2018-02-03, 16:34
Medlem
Hej! Efter 2 veckors uppehåll rökte jag lite hash med "hoteknife" metoden. Hade ingen tollerans så kan inte ha varit mycket alls. nu har jag pissprov om 6 dagar (10 dagar efter jag rökte) hos mini maria. Provet skickas alltså till labb. Jag skall käka kreatin 3 dagar upp till provet och klunka 2 monster under provdagen (vitamin b-12).

Min fråga: Hur mycket kreatin skall jag käka dagligen, hur ofta och hur mycket under själva provdagen (Vill inte överdriva då de kan märka detta antar jag?). Jag bör väl klara mig?
Citera
2018-02-05, 04:32
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Ok, hur länge syns det på analysen om man tagit 3 mg men aldrig tagit det innan?? På ett ungefär. Tack för svar

Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du kommer med största sannolikhet att torska....
Elvane syns ca lika länge som vanligt amfetamin/tjack så

Jag är ren efter 2 dagar när jag tagit 70mg elvanse och jag lämnar på analys.
Vid snabbtester blev det dock utslag på fentanylspår. Men inget jag kommit i närheten av.
Mycket skumt
Citera
2018-02-05, 04:38
Medlem
oggethedoggs avatar
Jag lämnar urinprov 2 gånger i veckan (måndag och fredag) och röker två feta joints efter varje prov och det resulterar i att jag alltid är ren.

Så till er som nojar över att ni ska torska på röka som konsumerades för 2 veckor sen.
SLUTA FÖR I HELVETE NOJA
Citera
2018-02-05, 04:41
Medlem
oggethedoggs avatar
Kan någon säga, med erfarenhet, om jag kommer torska på flualprazolam????????????????

Tar det varje dag, men inte dagen innan prov.

Kan det bli negativt??

Tar 5 mg som dos.

Nu får någon svara istället för att nåt jävla flashbackpucko kommer och leker smart.

Nån med erfarenhet?????

Träd fram genast.
Citera
2018-02-05, 04:42
Medlem
oggethedoggs avatar
Kan säga att kratom och phenibut ej syns
Citera
2018-02-05, 09:15
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigabit
Om man tar FluAlprazolam så syns det ju på sticka, men när det skickas på analys syns det som alpra då eller visar det inget? Dvs blir metaboliterna samma som alpra eller blir det negativit på analysen? Tackar mvh

Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Har skummat igenom tråden och letat men hittar inga konkreta svar. Finns det någon med erfarenhet som kan svara någorlunda på hur länge flualprazolam syns på sticka?
Ska till bc imorgon o Har tagit ca 15 st sen måndags o har up+blod på tisdag o undrar om jag kommer vara clean (endast tagit för sömn på kvällarna, tror måndag o tisdags blev de lite för många haha, men ons-lördsags har jag endast tagit en på kvällen innan jag ska sova) kommer de att synas på blod/up? Ska dricka mycket vatten idag precis som jag gjort hela veckan. Hoppas jag frågar i rätt tråd nu
Citera
2018-02-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Kan säga att kratom och phenibut ej syns

Att kratom inte syns är även min erfarenhet.
Citera
2018-02-05, 14:31
Medlem
Tänkte pissa för ett företag (industri jobb) och tänkte om tramadol syns på stickan? Jag vet inte om dom skickar det på screen analys ellee om dom tar multi sticka men kan tramadol visas på multi stickan?
Citera
2018-02-05, 17:05
Medlem
catipillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Tänkte pissa för ett företag (industri jobb) och tänkte om tramadol syns på stickan? Jag vet inte om dom skickar det på screen analys ellee om dom tar multi sticka men kan tramadol visas på multi stickan?

Om de tar ett vanligt drogtest med en multisticka så syns de ej. Tramadol har en egen sticka.
Citera
2018-02-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catipillah
Om de tar ett vanligt drogtest med en multisticka så syns de ej. Tramadol har en egen sticka.

Tack för svaret!
Citera
2018-02-06, 15:13
Medlem
Ca 182cm
~65kg
Kille

Rökte på och intog ~1g lyrica för 3 dagar sen. Hur länge innan jag är ren? Om jag dricker mycket osv.
Citera
2018-02-06, 16:03
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.2
Ca 182cm
~65kg
Kille

Rökte på och intog ~1g lyrica för 3 dagar sen. Hur länge innan jag är ren? Om jag dricker mycket osv.
Vet inte om det är frågan men sökte o fick som resultat
Citat:
Flashback Forum - Sökresultat - pissprov
https://www.flashback.org/sok/pisspr...&t=842088&so=d
26 okt. 2017 · Det finns många mediciner som inte är narkotikaklassade som man måste ha recpet för att hämta ut. Ja, det är grönt att torska med Lyrica. Syns inte ens på pissprov.
Hoppas det hjälper lite iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in