2018-01-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
det intressanta e ju inte detta. Svt stöder Pride och hela skiten och gardell och hbtq maffian stöder bögrunkaren som sprutat överallt och luktat i andras kalsonger. Ponera att jag runkar till snygga tjejer som e mellan 18 och 25? Då anses jag pervers även av gardell och hbtq maffian. Detta e det sjuka. Dvs om man e hetero och runkar till en snygg 23 åring anses man sjuk av pk
Jaså? Är du på riktigt? Du får väl runka till vad F..N du vill vad "pk" beträffar. Absolut INGEN bryr sig om du inte lägger ut en runkfilm på YT. Då kan du få elaka kommentarer men säkert också en massa tuppen upp.
Citera
2018-01-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jaså? Är du på riktigt? Du får väl runka till vad F..N du vill vad "pk" beträffar. Absolut INGEN bryr sig om du inte lägger ut en runkfilm på YT. Då kan du få elaka kommentarer men säkert också en massa tuppen upp.
'tummen
Citera
2018-01-26, 18:36
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Jag är synnerligen öppen till sinnet när det gäller sex och blir mer road än upprörd över hela historien. Det jag dock hoppas på inför framtiden är att även heterosexuella kåtgubbars fritidsaktiviteter ska mötas av samma lättsamma tonfall från den liberala ringhörnan.
Citera
2018-01-26, 18:38
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Oväntat att Gardell ger sig in och försvarar galningen
Citera
2018-01-26, 18:43
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Ingen har tyvärr framkommit med den infon.......
Är det inte väl belagt att det var Galaxy Gym han besökte? Det ligger nära SVT i Umeå och han bor visst i närheten med. Jag kan ha fel...
Citera
2018-01-26, 18:48
Bannlyst
Vad fan är en popper?
Citera
2018-01-26, 18:49
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Oväntat att Gardell ger sig in och försvarar galningen

De har nog "gymmat" och tränat med jättedildon tillsammans.
Citera
2018-01-26, 18:51
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggskrivare
Vad fan är en popper?

Amylnitrit. Goggla.
Citera
2018-01-26, 18:52
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Isobel Hadley-Kamptz är en handgnuggande jude och vill mula all möjlig degenererad skit i ansiktet på den dumma gojim. Det är sådant hennes klan lever för. Ondsint förstörelse av vita livsmiljöer. Gränserna ska alltid förflyttas, inget får vara normalt och sunt. Vi förväntas stillatigande acceptera att nyhetsankaret på den statliga tv-kanalen är en perverterad sodomit som spelar in hårdporr och sprider sina utsöndringar på gymmet, och den som har invändningar är bara trångsynt.

Amen broder amen!

Inte på något sätt är detta okej och äckelt(jonas) borde naturligtvis bli uppsagd från svtoch avstängd från gymet ifråga!

Att diverse kvällstidningar och kändisar försvarar han blir iallafall inte jag förvånad över då deras agenda i stort går ut på att pissa den svenska mannen i ansiktet!
Citera
2018-01-26, 18:53
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggskrivare
Vad fan är en popper?

Undrade jag också. Men tidigt i tråden fick vi veta att det är något man andas in som är muskelavslappnande så man kan sticka in gigantiska dildos i analöppningen.
Helt normalt bland bögar.
Citera
2018-01-26, 18:53
Medlem
nirrts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
det intressanta e ju inte detta. Svt stöder Pride och hela skiten och gardell och hbtq maffian stöder bögrunkaren som sprutat överallt och luktat i andras kalsonger. Ponera att jag runkar till snygga tjejer som e mellan 18 och 25? Då anses jag pervers även av gardell och hbtq maffian. Detta e det sjuka. Dvs om man e hetero och runkar till en snygg 23 åring anses man sjuk av pk
Homosexuella är ju som feminister, de tycker ju i sitt hemtillverkade förtryck att heterosexuella, speciellt män, är onda. Noll jämlikhet från deras sida.
Jag är själv ganska diplomatisk men när det bara ska vara åt ena hållet från deras jävla sida så är jag inte med längre.
Skönt att SVT hade "stake" nog att kasta ut aset och att även Facket backade upp agerandet.

Jag har sett mycket sjukt på internet i mina dagar men det är nåt med den där snubben som tar priset ändå. Så fruktansvärt vidrig hela han, nån skenhelig mysfarbror som tanterna i stugorna ler åt. Jag skulle vilja se deras miner idag.

Sen hur han har tänkt, säkert har kåtheten och perversheten tagit över, men att i dagens internetsamhälle lägga ut bilder och filmer på sig själv kommer ju alltid fram. Nu finns dom där för all framtid. Perversiteten förstörde hans jävla liv, grattis.

Timell är ju rena helgonet, vad man tror iaf, jämfört med den här tv-grisen.

Jag kokar av hans dumhet och naivitet.
Citera
2018-01-26, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Undrade jag också. Men tidigt i tråden fick vi veta att det är något man andas in som är muskelavslappnande så man kan sticka in gigantiska dildos i analöppningen.
Helt normalt bland bögar.

Tack!
Känns ju spontant som att om man behöver sånt för att få in dildon så har den inget där att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in