2018-01-15, 19:47
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
Du är en fin själ Arbetarbroder. Jag läser dina inlägg i Syrien-tråden med stor entuasiasm och hoppas du fortsätter bidra med dina perspektiv i diskussionerna!
Japp, diskutera glatt vidare där. För den tråden handlar om det ämnet, och där blir ni inte censurerade.

Däremot kommer vi att gå in och radera inlägg som försöker ta över tråden för att snacka om klimathotet, eller syriska flyktingars brottslighet i Sverige etc.
Citera
2018-01-15, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Jag buntar ihop dig med andra som har svårt att se att deras favoritämne inte automatiskt är ämnet för att alla trådar de skriver i.
Precis, guilt by association. Du undviker sakfrågan genom att börja karaktärsmörda. Det är tom retorik. Det är inget argument mot mitt resonemang om att mods bedriver en judisk agenda.

Citat:
Jag har bemött det du skriver i sak. Så länge som det handlar om modererandet, vilket är trådens ämne. Vad judar sysslar med utanför forumet är något som inte hör till den här trådens ämne.
Nej du har inte bemött mig i sak. Du karaktärsmörda mig, kommer med ad-hominem och halmgubbar. Du bemöter inte alls mig i sak.

Mods bedriver en judisk agenda enligt min erfarenhet. Varför då?

Citat:
Problemet är att du har en annorlunda syn på vad som är On-Topic jämfört med de som inte är intresserade av sionismen och judarnas kontroll över massmedia och diverse annat.

Vi dödar den debatten om judar som startar i trådar som inte handlar om judar. Detta för att den organiska, fria debatten om trådens ämne ska kunna få fortsätta obehindrat.

Du får diskutera judar, men gör det i en tråd om judar, istället för att ta över andras trådar.

Alla har rätt till yttrandefrihet, inte bara du och de som delar dina åsikter. Det som händer när ni, och era meningsmotståndare, sätter igång med eran diskussion är att alla som inte vill diskutera judar lämnar tråden. Och eftersom det kanske bara finns en tråd om just den specifika saken tråden handlar om, så innebär det att det nu effektivt sett inte längre finns någon tråd där man kan diskutera den specifika saken.

Däremot finns det gott om trådar som handlar om judar. Och där kan ni diskutera judar.

Ge fan i att förstöra andras rätt att diskutera det de vill, genom att ta över deras trådar.

En gigantisk halmgubbe eftersom mitt exempel och min erfarenhet av att mods bedriver en judisk agenda inte alls har med sionism och judisk kontroll av media att göra. Den diskussionen har inte skett från mig. Du får gärna läsa min erfarenhet så ser du att det du skriver inte är av relevans. Du argumenterar mot en halmgubbe.
Citera
2018-01-15, 20:11
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Precis, guilt by association. Du undviker sakfrågan genom att börja karaktärsmörda. Det är tom retorik. Det är inget argument mot mitt resonemang om att mods bedriver en judisk agenda.
Jag buntar ihop dig med andra grupper som är kända för att gå OT i trådar och som anser att det är forumet som censurerar dem och deras åsikter, trots att de får diskutera sina åsikter fritt så länge de gör det i trådar som handlar om deras åsikter.
Sakfrågan är enkel. Trådens diskussion ska hålla sig till trådens ämne. Gör den inte det så ska moderatorer se till att fixa den saken.

Ditt individuella problem är att du är så fixerad vid ett visst ämne att du har svårt att se skillnad på det ämnet och det som är trådens ämne, och därför anser du att dina inlägg alltid handlar om ämnet.
Dina åsikter om att dina inlägg inte hör till ämnet, är starkt färgade av din fixering vid det ämne du vill diskutera.

Det är det simpla argumentet. Tråden ska hålla sig till trådens ämne.
Att du anser att trådens ämne är betydligt vidare än vad jag gör, innebär att någon av oss har fel. Och det bästa sättet att avgöra vem som har fel är genom att lyssna på de som inte själva har något intresse av frågan. Och det är väldigt få som anser att judekonspirationer hör hemma i trådar om muslimska terrordåd i västvärlden, annat än de som vill diskutera sagda judekonspirationer och som därmed är jäviga i frågan.
Att du sedan anser att alla som inte är intresserade av judefrågan därför är jäviga by default visar bara på att du är så besatt av ordspråket "är du inte med oss är du emot oss" till den grad att du inte förstår att de flesta helt enkelt inte bryr sig så länge de själva inte tvingas lyssna på det.

