2018-01-24, 18:01
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
MEN! Nu är det ju så att någon lagt upp bilder HÄR! Därför ser vi dom också, jag behöver inte söka och skulle aldrig göra heller, detta ÄR SJUKT! Det som han gjort-lagt upp. Så får du säga vad du vill.
En sån jävla stolle platsar inte på TV, punkt.

Vad har gör på sin fritid angår inte dig eller mig. Han sköter sitt jobb och vill han snuska sig på fritiden är det väl inget att uppröras över. Gå inte in och titta på bilderna då? Det är väl ingen som tvingar dig?
Citera
2018-01-24, 18:03
Medlem
Stub44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
ser ingen de anmäler ingen de men fortfarande ett brott

mördar du någon och ingen ser eller hör har du fortfarande begått en brottslig handling idiot

Ja men kan du bli dömd utan bevis? Då är det mest mellan dig, ditt samvete och vår skapare.
Citera
2018-01-24, 18:03
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Ahmen sluta för fan! Pundare skiter dagligen på den offentliga toaletten, ska man börja gråta för det med?
Ja det är äckligt att spruta på gymutrustningen men ska man hängas ut i så stora proportioner som nu? I slaskmedia och kärring forumet flashback?

Ja, och väktare och polis bär handskar när de tar hand om dem och skiten de lämnat på toaletterna. Så även de som arbetar med att städa efter dem.

Uthängningen har Jonas själv fixat i samma sekund som han slängde upp filmerna.
Citera
2018-01-24, 18:04
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
SVT erbjuder samtalsstöd för personen och hans medarbetare
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ns-medarbetare

Jaha, men hans publika roll i TV rutan är borta. Så han har ju en annan karriär att fokusera på där kan han fortsätta tycker jag.
Citera
2018-01-24, 18:06
Medlem
Anonymares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Jag menar att det är relevant. Jag tycker inte att reaktionen är proportionerlig. Han har varit lite klumpig, ja och hans begär har gett honom konsekvenser. Men kapa inte grabben längs fotknölarna det finns mycket värre problem att uppröras över än en spermafläck på ett handtag eller golv.

Jag kapar ingen, jag ger bara uttryck för att majoriteten av befolkningen inte accepterar bögerier med tillhörande sprut i offentliga lokaler. Nolltolerans!
Citera
2018-01-24, 18:07
Medlem
Jag har sprutat i och på en hel del kvinnor. Men att spruta på redskap och grejor verkar vara nån slags revir markering. Typ hundar som envisas med att småkissa på varenda stolpe de ser. Att spruta på kvinnor känns iofs också som att revir markera. En erövring liksom.
Citera
2018-01-24, 18:08
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Undrar vad han har gjort i TV-studion?

Well, den herren har säkert läst upp nyheter med en stadig butt plug uppkörd i dajmkrysset. Kanske var det exakt det som hände den där gången när han satt och bara glodde i en minut i direktsändning.
Citera
2018-01-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ns-medarbetare

Jaha, men hans publika roll i TV rutan är borta. Så han har ju en annan karriär att fokusera på där kan han fortsätta tycker jag.

SVT vurmar ju lite extra för HBTQ frågor, så jag förstår inte vad denna bög gör för fel...Det här är ju helt normalt enligt SVT.
Citera
2018-01-24, 18:10
Medlem
prolapse89s avatar
Jag tycker det här är väldigt roligt, samtidigt känns det jävligt fjantigt och rätt ”oschyst” att hänga ut honom inför hela svenska folket på det här viset. Förutom lite gojs på någon träningsmaskin har han inte skadat någon. Han hetsar knappast i media med homo-propaganda och hatar på ”cis-män” etc, om man inte är jävligt intresserad av sunkig homoporr så kommer man ju knappast i kontakt med hans arbete, så jag förstår inte riktigt problemet? Jag tycker att det här hade kunnat få fortsätta varit en väldigt rolig allmänt känd hemlighet.
Citera
2018-01-24, 18:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Enligt exptessen är han nu petad från rutan och får jobba backoffice!

Det där lät lite fel... eller gjorde det?

Om Göran Vänsters historia ska vara någon form av prejudikat så kan arbetsgivare beroende på värdegrund avsluta en anställning eller ett förtroendeuppdrag på grund av porr. Jag misstänker att SVT inte går med på att anställda gör omaskerad amatörporr då det intresset eller extrajobbet kan påverka kundernas syn på SVT. Elakt eller inte, det är inskränkningar man får vara beredd att göra i sin porrproduktion om man vill göra trädgårdsreportage. Det andra är att någon som runkar ner andras gymutrustning kanske inte har all bromsmedicin i badrumsskåpet. Det vill de nog kolla upp.
Citera
2018-01-24, 18:12
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johli
SVT vurmar ju lite extra för HBTQ frågor, så jag förstår inte vad denna bög gör för fel...Det här är ju helt normalt enligt SVT.

Ser inte ut att bli en polisanmälan i nuläget, men det kanske ändrar sig eftersom.
Media har sett det mesta om honom nu i alla fall vilket sträcker sig en bit från gymmet.
Dåren har inte ens haft vett att dölja sig, och visat sig offentligt vilket kanske får SVT att reagera som om JB är sexmissbrukare och får därmed samtal.
Citera
2018-01-24, 18:12
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag har sprutat i och på en hel del kvinnor. Men att spruta på redskap och grejor verkar vara nån slags revir markering. Typ hundar som envisas med att småkissa på varenda stolpe de ser. Att spruta på kvinnor känns iofs också som att revir markera. En erövring liksom.
Jonas erövrar gymredskap!
Ja, det han sysslat med är inte friskt någonstans och verkar snarast vara ett rop på hjälp. Så han ska vara tacksam att Flashback hjälpte till så Svt kan ordna samtalsterapi genom företagshälsovården.
Utan detta ingripande så hade han säkert snart försökt revirmarkera någon gammal tyngdlyftare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in