2018-10-30, 11:17
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollis1
Tjo, rökte ytterst lite cb innan jag gick och la mig natten till fredag (bara något enstaka bloss). Dagen därpå tog jag e (måste ha varit tröskeldos då jag tog ca 1/4 av taben och just kände av att stämningen blev lite bättre). Kvällen efter det tog jag 100 mg tram och blev lite småskön. Nu till saken:blev drogtestad idag och testet skickades såklart iväg på analys, bör jag oroa mig eller kan jag sova gott måntro? Sorry om jag skriver som en kratta men är stressad😝

Svårt att säga, men jag tror du är fucked tyvärr trots din låga dos, särskilt då det ska skickas på analys, i alla fall på e:n. Tänk på att e ofta innehåller tjack (och gud vet allt) också.
Citera
2018-10-30, 11:20
Medlem

Cpbajs1 svar till mig nedan;

Du hinner inte bli ren.
Halveringstiden kanske är på 6-19h, men det betyder att efter 6-19h har dina 10mg rohypnol blivit 5mg, efter ytterligare 6-19h är du nere på 2,5mg osv.
Du behöver komma ner under 0.0003mg för att klara dig på en vanlig multisticka.
Skickas det på analys är dom ännu mer noggranna.
Det är samma sak med dina
"blåbär".[/quote]

Vilken dag är jag då ren? Jag är skit dålig på att räkna ut detta... Kolla en sida bak vad jag har frågat och om nån annan kanske kan svara på detta?

Mvh
Senast redigerad av kingster99 2018-10-30 kl. 11:23.
Citera
2018-10-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingster99
Cpbajs1 svar till mig nedan;

Du hinner inte bli ren.
Halveringstiden kanske är på 6-19h, men det betyder att efter 6-19h har dina 10mg rohypnol blivit 5mg, efter ytterligare 6-19h är du nere på 2,5mg osv.
Du behöver komma ner under 0.0003mg för att klara dig på en vanlig multisticka.
Skickas det på analys är dom ännu mer noggranna.
Det är samma sak med dina
"blåbär".

Vilken dag är jag då ren? Jag är skit dålig på att räkna ut detta... Kolla en sida bak vad jag har frågat och om nån annan kanske kan svara på detta?

Mvh[/quote]

Du är ren om ungefär 2 veckor.
Men det är svårt att säga exakt, det varierar från person till person.
Folk har olika metabolismer och dylikt.
Citera
2018-10-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpbajs1

Mvh

Folk har olika metabolismer och dylikt.[/quote]

2 veckor från och med igår? När ja räkna lite snabbt så här jag typ 0.25 mg kvar i kroppen på fredag.
Kan tillägga att ja bara räknade med rohypnolen. Borde ja inkludera Ksalolen oxå? De går väl ut ur kroppen snabbare än Rohypnol?

Mvh
Senast redigerad av kingster99 2018-10-30 kl. 12:30.
Citera
2018-10-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingster99
Folk har olika metabolismer och dylikt.

2 veckor från och med igår? När ja räkna lite snabbt så här jag typ 0.25 mg kvar i kroppen på fredag.
Kan tillägga att ja bara räknade med rohypnolen. Borde ja inkludera Ksalolen oxå? De går väl ut ur kroppen snabbare än Rohypnol?

Mvh[/quote]

Ja, men du behöver komma ner till 0.0003mg för att det inte ska synas på multisticka.
Ja, du bör dessutom inkludera ksalolen också, men den har kortare halveringstid om den nu innehåller alprazolam.
Citera
2018-10-30, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Svårt att säga, men jag tror du är fucked tyvärr trots din låga dos, särskilt då det ska skickas på analys, i alla fall på e:n. Tänk på att e ofta innehåller tjack (och gud vet allt) också.

Tror snarare att rökat kommer ställa till det:/
Citera
2018-10-30, 17:00
Medlem
Citat:

Mvh

Ja, men du behöver komma ner till 0.0003mg för att det inte ska synas på multisticka.
Ja, du bör dessutom inkludera ksalolen också, men den har kortare halveringstid om den nu innehåller alprazolam.[/quote]

Har beställt test så ja kan testa mig själv. Får se när jag hinner få den bara. Ska försöka skjuta på pissprovet till på fredag nästa vecka.. tveksamt om det går bara.
Citera
2018-10-30, 18:27
Medlem
vargstars avatar
Tagit 2g amfetamin och 25mg xanor sedan jag fick det i tisdags, varav sista intaget var natten mot måndag ca 350mg amfetamin och 5mg xanor..

När kan jag vara ren? Har ingen jättekoll på exakt när jag tagit allting, det som är problemet.
Citera
2018-10-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Tagit 2g amfetamin och 25mg xanor sedan jag fick det i tisdags, varav sista intaget var natten mot måndag ca 350mg amfetamin och 5mg xanor..

När kan jag vara ren? Har ingen jättekoll på exakt när jag tagit allting, det som är problemet.

Det varierar från person till person, men räkna med 2-3 veckor.
Citera
2018-10-31, 12:18
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Det varierar från person till person, men räkna med 2-3 veckor.

Oj, det var länge. Trodde det skulle gå ur på någon vecka, men där ser man.
Citera
2018-11-01, 07:31
Medlem
Har sökt men inget konkret svar... Är de någon som har tagit a-pihp och sedan gett urinprov? Och kan uttala sig om den ger utslag eller inte?
Citera
2018-11-01, 13:09
Medlem
jagfunderars avatar
Vill bara tipsa om att Whizzinator fungerar 100%. Är ni riktigt pressade och riskera mycket (jobb, körkort, eller annat) så är det helt klart värt pengarna. Kostar runt 1500-1600kr med alla tillbehör (heatpacks, syntetisk urin, m.m)

Den är så verklig att det är omöjligt att se någon skillnad, speciellt om tanten står bakom dig.
Temperaturen på urinen är precis som naturlig urin, ca 38 grader, tack vare heatpacks.
Den läcker inte och strålen låter precis som när man pissar via kuken.

Jag har använt den nu 4 gånger utan några problem alls. Syntetisk urin fungerar bra i labb också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in