Citat:
Nej du har inte bemött mig i sak. Du karaktärsmörda mig, kommer med ad-hominem och halmgubbar. Du bemöter inte alls mig i sak.

Mods bedriver en judisk agenda enligt min erfarenhet. Varför då?
Min gissning är att det beror på att din erfarenhet är subjektiv.

Citat:
En gigantisk halmgubbe eftersom mitt exempel och min erfarenhet av att mods bedriver en judisk agenda inte alls har med sionism och judisk kontroll av media att göra. Den diskussionen har inte skett från mig. Du får gärna läsa min erfarenhet så ser du att det du skriver inte är av relevans. Du argumenterar mot en halmgubbe.
Eftersom jag bedriver en liknande diskussion i olika trådar så ber jag i så fall om ursäkt om jag blandat ihop vad du har gjort med vad någon annan har gjort.
Men å andra sidan så talar jag inte enbart till dig som person, utan även till övriga som läser och buntar därmed ihop dig med andra som kommer med liknande åsikter och argument, för att försöka svara flera personer samtidigt, om du förstår vad jag menar.
Citera
2018-01-15, 20:22
Avslutad
Citat:
Jag buntar ihop dig med andra grupper som är kända för att gå OT i trådar och som anser att det är forumet som censurerar dem och deras åsikter, trots att de får diskutera sina åsikter fritt så länge de gör det i trådar som handlar om deras åsikter.
Sakfrågan är enkel. Trådens diskussion ska hålla sig till trådens ämne. Gör den inte det så ska moderatorer se till att fixa den saken.

Ditt individuella problem är att du är så fixerad vid ett visst ämne att du har svårt att se skillnad på det ämnet och det som är trådens ämne, och därför anser du att dina inlägg alltid handlar om ämnet.
Dina åsikter om att dina inlägg inte hör till ämnet, är starkt färgade av din fixering vid det ämne du vill diskutera.

Det är det simpla argumentet. Tråden ska hålla sig till trådens ämne.
Att du anser att trådens ämne är betydligt vidare än vad jag gör, innebär att någon av oss har fel. Och det bästa sättet att avgöra vem som har fel är genom att lyssna på de som inte själva har något intresse av frågan. Och det är väldigt få som anser att judekonspirationer hör hemma i trådar om muslimska terrordåd i västvärlden, annat än de som vill diskutera sagda judekonspirationer och som därmed är jäviga i frågan.
Att du sedan anser att alla som inte är intresserade av judefrågan därför är jäviga by default visar bara på att du är så besatt av ordspråket "är du inte med oss är du emot oss" till den grad att du inte förstår att de flesta helt enkelt inte bryr sig så länge de själva inte tvingas lyssna på det.
Är du bäng eller?! Du skriver nu till fel person.
Men detta kan å andra sidan vara ännu ett tomt retorik-knep från dig. Jecke skriver wall of text, med fel mottagare (förmodligen med flit) med massa irrelevant papegoja-käbbel för att försvara ett argumentationsfel med ett nytt. Du är en ohederlig debattör.

Citat:
Min gissning är att det beror på att din erfarenhet är subjektiv.
Tillskillnad från din eller?

Citat:
Eftersom jag bedriver en liknande diskussion i olika trådar så ber jag i så fall om ursäkt om jag blandat ihop vad du har gjort med vad någon annan har gjort.
Men å andra sidan så talar jag inte enbart till dig som person, utan även till övriga som läser och buntar därmed ihop dig med andra som kommer med liknande åsikter och argument, för att försöka svara flera personer samtidigt, om du förstår vad jag menar.
Jag noterar att du inte kan förklara den godtyckliga censuren jag blivit utsatt för och varför mod bedriver en judisk agenda.

Du attackerar halmgubbar, kör guilt by association, ad-hominem och ad-jeckemum (se ovan).

Sopa.
Citera
2018-01-15, 22:13
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Är du bäng eller?! Du skriver nu till fel person.
Men detta kan å andra sidan vara ännu ett tomt retorik-knep från dig. Jecke skriver wall of text, med fel mottagare (förmodligen med flit) med massa irrelevant papegoja-käbbel för att försvara ett argumentationsfel med ett nytt. Du är en ohederlig debattör.
På vilket sätt skriver jag till fel person?

Citat:
Tillskillnad från din eller?
Hade du läst mitt inlägg hade du fått svaret.

