2018-01-24, 18:13
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Citat:
SVT erbjuder samtalsstöd för personen och hans medarbetare

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ns-medarbetare

Jaha, men hans publika roll i TV rutan är borta. Så han har ju en annan karriär att fokusera på där kan han fortsätta tycker jag.
Jag hoppas att inte hans föräldrar är vid liv. Det vore bara tragiskt om de fick uppleva det här på ålderns höst och bevittna vilken perverterad son de har.
Citera
2018-01-24, 18:15
Medlem
Golonkas avatar
Svagt av träcktidningarna att inte ange var de fått uppgifterna från. Flashback duger att pissa på och framhålla som ett tillhåll för dödsknarkarnazister. Arselberg hatar Flashback och kallar forumet en pissränna. Andra tongivande journalistsvin är inte sena att fylla på med att gapa om censur och släckning av forumet. Men det PASSAR tammefan att sitta på arbetstid och scanna forumet på jakt efter information, uppslag och scoop.

Det är väl jävligt tydligt att det är här på Flashback uppgifterna först kom ut?

För övrigt menar jag att snubben måste vara störd som fan... Vad folk gör hemma och på fritiden och vad som utspelar sig mellan samtyckande vuxna, ska andra ge fan i. I det här fallet har snubben äcklat sig på ställen där oskyldiga kommit åt att gegga med hans jävla sperma och han pervar tydligen med att sniffa i folks kalsingar i omklädningsrummet och detta utan att ens försöka dölja vem han är.

Ett rent sinnessjukt beteende. Gränslöst. I fråga om sparken... Jag är kluven. Principiellt sett menar jag att arbetsgivaren ska skita i vad folk gör på sin egen tid. Jag skulle bli mycket irriterad om min arbetsgivare skulle lägga sig i vad jag pysslar med när jag är ledig, så länge det inte påverkar min förmåga att utföra mina arbetsuppgifter eller konkurrerar med arbetsgivaren. Samtidigt är man ju som offentligt igenkännbar person på olika sätt kopplad till arbetsgivaren på ett sätt som påverkar goodwill och/eller förtroendet för arbetsplatsens varumärke. Som nyhetsuppläsare ska man ju vara en person som liksom "borgar" för det man presenterar. Man ska inge förtroende, kan jag tänka mig. Därför delger man inte nyheterna iförd clowndräkt eller SS-uniform. Sitter man och geggar offentligt med sin sperma eller kör stora dildos i rövhålet på film/bild, så är detta ett väldigt gränslöst beteende. Den här personen hade inte ens fått vattna mina blommor hemma om jag var på semester! Än mindre hade jag kunnat ta in något han berättar om Trump eller Svetsministern utan att gapskratta!
Citera
2018-01-24, 18:15
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dissociative
Gjorde lite research och hittade allt detta, kunde inte gå in på TS länk då jag visst var tvungen att logga in på Tumblr, vilket jag inte har, men för er som vill se vad denna skumma snubbe har för sig..

https://assitswhatsfordinner.tumblr....-son-can-i-eat

"hot male ass: It's What's for Dinner" Oavsett vart man står politiskt; Hur kan man inte låta bli att tycka att snubben är skön?

"Fuck daddy’s ass son!"
Citera
2018-01-24, 18:16
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Jag hoppas att inte hans föräldrar är vid liv. Det vore bara tragiskt om de fick uppleva det här på ålderns höst och bevittna vilken perverterad son de har.

Det ser tyvärr så ut arma gamla människor. Nåja perverterad vet jag inte, men det finns grader även i helvetet. Så offentlig på public service får ju faktiskt skydda sig från sånt här. Han kanske lider av något tvång? Samtal är ju erbjudandet från SVT så dom kanske anser att han har stora problem.
Citera
2018-01-24, 18:20
Medlem
Snapcounts avatar
Det är ju lite intressant detta : SVT erbjuder samtalsstöd för personen och hans medarbetare

Okej.., låter som Jonas skulle vara deppad utav någon outgrundlig orsak ? Alltså.., skulle förstå om Jonas vara deppad om filmerna hade läckt ut, eller om han typ hade haft en mask på sig men blev avslöjad utav någon tattis på kroppen.

Men, han har ju skyltat med sin nuna helt öppet.., så..??

Och vad skall hans medarbetare ha samtalsstöd för ?

Är det en liten kennel som finns nergrävd ? (finns det något mera ännu.., tolkar det så)
Citera
2018-01-24, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det ser tyvärr så ut arma gamla människor. Nåja perverterad vet jag inte, men det finns grader även i helvetet. Så offentlig på public service får ju faktiskt skydda sig från sånt här. Han kanske lider av något tvång? Samtal är ju erbjudandet från SVT så dom kanske anser att han har stora problem.
Jaa, eller hur! Kanske också SVT har GRAVA problem med vilket klientel dom väljer att visa upp/sända ut?
Citera
2018-01-24, 18:22
Bannlyst
Vafan svt och pkmaffian tjatar i oändlighet om pridefestival och hur viktigt det är nu när de har en kollega som inte skäms för sin sexualitet får han sparken
Citera
2018-01-24, 18:23
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Svagt av träcktidningarna

Att skriva ut Flashbacks namn som källangivelse vore ju som att ha förlorat. Så mycket ryggrad skulle jag aldrig räkna med att någon på bajsblaskorna har.
Citera
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det är väl jävligt tydligt att det är här på Flashback uppgifterna först kom ut?
Rykten på stan säger att det hela kom på Umeåjodeln igår, flashback-tråden är skapad efter kl 9 på kvällen, tyvärr säger samma källa att originaltråden på jodel är borttagen (inte förvånande) så jag vet inte vem som var först. min källa påstår dock att hon tror jodeltråden kom på eftermiddagen (?)
Någon umeåbo här som använder jodel?
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Enligt exptessen är han nu petad från rutan och får jobba backoffice!

God morgon, sex timmar efter alla andra!

----------------------------------------------------------------------
Som jag skrivit tidigare så är en självklarhet att han inte kan jobba kvar i den rollen efter en sådan här sak kommit fram.

Hade han gjort privata porrfilmer och maskat sitt ansikte och varit anonym och någon hackat sig fram till att det var han så hade det inte varit så mycket att orda om (oaktat att hans offentliga slaskande och kukviftande kanske kan ses som omoraliskt eller t.o.m brottsligt). Men att som tv-personlighet göra det helt öppet och icke-anonymt visar på ett dåligt omdöme som sätter arbetsgivaren på pottan.

De som trodde han skulle komma undan bara för att han är bög vet ingenting om världen och borde gå bums i säng efter att mamma serverat saften och bullarna!
Citera
2018-01-24, 18:24
Medlem
pellepistols avatar
Trist att han besudlar träningsredskap och våtutrymmen. Annars tycker jag att det är bara att köra på! Skön snubbe
Citera
2018-01-24, 18:26
Medlem
PiusXIIIs avatar
Vill han vara någon slags porrstjärna får han väl stå för det. Det fick den där mäklarkillen göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in