Fatta att det är du som köpare som blir pungslagen.
Varför ska du behöva betala massa MOMS och skatt för pengar du redan betalt massa inkomstskatt?
För pengar det företag du arbetar hos som får betala massa arbetsgivaravgifter?
Nej du ska jävlar i mig beskattas till döds för att påvarna i riksdagen inte kan få ordning på sina jävla utgiftsökningar som kräver mera skatter.
Skatta oss svenskar till döds.
Använd alla jävla metoder med koldioxidskatter och annat djävulskap.
Kräv att alla ska åka tunnelbana till jobbet även om det är 100 mil till närmsta tunnelbanestation.