Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Mm, JB visste förmodligen om att alla inte skulle tycka att hans tilltag var så festligt. Nu återstår bara att du förklarar varför du berättar detta för mig, som om jag behövde få veta det.
Du förskönar det han gjort å det grövsta.
Detta svar är ett svar i sig på frågan du vägrar besvara
Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Eftersom sperma inte är att jämställa med bajs i hygienhänseende anser jag att du just illustrerade det påstående du citerade. Varför genast drämma i med bajsjämförelser? Är det för att det här får dig att förlora sinnet för proportioner?
Det är din alldeles egna sodomitiska uppfattning.
Gymrunkaren bär med måttlig till hög sannolikhet på hiv och hans säd är därmed giftig.
Viruset dör snabbt utanför kroppen men risken att smitta andra måste väl ändå minimeras så gott det går
(läs : karantän, motsatsen till att spruta bland allmänheten)
Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Ja, folk kan ju ha allsköns neuroser, men bakteriefloran i sperma går inte att jämföra med den i bajs. Alltså är de inte jämförbara i hygienhänseende.
Återigen din sodomitiska uppfattning
Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Om topic vore mina åsikter om sperma på träningsredskap skulle jag gladeligen besvara den frågan. Vad jag kan förstå är topic emellertid ett helt annat, varför min åsikt om den frågan inte bara är oviktig, utan även helt ovidkommande.
Ett antal rader där du inte besvarar frågan
Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Ja, det är det. Om man inte för tillfället diskuterar en krönikörs påståenden, vilket var vad vi höll på med när någon idiot började dra in mina åsikter i historien, som om de vore relevanta.
Ytterligare ett antal rader där du inte besvarar frågan
Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Då får du läsa igen. Att påpeka att reaktionerna på någons förseelse är överdrivna är inte samma sak som att påstå att förseelsen var acceptabel. Finns det fler elementära tankeoperationer du behöver hjälp med?
Vill du vara vanlig och svara på frågan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Jag undrar på vilka grunder du kommit fram till att beteendet skulle vara sjukt. Om den enda grunden är att en majoritet som hittills bara verkar befinna sig i din fantasi påstås tycka det är din slutsats kanske inte så mycket att skryta med, särskilt inte då medicinen har hunnit utveckla en rätt omfattande systematik för att fastslå vad som är sjukt och vad som inte är det. Vill du inte svara står det dig förstås fritt; då kan vi avfärda ditt påstående som en papegojas pladder.
Och återigen, hur hoppar du från slutsatsen att JB är sjuk till att han därför rimligen bör förlora jobbet?
Vill du argumentera för att det som alldeles uppenbarligen är ett tvångsbeteende han lider av, som dessutom är brottsligt, är friskt?
Du är uppenbarligen en hal jävel som hellre än att besvara raka och enkla frågor försöker sätta dit och trycka ner andra debattörer
Så, återigen, vill du svara på frågan?
Tycker du att det är ok att sodomiten runkar på ett offentligt gym och sprutar ned redskapen?