
Citat:

Citat:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, välkomna i klubben! Jag har väntat på er!

Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche

Tycker iofs hon blev bättre mot slutet (eftersom hon inte är med längre). Men 80% av hennes medverkan är ju de där jävla "skratten" jag önskar jag hade balls nog att köra på hennes shower. Ni vet..."Hhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa!!!!!". För minsta lilla grej. Önskar som sagt att jag hade balls nog att gå på hennes show och köra det (eftersom det STÖR UT allt annat) gång på gång och om jag blev konfronterad skulle jag dels ha ett klipp färdigt i mobilen samt säga, "inte så kul när det händer DIG va?". Ja, jag är en långsint, småaktig jävel...
Citera
2018-01-30, 22:36
Medlem
canadianresourcess avatar
Thapper är bara för jävla jobbig. Men Soneby verkar också rätt trött på honom, var lite kul när han sa nått rätt drygt till honom om att han förstör alla samtal. Då höll han åtminstone käften efter det.

Sen blir jag rätt trött på de här amerikanska snubbarna som är med stup i kvarten. Samtalet blir haltande av att alla ska hålla på att växla mellan engelska och svenska hela tiden, tycker det förstör dynamiken. Ha med alla som vill snacka engelska i samma program istället och kör allt på engelska i så fall. Sen blir det drygt att lyssna på någon som inte hajar en enda svensk referens där dom måste förklara minsta lilla grej hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in