2018-02-03, 21:18
Medlem
Missplacedgunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lexeme
Dominika Peczynskis take på det hela:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...som-alla-andra

Ja, det traditionella monogama äktenskapet är för "tråkigt" för Dominikas bög. Det ska vara lösryckta sexrelationer där ett knull på Konsum är vardagsmat.

Väx upp för fan och ta ansvar.
Citera
2018-02-03, 21:52
Medlem
-benito-s avatar
Mysigt med bögens aids-sperma örat när man ligger på bänkpressen?
Citera
2018-02-03, 23:30
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:

Strålande vinkel. Jag skriver under helt och hållet på hennes budskap.
Citera
2018-02-03, 23:33
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Onanitabu? Nej, det handlar inte om det. Inget tabu med onanii Sverige, däremot så tror jag att dom flesta anser att det är sjukt att ejakulera över offentliga gymredskap.
Sjukt? Vilken diagnosmodell använder du då?
Brukar du även annars propagera för att sjuka personer ska förlora jobbet, eller är det bara när de runkar på film?
Citera
2018-02-03, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Strålande vinkel. Jag skriver under helt och hållet på hennes budskap.

#metoo. Blev ca lika lykkli av den som amk morgon från 25 Jan:

http://morgon.amk.libsynpro.com/amk-morgon-25-januari-0 (direkt från början)
Citera
2018-02-03, 23:44
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Sjukt? Vilken diagnosmodell använder du då?
Brukar du även annars propagera för att sjuka personer ska förlora jobbet, eller är det bara när de runkar på film?
Jag garanterar dig att en majoritet tycker att det är sjukt. Tycker du det är friskt att ejakulera på offentliga gymredskap? Ja just det, du vill inte svara. Vad kan det bero på?
Citera
2018-02-04, 00:06
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Jag garanterar dig att en majoritet tycker att det är sjukt. Tycker du det är friskt att ejakulera på offentliga gymredskap? Ja just det, du vill inte svara. Vad kan det bero på?
Jag undrar på vilka grunder du kommit fram till att beteendet skulle vara sjukt. Om den enda grunden är att en majoritet som hittills bara verkar befinna sig i din fantasi påstås tycka det är din slutsats kanske inte så mycket att skryta med, särskilt inte då medicinen har hunnit utveckla en rätt omfattande systematik för att fastslå vad som är sjukt och vad som inte är det. Vill du inte svara står det dig förstås fritt; då kan vi avfärda ditt påstående som en papegojas pladder.

Och återigen, hur hoppar du från slutsatsen att JB är sjuk till att han därför rimligen bör förlora jobbet?
Citera
2018-02-04, 00:35
Medlem
zurfarns avatar
Jag borde citera nån. Men... jag kan inte hitta rätt bland alla postare.

Sprutet på några jävla gym-redskap tycks vara det värsta. Sen gråter några för att han "förlorade" jobbet.

Lugna er nu. Killen/gubben har hängt ut sig själv på flertalet porrsajter. Helt frivilligt. Samtidigt som han är en officiell och medial person. Känd från lokal-TV. Hur smart är det?

Att han får löpa gatlopp här är inte så konstigt. Och det har sitt goda med sig att några högt avhållna mediepersoner finner för gott att försvara hans eskapader. Så avslöjar sig dig själva,

I min värld får vem som helst sitta och runka på Internet och trycka upp vad hen vill.

Men det är ju liksom inte det här handlar om. Det handlar mer om hur man kan tappa koncepterna. Eller vara så dum att man inte fattar att chattkonversation på ett porrforum kan få en så stor spridning.

Har TS varit tillbaka i tråden och förklarat sig? Är han en s.k. följare?
Citera
2018-02-04, 01:01
Medlem
Citat:

Fast jag vet inte riktigt om hennes omdöme är så mycket att förlita sig på i just den här frågan.

Gå på en fest där hennes karl varit och supit eller träna på samma gym som Jonas känns ungefär lika riskabelt om man är rädd för nakna penisar och vad dom kan ha stänkt ner.