Citat:
Jag noterar att du inte kan förklara den godtyckliga censuren jag blivit utsatt för och varför mod bedriver en judisk agenda.
Fast jag har förklarat att censuren är inte godtycklig, godtyckligheten ligger hos dig själv och ditt sätt att cherrypicka vad som passar dig..

Citat:
Du attackerar halmgubbar, kör guilt by association, ad-hominem och ad-jeckemum (se ovan).

Sopa.
Ad hominem var det, ja...
Citera
2018-01-15, 22:20
Avslutad
Citat:
På vilket sätt skriver jag till fel person?
Jag fetade citatet. Ditt skriveri saknar relevans för min evidens om att mods bedriver en judisk agenda.

Citat:
Hade du läst mitt inlägg hade du fått svaret.
Hade du läst min historia så hade du förstått och inte svarat genom att skriva irrelevanta saker.
(FB) Censurerad i mediekriget om mångkultur, IGEN!

Citat:
Fast jag har förklarat att censuren är inte godtycklig, godtyckligheten ligger hos dig själv och ditt sätt att cherrypicka vad som passar dig..
Jo i mitt fall så var censuren godtycklig. Vilket ger evidens för att det finns en judisk agenda.

Citat:
Ad hominem var det, ja...
Du kan inte argumentera hederligt och korrekt. Då är du en sopa, det är ett deskriptivt uttalande som stämmer väl in på ditt skriveri. Det är inte ad hominem, det är ett faktum.
Senast redigerad av frasselito 2018-01-15 kl. 22:23.
Citera
2018-01-15, 22:25
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Jag fetade citatet. Ditt skriveri saknar relevans för mitt exempel om att mods bedriver en judisk agenda.
Jag tog ett exempel, återigen för att medans jag diskuterar med dig, så är det även andra som läser. Och eftersom att du snackar om att mods bedriver en judisk agenda så är det underförstått att det gäller fler personer och fler trådar än enbart dig och den tråden.

Annars hade det varit en agenda mot dig som person...
Citat:
Hade du läst min historia så hade du förstått och inte svarat och skrivit irrelevanta saker.
Och därför bryr du dig inte om att läsa vad jag skriver utan svarar godtyckligt på vad du känner för?

Citat:
Jo i mitt fall så var censuren godtycklig. Vilket ger evidens för att det finns en judisk agenda.
Den som letar, han skall finna....

Citat:
Du kan inte argumentera hederligt och korrekt. Då är du en sopa, det är ett deskriptivt uttalande som stämmer väl in på ditt skriveri. Det är inte ad hominem, det är ett faktum.
Jag tror inte det är någon som blir förvånad över dubbelmoralen.
Citera
2018-01-15, 22:36
Avslutad
Citat:
Jag tog ett exempel, återigen för att medans jag diskuterar med dig, så är det även andra som läser.
Ett exempel som saknar relevans för min evidens i att mod bedriver en judisk agenda. En halmgubbe alltså.

Citat:
Och därför bryr du dig inte om att läsa vad jag skriver utan svarar godtyckligt på vad du känner för?
Men jecke jag har ju skrivit två gånger att jag förstår dig och håller med dig i ditt resonemang.

Men det du skriver saknar relevans för det exempel som jag har. Min erfarenhet ger evidens för att det finns en judisk agenda.

Citat:
Den som letar, han skall finna....
Lägg fram bevis svart på vitt.

Citat:
Jag tror inte det är någon som blir förvånad över dubbelmoralen.
Du förstår ju inte.

Ad hominem är att avfärda någons argument på basis av avsändarens karaktär. Jag avfärdar inte dina argument, jag har bemött dom i sak och visat att det är en, två, tre, ja tom fyra argumentationsfel som du levererar. Därav benämner jag ditt skriveri som soperi, eftersom du är en ohederlig debattör. Det är inte ad hominem, det är ett sakpåstående som stämmer in på ditt skriveri. Alltså är det inte heller dubbelmoral.

Det är Flashback-moral din sopa.
Citera
2018-01-16, 03:03
Medlem
Arbetarbroders avatar
Vilken ironi att jag sitter och beklagar mig till dig av alla användare. Men men.

