2018-01-31, 16:34
Medlem
MacClannoughs avatar
Ingen som vet ?
Citera
2018-01-31, 16:35
Medlem
MacClannoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacClannough
Rökte senast den 9: jan och brukar bara röka nångång i veckan. Är det någon som vet hur pålitliga dessa testen är ?

https://www.apotek365.se/collections...asch-marijuana

Köpte en sådan och den visade negativt. Men kanske att pisseprovs företagen använder sig att mycket mer avancerade verktyg?

Tacksam för svar

Ingen som vet ?
Citera
2018-01-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiantGreen
Det går till lab från psyk för screening. Och, om det ger utslag på något, vidare till analys.
Nu vet jag inte exakt vad screening innebär men jag antar att de använder stickor? Får testa. Det är väl inte hela världen om det skulle ge utslag, och sedan bli grönt efter analys, om det bara skulle vara vid ett tillfälle.
Hör Av dig senare om hur det gick
Citera
2018-01-31, 23:54
Medlem
Om man tar FluAlprazolam så syns det ju på sticka, men när det skickas på analys syns det som alpra då eller visar det inget? Dvs blir metaboliterna samma som alpra eller blir det negativit på analysen? Tackar mvh
Citera
2018-02-01, 01:10
Medlem
Citat:
Ingen som vet ?
50ng/ml är standard på stickor (finns 20ng/ml inte vanligt) på analys brukar det vara 10-20ng/ml, men om du är ren på den där stickan och väntar kanske 2-3 dagar max 5 skulle jag tro att du är ren på en 10mg/nl analys också om du inte har dålig förbränning osv.

Jobb brukar ha stickor om det inte är stora företag som har råd att skicka på analys.
Citera
2018-02-01, 10:12
Medlem
MacClannoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigabit
50ng/ml är standard på stickor (finns 20ng/ml inte vanligt) på analys brukar det vara 10-20ng/ml, men om du är ren på den där stickan och väntar kanske 2-3 dagar max 5 skulle jag tro att du är ren på en 10mg/nl analys också om du inte har dålig förbränning osv.

Jobb brukar ha stickor om det inte är stora företag som har råd att skicka på analys.

Dom sa bara att det skulle skickas iväg och att jag skulle få svar i nörjan på nästa vecka. Det är ett tågvärdsjobb det handlar om. Är lite nojig ändå
Citera
2018-02-01, 11:59
Medlem
Citat:
Dom sa bara att det skulle skickas iväg och att jag skulle få svar i nörjan på nästa vecka. Det är ett tågvärdsjobb det handlar om. Är lite nojig ändå
Hur länge sen var det du pissade negativit på stickan tills du pissade för analysen?
Citera
2018-02-01, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Har skummat igenom tråden och letat men hittar inga konkreta svar. Finns det någon med erfarenhet som kan svara någorlunda på hur länge flualprazolam syns på sticka?
Japp det syns. Fick pissa hos polisen igår. Det gav utslag på benzo. Nu kommer min fråga : vad kommer synas på analysen efter intag av flualpra?
Citera
2018-02-01, 12:30
Medlem
Citat:
Om man tar FluAlprazolam så syns det ju på sticka, men när det skickas på analys syns det som alpra då eller visar det inget? Dvs blir metaboliterna samma som alpra eller blir det negativit på analysen? Tackar mvh
Undrar samma sak!
Citera
2018-02-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Menar du 3f-pvp eller? Har hört likadant, men har du pissat när du har tagit den? hade varit gött med en källa till på att den inte syns.
Pissade igår. Det syntes inte på sticka!
Citera
2018-02-01, 16:43
Medlem
MacClannoughs avatar
Citat:
Hur länge sen var det du pissade negativit på stickan tills du pissade för analysen?

Exakt 4 dagar innan! Läste nått om att basta 2 timmar dagen innan och dricka en himla massa vatten hjälper så jag gjorde det. Plus att det först pisset pissa jag inte i koppen när jag gjorde drogtestet som skicades iväg.
Citera
2018-02-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Pissade igår. Det syntes inte på sticka!
Fantastiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in