Citat:
Nu börjar det närma sig för mitt första FKK besök i Berlin.
Jag har ju varit med en hel del horor, men aldrig på FKK. Jag vill inte komma in och att det lyser nybörjare i pannan.
Hur gör man när man kommer dit? Som jag föstår det så finns det många olika rum. Var brukar tjejerna hänga? Var är det bra att vara om man vill dra sig lite tillbaka?
Går man runt och spannar på tjejerna, eller går dom omkring och visar upp sig?
När jag väl har hittat min tjej, går jag bara fram och frågar om hon vill knulla?
Förhandlar man om priset eller är det €60/halvtimme som gäller?
Är det fasta priser på extratjänster som analt eller förhandlar man?
Vilka andra extratjänster säljer dom?
Är det samma pris för ett knull som ett BJ? Eller kan man ta ett BJ i bion till annat pris?
Är tjejerna helt nakna, eller har dom en liten string? Har dom leksaker så att man kan leka lite med dom?
Det känns lite spännande att äntligen få komma till godisbutiken och välja bland nakna skönheter.
Jag har ju varit med en hel del horor, men aldrig på FKK. Jag vill inte komma in och att det lyser nybörjare i pannan.
Hur gör man när man kommer dit? Som jag föstår det så finns det många olika rum. Var brukar tjejerna hänga? Var är det bra att vara om man vill dra sig lite tillbaka?
Går man runt och spannar på tjejerna, eller går dom omkring och visar upp sig?
När jag väl har hittat min tjej, går jag bara fram och frågar om hon vill knulla?
Förhandlar man om priset eller är det €60/halvtimme som gäller?
Är det fasta priser på extratjänster som analt eller förhandlar man?
Vilka andra extratjänster säljer dom?
Är det samma pris för ett knull som ett BJ? Eller kan man ta ett BJ i bion till annat pris?
Är tjejerna helt nakna, eller har dom en liten string? Har dom leksaker så att man kan leka lite med dom?
Det känns lite spännande att äntligen få komma till godisbutiken och välja bland nakna skönheter.
Ja det är samma pris för bj och knull. extratjänster får du fråga om vilka dom erbjuder. alla tjejer erbjuder inte samma men prisättningen ska vara samma vid samma tjänst.
längst ner finns bastu, pool och en rökfri bar. där kan du chilla det brukar inte hänga så mycket tjejer där. mest tjejer hänger runt baren på plan 2 dvs samma våning som omklädningsrummen och matsalen.
ja gå runt och spana, sätt dig absolut inte ner det första du gör, då kommer det förmodligen fram en fet ful shark och det vill du inte! Du går runt och spanar och när du hittar den du gillar så säger du bara "want to go upstairs" 😉 eller om du vill så snacka lite med henne innan.
akta dig för erbjudna trekanter med två tjejer dom vill bara åt dina pengar, brukar ge värdelös service sen! även att dom snackar tyska med varandra under akten gör en störd om man nu inte kan tyska!