Sen förstår jag inte alls hennes knorr på krönikan kuk-anders är bra mycket mer utåtagerande och gränsöverskridande än många bögar jag känner. Känns mer som om hon använder sin spelplan och Jonas för att förminska den egna familjemedlemmens eskapader.
Senast redigerad av rotebro-conny 2018-02-04 kl. 01:04.
Citera
2018-02-04, 01:53
Medlem
Gollumns avatar
Citat:
Mm, JB visste förmodligen om att alla inte skulle tycka att hans tilltag var så festligt. Nu återstår bara att du förklarar varför du berättar detta för mig, som om jag behövde få veta det.

Du förskönar det han gjort å det grövsta.
Detta svar är ett svar i sig på frågan du vägrar besvara

Citat:
Eftersom sperma inte är att jämställa med bajs i hygienhänseende anser jag att du just illustrerade det påstående du citerade. Varför genast drämma i med bajsjämförelser? Är det för att det här får dig att förlora sinnet för proportioner?

Det är din alldeles egna sodomitiska uppfattning.

Gymrunkaren bär med måttlig till hög sannolikhet på hiv och hans säd är därmed giftig.

Viruset dör snabbt utanför kroppen men risken att smitta andra måste väl ändå minimeras så gott det går
(läs : karantän, motsatsen till att spruta bland allmänheten)

Citat:
Ja, folk kan ju ha allsköns neuroser, men bakteriefloran i sperma går inte att jämföra med den i bajs. Alltså är de inte jämförbara i hygienhänseende.

Återigen din sodomitiska uppfattning

Citat:
Om topic vore mina åsikter om sperma på träningsredskap skulle jag gladeligen besvara den frågan. Vad jag kan förstå är topic emellertid ett helt annat, varför min åsikt om den frågan inte bara är oviktig, utan även helt ovidkommande.

Ett antal rader där du inte besvarar frågan

Citat:
Ja, det är det. Om man inte för tillfället diskuterar en krönikörs påståenden, vilket var vad vi höll på med när någon idiot började dra in mina åsikter i historien, som om de vore relevanta.

Ytterligare ett antal rader där du inte besvarar frågan

Citat:
Då får du läsa igen. Att påpeka att reaktionerna på någons förseelse är överdrivna är inte samma sak som att påstå att förseelsen var acceptabel. Finns det fler elementära tankeoperationer du behöver hjälp med?

Vill du vara vanlig och svara på frågan?

Citat:
Jag undrar på vilka grunder du kommit fram till att beteendet skulle vara sjukt. Om den enda grunden är att en majoritet som hittills bara verkar befinna sig i din fantasi påstås tycka det är din slutsats kanske inte så mycket att skryta med, särskilt inte då medicinen har hunnit utveckla en rätt omfattande systematik för att fastslå vad som är sjukt och vad som inte är det. Vill du inte svara står det dig förstås fritt; då kan vi avfärda ditt påstående som en papegojas pladder.

Och återigen, hur hoppar du från slutsatsen att JB är sjuk till att han därför rimligen bör förlora jobbet?

Vill du argumentera för att det som alldeles uppenbarligen är ett tvångsbeteende han lider av, som dessutom är brottsligt, är friskt?

Du är uppenbarligen en hal jävel som hellre än att besvara raka och enkla frågor försöker sätta dit och trycka ner andra debattörer

Så, återigen, vill du svara på frågan?

Tycker du att det är ok att sodomiten runkar på ett offentligt gym och sprutar ned redskapen?
Citera
2018-02-04, 02:06
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
Vill du vara vanlig och svara på frågan?
Läsförståelse är inte ditt starkaste kort va? Svaret är fortfarande nej, och det ändras inte för att du eller någon annan tjatar. Ju mer ni gråter över att ni inte får som ni vill, desto roligare blir det att inte ge er det.
Senast redigerad av Drama-Llama 2018-02-04 kl. 02:12.
Citera
2018-02-04, 02:25
Medlem
Gollumns avatar
Citat:
Läsförståelse är inte ditt starkaste kort va? Svaret är fortfarande nej, och det ändras inte för att du eller någon annan tjatar. Ju mer ni gråter över att ni inte får som ni vill, desto roligare blir det att inte ge er det.

Jag har förstått att du har roligt och att det troligen också är ditt primära syfte när du skriver här

Vill du citera ditt eget inlägg där du svarar nej på frågan?

Eller bekräftade du just att du är en hal jävel som vill trycka ned andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in