Citat:
Ursprungligen postat av
VeronicaMaja
Jag var bekant till familjen och från vad jag såg med mina egna ögon så är Oskar väldigt kontrollerande mot hans barn och fru! Agnes och Moa fick inte gå och leka i lekparken, umgås med vänner, vistas ute så mycket utan det var bara hemma som gällde och det var innan flickorna fick sjukdomen. Hanna var oerhört godhjärtat kvinna som alltid hade ett leende på läpparna. Man kan se det som Oskar var mannen som styr och ställer och Hanna var kvinnan som följde med i strömmen. Jag flyttade från Bjärred för 1 år sedan men den familjen och speciellt Oskar minns jag oerhört stark!
Denne högt ansedde skinhead Oskar Henkow är inget annat än en urtypisk moderat ekonomväljare. Som de flesta moderater är han känslomässigt stympad och om någon människa är sjuk är det bättre att hen avlider för samhällets och allas bästa. Skinheadet Henkow var så störd i sin moderatideologi så samma gällde tydligen även hans egna barn, var de sjuka var döden bästa medicinen. Detta var ju en ideologi som den gode moderaten Fredrik Reinfeldt genomförde redan 2006 på ett nationellt plan då sjuka skulle förnedras och jagas tills döds.
Yttermera undrar jag om den kontrollerande ekonompsykopaten Oskar Henkow inte var pedofil, han skulle träna småflicklaget i fotboll när lilla Agnes sparkade boll. Tränare av småbarn är i oroande hög grad pedofiler och Henkow är säkerligen inget undantag. Vad denne kontrollerande psykopat har duperat sin vuxna omgivning om hans intentioner är fömodligen att räkna som 100%.
Jag känner en enorm sorg för Henkows 2 små stackars flickor som fick genomlida ett liv styrt av detta skinheadrövhål, det är ju bara att läsa innantil vad Agnes kallade sig på internet "A girl has nothing to say!" hade Henkow stått här framför mig hade jag gett honom en så hård knytnäve på svinets käft att varje framtand hade åkt ut.
Helvetes psykopat! Din sociala status ger dig inga frikort att avliva barn ditt djävla psyko!