2018-01-22, 21:58
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Nu börjar det närma sig för mitt första FKK besök i Berlin.
Jag har ju varit med en hel del horor, men aldrig på FKK. Jag vill inte komma in och att det lyser nybörjare i pannan.
Hur gör man när man kommer dit? Som jag föstår det så finns det många olika rum. Var brukar tjejerna hänga? Var är det bra att vara om man vill dra sig lite tillbaka?
Går man runt och spannar på tjejerna, eller går dom omkring och visar upp sig?

När jag väl har hittat min tjej, går jag bara fram och frågar om hon vill knulla?
Förhandlar man om priset eller är det €60/halvtimme som gäller?
Är det fasta priser på extratjänster som analt eller förhandlar man?
Vilka andra extratjänster säljer dom?
Är det samma pris för ett knull som ett BJ? Eller kan man ta ett BJ i bion till annat pris?

Är tjejerna helt nakna, eller har dom en liten string? Har dom leksaker så att man kan leka lite med dom?

Det känns lite spännande att äntligen få komma till godisbutiken och välja bland nakna skönheter.

Ja det är samma pris för bj och knull. extratjänster får du fråga om vilka dom erbjuder. alla tjejer erbjuder inte samma men prisättningen ska vara samma vid samma tjänst.

längst ner finns bastu, pool och en rökfri bar. där kan du chilla det brukar inte hänga så mycket tjejer där. mest tjejer hänger runt baren på plan 2 dvs samma våning som omklädningsrummen och matsalen.

ja gå runt och spana, sätt dig absolut inte ner det första du gör, då kommer det förmodligen fram en fet ful shark och det vill du inte! Du går runt och spanar och när du hittar den du gillar så säger du bara "want to go upstairs" 😉 eller om du vill så snacka lite med henne innan.

akta dig för erbjudna trekanter med två tjejer dom vill bara åt dina pengar, brukar ge värdelös service sen! även att dom snackar tyska med varandra under akten gör en störd om man nu inte kan tyska!
Citera
2018-01-29, 16:57
Medlem
Läste på ett tyskt forum att det nyligen varit razzia på klubben Heaven 7. Det stod att 10-15 poliser både civila och uniformerade trängt in på klubben. Dom hade letat igenom alla rum och samlat ihop alla prostituerade tjejer för kontroll. Dom hade inte brytt sig om dom manliga gästerna och dom hade inte kollat nåt med kondomförbudet. Det var en tysk gäst som postat om detta. Han skrev inte om det var nån kontroll om den nya registreringen eller nån vanlig kontroll man haft innan.
Citera
2018-01-29, 18:18
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Läste på ett tyskt forum att det nyligen varit razzia på klubben Heaven 7. Det stod att 10-15 poliser både civila och uniformerade trängt in på klubben. Dom hade letat igenom alla rum och samlat ihop alla prostituerade tjejer för kontroll. Dom hade inte brytt sig om dom manliga gästerna och dom hade inte kollat nåt med kondomförbudet. Det var en tysk gäst som postat om detta. Han skrev inte om det var nån kontroll om den nya registreringen eller nån vanlig kontroll man haft innan.

Precis vad som man kunde förutse. 2 nya lagar. Men tyska polisen har redan insett att det är XXXX antal gånger lättare att störa prostitutionen genom att kolla tjejernas arbetstillstånd och att de är registrerade för skatt än att försöka ta fast någon för kondomförbudet.
Citera
2018-01-29, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Precis vad som man kunde förutse. 2 nya lagar. Men tyska polisen har redan insett att det är XXXX antal gånger lättare att störa prostitutionen genom att kolla tjejernas arbetstillstånd och att de är registrerade för skatt än att försöka ta fast någon för kondomförbudet.

Jag vet inte om det handlar om att störa prostitutionen i sig. Den har alltid accepterats mer eller mindre i Tyskland. Den blev legaliserad 2002 men den var inte kriminell innan heller. Den blev lite mer uppstyrd i och med legaliseringen. Men nu har det antagligen kommit in feministiska krafter i politiken. Att helt förbjuda den var nog inte realistiskt. Då kom man på det här med kondomlagen och registreringskravet istället. Polisen gör ju som lagstiftarna vill och det blir kanske oftare razzior nu. Vi får väl se om det blir mer lagar i framtiden eller om man lättar på dom nya lagarna. Beror på vem som får mest inflytande i politiken.
Citera
2018-01-29, 19:02
Medlem
Skräcken vore väl om tyska polisen börjar leta efter svenskar på klubbarna. På order av svenska regeringen. Haha. Då är det nog läge att sluta åka till Tyskland. Då får man hitta nåt annat resmål som sexturist.
Citera
2018-01-29, 20:26
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Skräcken vore väl om tyska polisen börjar leta efter svenskar på klubbarna. På order av svenska regeringen. Haha. Då är det nog läge att sluta åka till Tyskland. Då får man hitta nåt annat resmål som sexturist.
Det gäller samma lagar för svenskar som för tyskar i Tyskland, så varför skulle dom göra det?
Dessutom har dom nog annat att pyssla med.
Citera
2018-01-29, 21:00
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Det gäller samma lagar för svenskar som för tyskar i Tyskland, så varför skulle dom göra det?
Dessutom har dom nog annat att pyssla med.

Det var nyligen på förslag att straffa svenskar som köpt sex utomlands. Skulle det dock bli aktuellt så tror jag nog att tyska snuten skiter i det.
Citera
2018-01-29, 22:25
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Det var nyligen på förslag att straffa svenskar som köpt sex utomlands. Skulle det dock bli aktuellt så tror jag nog att tyska snuten skiter i det.
Jo, men det är ännu bara ett förslag.
Jo, jag tror samma som du, dom skakar på huvuden och säger "dumme schweden" på sin höjd. :-)
Citera
2018-01-30, 08:59
Medlem
Ser enkelte skriver at de har med seg bøker? Min første tur i morgen og vurderer å ta med en bok for å ha noe å gjøre i pausene...
Citera
2018-01-30, 19:09
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommemann
Ser enkelte skriver at de har med seg bøker? Min første tur i morgen og vurderer å ta med en bok for å ha noe å gjøre i pausene...

Ja, det rekommenderas. Det brukar bli en hel del dödtid mellan sejourerna.
Citera
2018-02-10, 13:56
Medlem
Jag åker till Frankfurt om ca 1 månad, tänker besöka 2-3 klubbar. Vad rekommenderar ni att man ska bo om man även vill testa stadens nattliv? Nån bra stadsdel?

Vilken klubb är favoriten?
Citera
2018-02-22, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Tack, vilka nationaliteter har oftast dessa exotiska damer?
Gillar både asiatiskor och svarta, gärna från Karibien eller Sydamerika.
Thailändskor är ju så lätt att få knulla i Sverige så dessa efterlyses icke speciellt.

Jag har varit lite inne på Babylon i Elsdorf utanför Köln/Düsseldorf då de har svarta tjejer och dessutom bilder på tjejerna på hemsidan.
Har du erfarenhet därifrån?

Har varit på Babylon några gånger och kan varmt rekommendera om du gillar svarta tjejer (bra även om man inte gillar dem). Överlägset bästa servicenivån av de ställen jag varit på vilket iofs inte är så många. Hoppas åka dit snart igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in