Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Nej det är inte mera raggande på Shark, och buffén är betydligt bättre än på Mainhattan. Jag var ju på båda ställena för inte så länge sedan, och det var helt överlägset på Shark.
Och 50 euro? Vad fan får du för det? Knulla och gå hem, nej en timma med GFE för 150 är väl investerade pengar. Ingen stress alls.
Men håll dej du till dina stammisar för reapriser, det passar inte mej att träffa samma hela tiden,särskilt inte då det finns ett 50 tal " ibland flera" att välja på och vad du menar med högt tempo fattar jag inte, hur lugnt som helst
Förut var M mitt favoritställe, men så jävla besviken som senast vill jag bara inte bli flera gånger.
Nu har ju jag också varit på båda ställena. Och lägger du till frukosten, så är det verkligen i Mainhattans favör när det gäller maten.
För 60 euro får man väldigt mycket. Det förutsätter dock att man vet vilka tjejer (high-performace girls) man ska välja + att man bygger upp långsiktiga relationer med tjejerna.
Jag har för tillfället 6 stammisar på mina båda klubbar. Mer än tillräcklig variation.
Och har dessutom rekat flera andra tjejer om någon av de ordinarie skule falla ifrån.
18 besök för min del på Mainhattan i år. Nöjd och belåten med samtliga besök. Ingen dag har kostat mig mer än 240 Euro (entre + 3 knull).
Du blev besviken på ditt sista Mainhattan-besöket. Jag vet inte vad du gjorde för misstag. Finns ju faktiskt ca 30 tjejer att välja på - åtminstone på kvällen. En del fällor (low-performance girls) på Mainhattan, precis som på alla andra klubbar. Men om man är observant kan man förutse dem.
Jag kan också förstå dem som vill ha "en ny tjej" varje session. Vi är alla olika. Men då får man också vara beredd att lätta på plånboken. Och att det blir en hel del "grisen-i-säcken"-köp.
Med tanke på den lågkonjunktur som sveper över Tyskland för tillfället, är det inget snack om att det är KÖPARNAS marknad. Finns ingen anledning att betala överpriser då.