2018-01-24, 18:27
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Vafan svt och pkmaffian tjatar i oändlighet om pridefestival och hur viktigt det är nu när de har en kollega som inte skäms för sin sexualitet får han sparken

Han har väl inte sparkats... Ännu ?
Frågan är vad en ev. omplacering skulle hjälpa. Vem vill jobba med någon som så ohämmat skjuter omkring sig på material andra kan tänkas använda ?

- Jag har fixat kaffe, någon som vill ha ?
- Jag har ordnat det gnisslande handtaget, så nu slipper vi irriteras över det !
- Är det min tur att diska idag ?
Citera
2018-01-24, 18:29
Medlem
schoolgirlreports avatar
Inget fel på sexualitet å läggning och vad man gör privat eller så MEN HAN är väl pedofil och äcklar sig offentligt och det är väl där problemet ligger tycker jag.

Länkar lite bilder nedan på Jonas Berring när han luktar på andra killars kalsonger från ett gym: (inget fel på det men kanske med deras godkännande liksom)

https://imgur.com/a/xr0sT -- bildeserie

Här sprutar han i en dusch på gymmet:

https://imgur.com/a/Lo2EQ -- också bildserie

Övrigt, konstigt:

https://imgur.com/a/fgwOT

https://imgur.com/a/2QeC6 -- här suger han av sin kompis i en lada och blir tagen bakifrån. Vet någon vem polaren är? + mer konstiga grejer
Citera
2018-01-24, 18:30
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Frågan är vad en ev. omplacering skulle hjälpa. Vem vill jobba med någon som så ohämmat skjuter omkring sig på material andra kan tänkas använda ?

- Jag har ordnat det gnisslande handtaget, så nu slipper vi irriteras över det !
Nej tack, drack imorse.." aldrig dricka bögspema kaffe av den fan "

Tack " ta aldrig mer i det handaget utan handskar "

Nej " Vill inte ha spermadränkta händer i min kaffekopp "

Typ så kommer arbetskamraterna svara o tänka
Citera
2018-01-24, 18:31
Medlem
Tjoflos avatar
Skit samma, är ju äckligt men vad spelar det för roll egentligen. Så länge han sköter sitt jobb så ska sådant här inte göra honom arbetslös. Jävla diktatur när alla måste rapportera saker hela tiden. Springa till pappa och tjalla så fort någon gör nått.
Citera
2018-01-24, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstit

fattar hur du resonerar men om man stödet pride och vill att alla skall komma ut kan man för bövelen inte sparka en kille pga att han praktiserar bögeri
Citera
2018-01-24, 18:32
Medlem
Policys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandelbiskvier
Hittade ett tumblr konto som verkar tillhöra Jonas Berring, SVT Profil. Finns mängder av bilder där han gay snuskar och runkar i public mm.

Är detta i enlighet med SVT och Public service?

Användare på tumblr: hotdaddy4hot

https://www.tumblr.com/safe-mode?url...ot.tumblr.com/

Någon kanske kan spara ner bilder då jag antar att dom försvinner illa kvickt.
Inte för att jag finner det aptitligt, men jag kan inte se hur detta skulle bryta mot någon sorts värdegrund. Så länge han inte gjort något brottsligt så får han väl tillfredsställa sina exhibitionistiska behov, tänker jag.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
I.o.m att han har hållit och sprutat "höger som vänster" lite överallt, så skulle det inte förvåna mig att han sprutat på jobbet oxå, under arbetstid !
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Vafan svt och pkmaffian tjatar i oändlighet om pridefestival och hur viktigt det är nu när de har en kollega som inte skäms för sin sexualitet får han sparken

Hur tänker du här? Ska han behandlas med silkesvantar för att han är gay?

Det är dessutom ingen som säger något om att han är gay. Det folk reagerar på är att han runkar i omklädningsrum. Det ses som olämpligt oavsett läggning.
Citera
2018-01-24, 18:33
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
...Samtidigt är man ju som offentligt igenkännbar person på olika sätt kopplad till arbetsgivaren på ett sätt som påverkar goodwill och/eller förtroendet för arbetsplatsens varumärke. Som nyhetsuppläsare ska man ju vara en person som liksom "borgar" för det man presenterar. Man ska inge förtroende, kan jag tänka mig. Därför delger man inte nyheterna iförd clowndräkt eller SS-uniform. Sitter man och geggar offentligt med sin sperma eller kör stora dildos i rövhålet på film/bild, så är detta ett väldigt gränslöst beteende. Den här personen hade inte ens fått vattna mina blommor hemma om jag var på semester! Än mindre hade jag kunnat ta in något han berättar om Trump eller Svetsministern utan att gapskratta!

Det är många som haft ett riktigt jobb som sedan gjort sin hobby eller extraknäck till sin riktiga karriär. Det är såklart utvecklande för dem men om de har ett offentligt jobb så kommer allmännhetens intresse för det som personen ska förmedla att komma att bli helt åsidosatt. Man når helt enkelt en punkt där man måste välja om man ska fortsätta med att sitta i nyhetsstudion eller sätta sig på den vibrerande analslagborren. Människan är en sexuell varelse. Det får man leva med - gör man något som har med sex att göra blir andra människor intresserade. De blir kåta, glada, förbannade eller uttråkade. Vi reagerar.

Det går fort när det vänder om man har ett offentligt jobb. Speciellt om man har en folkuppfostrande eller förmedlande position som en reporter. Hade Jonas tänkt sig att kunna fortsätta rapportera om blottare, nedrunkade inventarier och hur hemsk den där nätporren är? Hans reporterroll har liksom helt förrintats oavsett om artigheten säger att man ska sköta sitt och skita i andra.

När intressechocken lagt sig är det enda folkintresset som finns för honom som gymrunkare och "Farsan". En martyr, idol, riksmongo eller pajas. En man kan göra hur många nyhetssändningar som helst men runkar han på gymutrustning en gång är han för alltid känd som en gymrunkare.
Citera
2018-01-24, 18:34
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Skit samma, är ju äckligt men vad spelar det för roll egentligen. Så länge han sköter sitt jobb så ska sådant här inte göra honom arbetslös. Jävla diktatur när alla måste rapportera saker hela tiden. Springa till pappa och tjalla så fort någon gör nått.

TV-tittarna kommer helt enkelt inte att ta honom på allvar efter detta. Det blir omöjligt att ha honom i rutan.

Antingen blir han utköpt. eller också blir han omplacerad till arkivet eller liknande.
Citera
2018-01-24, 18:37
Medlem
Svinriks avatar
Är det denna Jonas som delar ut kramar via sms?
https://www.hitta.se/vem-ringde/0702631420
Citera
2018-01-24, 18:37
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Vad har gör på sin fritid angår inte dig eller mig. Han sköter sitt jobb och vill han snuska sig på fritiden är det väl inget att uppröras över. Gå inte in och titta på bilderna då? Det är väl ingen som tvingar dig?
Hur i helvete ska jag betala för SVT och kunna lyssna på den där perverten när han suger kuk och knullar arslet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in