2018-01-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
NFL, Du som försvar denna stjärtnisse till bög i inlägg efter inlägg, både med näbbar och klor...
Antingen känner du detta fanskap till äckel eller så är du möjligtvis herr Berring själv.

Eller kan det möjligtvis vara så att du själv gillar att befrukta gymutrustning att du känner ett naturligt behov av att försvara detta beteende?

Försvarar inte hans, jag ifrågasätter era PK-värderingar. Där män beter sig som små flickor på ett forum angående en runkande man. Jag blir ledsen att se men nu förstår man varför vi lever i ett så sjukt samhälle. Det är ju svårt att förstå vad som ska diskuteras med trådstarten därav blir det många lösa spår. Min diskussion gällande ämnet är ni män som frivilligt väljer att kolla på bögporr och sedan säga hur vidrigt det är. Är ni verkligen män?
I mina ögon är du lika vidrig.
Citera
2018-01-24, 18:51
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Kul o vara damage controler på svt nu, fan vi hitta en analdildofilm till, det här går inte jonas

De borde ha anat oråd redan när han diskuterade kuddöverdrag på fejjan, inte normalt
Citera
2018-01-24, 18:53
Medlem
skvallertackas avatar
Saxxat av Ivar Arpi. Stora delar av bottenskrapet här inne kan gott ta åt sig.

"Någon har alltså letat upp en mans privata tumblr, ogillat vad de såg, ringt och konfronterat hans chefer med materialet och sedan gjort en riksnyhet av alltihop.

”Den jäveln runkade” från Familjeliv har plötsligt blivit journalistik"

Nollor är vad ni är.
Citera
2018-01-24, 18:54
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Inte för att jag finner det aptitligt, men jag kan inte se hur detta skulle bryta mot någon sorts värdegrund. Så länge han inte gjort något brottsligt så får han väl tillfredsställa sina exhibitionistiska behov, tänker jag.

Det var ju ett herrans liv för några år sedan när den norska vädertjejen på TV4 tog lite lättklädda bilder och man kunde se hennes bröst. Då fick hon inte vara i rutan på ett bra tag som straff.
Det här känns som mer sjukt äckligt och inte direkt smakfullt. Självklart får alla göra vad de vill och hur de vill marknadsföra sitt eget varumärke.
Jag kommer att tänka på en stor dildo varje gång jag ser honom. Han blir aldrig seriös mer.
Senast redigerad av Krickedixan 2018-01-24 kl. 18:57.
Citera
2018-01-24, 18:55
Medlem
Det är nog för övrigt en av de få gångerna på Flashback frågan: "tar han den i tvåan?" är obefogad.
Citera
2018-01-24, 18:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Saxxat av Ivar Arpi. Stora delar av bottenskrapet här inne kan gott ta åt sig.

"Någon har alltså letat upp en mans privata tumblr, ogillat vad de såg, ringt och konfronterat hans chefer med materialet och sedan gjort en riksnyhet av alltihop.

”Den jäveln runkade” från Familjeliv har plötsligt blivit journalistik"

Nollor är vad ni är.
ehh..vem bryr sig vad jonas bög journalist vän skriver. vi har sanningen, jonas med en dildo så långt upp i analen du kan se den i halsen på karln.
Citera
2018-01-24, 18:57
Medlem
Celestrons avatar
Ja, frågan är ju hur SVT ställer sej till de här bilderna och uppgifterna när det gäller Jonas Berring som är bög?
Jamenar han jobbar ju inom public service och där är väl reglerna ganska klara när det gäller sånt här.
Jag minns ju Tone Bekkestad som blev avstängd 2006 bara för att hon visade sej i lättklädda bilder i tidningen Slitz!

Men som sagt; nu är det ju en homofil som har utmärkt sej och då gäller väl andra regler, annars kan det bli hets mot folkgrupp...
Citera
2018-01-24, 18:57
Medlem
Antar att alla har rätt till sin sexualitet. Men satan va jag ångrar att jag gick in och kollade på bilderna 😣
Citera
2018-01-24, 19:00
Medlem
Overminds avatar
Jag är oerhört imponerad. Ja till och med fascinerad av hur uttänjbart hans bajsiga rövhål är. Den där jävla dildon är inte att leka med. Och han får in hela till bollarna. Det är bara av med hatten och klappa händerna till han.

Vad kommer i nästa video? En jävla dildo som är som en vägkon han sakta glider ner över och sprutar som en sprinkler?

Det står att han inte syns i rutan något mer. Tror ni han kommer få jobba kvar? Inte som nyhetsankare iallafall.
Citera
2018-01-24, 19:03
Medlem
Gränsen mellan homofili och pedofili är ganska liten då båda formerna är sexuella avvikelser där man inte kan stoppa sina drifter (se här bara, stoppar grejen i röven, sprutar sperma där folk gymmar med mera) således är min enkla fråga om ni tror att han förgripit sig på yngre barn med?

Sen undrar jag varför i helvete han låter alla dessa klipp ligga kvar?!
Citera
2018-01-24, 19:03
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Skit samma, är ju äckligt men vad spelar det för roll egentligen. Så länge han sköter sitt jobb så ska sådant här inte göra honom arbetslös. Jävla diktatur när alla måste rapportera saker hela tiden. Springa till pappa och tjalla så fort någon gör nått.

Så vilken är din anledning till att hänga i kändisskvallerdelen?

Det enda jag kan se som får honom sparkad är runkandet i offentliga lokaler. Det tyder på att alla infektionsläkare inte är på mottagningen. Annars tror jag det slutar med omplacering såtillvida att de inte tror hans porrproducerande inkräktar på hans jobb och förtroendet för honom och SVT är opåverkat.

Nu är jag verkligen nyfiken på hur ni som anser att han blir förtalad tänker. Anser ni att det är osmakligt när folk är intresserade av porrskådisar? Var det ointressant när August Ames offade sig själv? Eller är det skillnad på amatörer och proffs?
Senast redigerad av Ratad 2018-01-24 kl. 19:28.
Citera
2018-01-24, 19:05
Medlem
mainfurers avatar
Vet ej vem det är men är det inte han som är på SVT 1 nu där de lagar mat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in