2018-07-19, 17:30
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Liten statusuppdatering från Hamburg.
Tisdag eftermiddag / kväll var jag på Atmos.Helt misslyckat från FKK perspektiv sett. För litet antal tjejer, och bara turkar som kollade på tjejer.Provade 2 tjejer, och var helt nöjd på det sättet. men inget kul att hänga kvar allt för länge.
Onsdag eftermiddag / kväll på Harmony.Ok line-up på tjejerna. Ganska lite med folk.
Totalt 3 tjejer under kvällen. Den första ville vara i bio rummet. Detta var en unik upplevelse för en blyg/tillbakadragen kille som jag. Både män och tjejer som tittade in och snabbt kollade på. Ändå rätt ok. En upplevelse.Sista tjejen hittade jag en liten pärla. Kanske 19-20år, väldigt liten och otroligt vacker. Hela resans behållning.
Ett par frågor...Varje tjej brukade landa på ca 100-120euro. Det var extra för BJ utan kondom, licking och i något fall kissing.Är det nu vanligt med denna prissättning?Ingen av tjejerna använde kondom vid BJ, men så betalade jag extra för det.
Sögs det utan även i bion?
Citera
2018-07-19, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak

Japp
Citera
2018-07-19, 19:17
Medlem
Citat:
Ett par frågor...Varje tjej brukade landa på ca 100-120euro. Det var extra för BJ utan kondom, licking och i något fall kissing.Är det nu vanligt med denna prissättning?Ingen av tjejerna använde kondom vid BJ, men så betalade jag extra för det.

Citat:
Ursprungligen postat av kak

Citat:
Japp

20 euro extra för sug utan kondom har det alltid varit på Atmos vad jag vet. Det var det flera år innan den nya lagen. Så för en halvtimme med sug utan kådis betalade man 70 euro redan då. 50 euro om man valde med kådis. Att det kostar extra för kyssar och slick har jag inte varit med om. Det låter lite riskabelt att låta sig offentligt bli avsugen utan kådis med tanke på att nån kan se detta. Innan den nya lagen var det skit samma men nu skulle jag inte göra det. På rummet är en annan sak.
Citera
2018-07-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Har inte själv varit på GT, men....
Golden Time i Brüggen upplever goda tider. Många klienter från Belgien, Holland och Frankrike som åker dit. Träffade vid mitt sista besök i Düsseldorf en belgare av turkisk härkomst på Acapulco Gold. Jag frågade varför han inte åkte till GT som ligger närmare? Han svarade att han inte blir insläppt för att han är turk och har svart hår. Med tanke på den mördande konkurrens som råder om klienterna mellan klubbarna i NRW, så har GT alltså fortfarande råd att neka icke-europeiska klienter att komma in. Tyder ju på att det går riktigt bra för klubben.

Annat är det med Living Room som jag nyss besökte. Den största nedgången sedan jag började besöka denna klubb för 4 år sedan. Kommer mer info om detta i Düsseldorf-tråden.

Många klubbar drivs ju av turkar så det finns gott om klubbar som släpper in turkar. En del turkklubbar har många tyska gäster på dagen men på kvällen och natten är det nästan bara turkar på klubben. Så har jag upplevt det på Acapulco i Velbert. Den drivs ju mycket riktigt av turkar också.
Citera
2018-07-19, 19:27
Medlem
dubbelpost
Senast redigerad av barnfitta 2018-07-19 kl. 19:39.
Citera
2018-07-19, 19:37
Medlem
Luder Lounge i Dortmund är en annan klubb som bara släpper in tyskar och andra européer. Har själv sett turkar bli nekade där. Dom fick svepskälet att det var en privat klubb. Det är en trevlig klubb annars men ganska liten och man serverar ingen mat. Man kan beställa pizza och annan snabbmat om man vill ha nåt. Det gör tjejerna ofta också. Då kan man passa på och beställa när dom beställer. Klubben ligger som vanligt i ett industriområde. Det är tråkig musik och tjejerna klampar omkring på platådojor. Men det är inte öronbedövande musik i alla fall. Stackar tjejer och dessa skor. En del kan knappt gå i dom och jag har sett tjejer ramla omkull för dom har tappat balansen. Vad är det för sexigt med det?
Citera
2018-07-19, 20:06
Medlem
Jag undrar vad alla tjejer från Rumänien och andra östländer gör med alla kontanter dom får? Har dom nåt konto dom sätter in pengarna på innan dom åker hem igen eller åker dom hem med sedlarna i väskan? Hur gör dom medan dom jobbar i Tyskland. Har dom alla pengarna längst ner i byrålådan bara? Nån som vet?
Citera
2018-07-20, 10:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Jag undrar vad alla tjejer från Rumänien och andra östländer gör med alla kontanter dom får? Har dom nåt konto dom sätter in pengarna på innan dom åker hem igen eller åker dom hem med sedlarna i väskan? Hur gör dom medan dom jobbar i Tyskland. Har dom alla pengarna längst ner i byrålådan bara? Nån som vet?
Vad är intressant med det?
Ingen frågar väl dig var du har dina pengar?
Citera
2018-07-23, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vad är intressant med det?
Ingen frågar väl dig var du har dina pengar?

Nej jag bara undrar om nån har nån idé vad dom gör med alla kontanter. Det måste ju vara lite opraktiskt att ha så mycket kontanter liggande för nån som bara är tillfälligt och jobbar i Tyskland.

Citat:
Många klubbar drivs ju av turkar så det finns gott om klubbar som släpper in turkar. En del turkklubbar har många tyska gäster på dagen men på kvällen och natten är det nästan bara turkar på klubben. Så har jag upplevt det på Acapulco i Velbert. Den drivs ju mycket riktigt av turkar också.

Artemis i Berlin har ju också en turkisk ägare. Acapulco Gold är samma turkiske ägare som Acapulco i Velbert. Innan när klubben hette Panthera var det nån tysk tror jag. Finns även fler klubbar som drivs av turkar.
Citera
2018-07-23, 18:54
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Nej jag bara undrar om nån har nån idé vad dom gör med alla kontanter. Det måste ju vara lite opraktiskt att ha så mycket kontanter liggande för nån som bara är tillfälligt och jobbar i Tyskland.

Artemis i Berlin har ju också en turkisk ägare. Acapulco Gold är samma turkiske ägare som Acapulco i Velbert. Innan när klubben hette Panthera var det nån tysk tror jag. Finns även fler klubbar som drivs av turkar.
Thaikrogen Tigern i Stockholm drivs också av turkar😖
Citera
2018-07-23, 20:52
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Nu har kanske olika bordeller olika upplägg, men dom brukar ha skåp som dom låser in sina värdesaker i.
Citera
2018-07-23, 20:54
Medlem
symg5js avatar
Någon som vill förklara hur det fungerar på horhus? Tex fkk artemis?

Funderar att åka dit på min semester, det står på deras sida att inträde kostar 80 euro? och sen efter det vad händer då??

Går man bara runt i ett hus med massa horor som säljer sex?? betalar man 80 för inträde sen typ 180 för att få ligga?? Hur fungerar det??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in