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Folk verkar få prata judar hur mycket de vill bara de gör det i rätt forum/tråd. Ser du inte själv att du har en hang up på den evige? Du tror inte att det påverkar din syn på när det är läge att prata kroknäsa och när det inte är läge att prata kroknäsa?
Ta några steg tillbaka och se på dig själv och vad du har blivit.
Forumdel Konspirationsforumet som skunkar o all skit som är ”trötta” på höra om judar.
Klart de dödad Flashback.
Visst, jag kan se hur ”hang up för den Evige” (beroende på hur du menar, inte så jag får och pratar och Off Topic om kippor i en tråd som handlar om damskor för ta en jämförelse. Jag håller mig on topic, och Flashback moderater som efter vad de tycker ska dela upp inlägg i olika forumdelar, de är ju besatta av judar som överstiger mitt x100)

.. att en jude filmat händelsen i New York City på Halloween, kokobäng och aktivt bort från ”seriösa forum” och sånt skit

Jag kan inte föreställa mig hur de vore att själv aktivt yrka för censureringen för nått av de jag tycker är märkliga, felaktiga, sjuka åsikter. Finns hur mycket som helst jag inte håller med om men låta sin egen Agenda styra vad, och var, vissa saker nämnas skulle aldrig falla mig in.
Men de är extremister vi har o göra med.

Först kom de för Trippelparanteserna, och folk talade ut men detta genomdrevs.
2018 har man Sionistiska Apartheidlagar och Skydd för Judar som ej ska nämnas.

Korrumperingen av Flashback är genomförd, det är inte helt aktiverat o används av alla moderatorer men härifrån till komplett tystnad är steget kort.

även om jag inte hört admin kommentar än som väl är de enda o hoppas på nu men förr hade detta inte uppskattats, admin som värnade om de fria ordet och visste hur ett diskussionsforum med Yttrandefrihet som grundbult i ett land där det fria ordet var allt annat än fritt. De har vart nått viktigt för Sverige.
Nu sitter korrupta moderatorer och driver judeskydd och censur. De är både vidrigt o riktig tragiskt. Inte ofta jag blir arg eller ledsen framför en dator men detta är ett sådant fall där det är riktigt deprimerande. Och besviken.

Sorry jag som är otydlig. Redan sen innan har inlägg raderats i tråden om Syrien, från hur judar med högt uppsatta i 🇮🇱 Gov, medverkan i gasattacker, förklaringar (mina åsikter/teorier) om sionistiska terrorattacker in i Syrien inte är pga. Hezbollah som de själva säger. Eller som exemplet jag tog, om ett påhittat förintelseläger i Syrien. Re-postat i forumdelen där Agenda modsen inte är lika aktiva.
Ett exempel, bland så många och även nu även med stöd i reglerna, de är ju kokobäng reptiler och ska tas i forumdel för Detta (Konspirationsteorier)
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Fattar inte? Inlägget är ju kvar, du länkar till det själv.
Sorry jah som är otydlig
Detta påverkar såklart hela Flashback även om terrormodsen är värst. Exempelvis tråden i Syrien där flera inlägg mystiskt försvunnit för hitte-på regler. Några har jag re-postat i tråden om medias behandling av konflikten. Det var ett exempel.
(Syrien är ju granne med Palestina där, just det, judar, ockuperar, och är ständigt återkommande i kriget, men de är ju fråga för Kokobäng Forumet. Ska säga att moddsen där har blivit bättre senaste halvåret, så jag vill inte klaga på dem.)

Detta var ett exempel och de är ju riktigt sjukt jag sitter och beklagar mig för dig av alla människor som jag ju vet inte sörjer ett sådant här forum. Men men..

.. detta är Flashback 2018 så har de krossar forumet ..
Eller satt spiken i kistan och alla jublar inför döda rätten posta inlägg och nämna en folkgrupp som ej är direkt hyllande är redo att slå judaskniven i ryggen på Flashback Forum och det fria ordet.
För JA: Flashback driver en judisk agenda, det är man ju helt öppen med nu.

Jag får väl köpa ett PlayStation och diskutera olika tv-spel så jag håller mig inom Kosher reglerna.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-01-16 kl. 03:09.
Citera
2018-01-16, 17:20
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ett exempel som saknar relevans för min evidens i att mod bedriver en judisk agenda. En halmgubbe alltså.
Hur ska du ha det? Har Flashback en judisk agenda, eller en agenda enbart mot dig som person?
Mitt exempel gäller för att Flashback skulle ha en judisk agenda, vilket därmed är större än enbart dig. Om du däremot vill att allt ska handla om dig, så är då frågan om det har något med någon judisk agenda att göra eller om det handlar om rent personligt agg mot dig som person.

Citat:
Men jecke jag har ju skrivit två gånger att jag förstår dig och håller med dig i ditt resonemang.

Men det du skriver saknar relevans för det exempel som jag har. Min erfarenhet ger evidens för att det finns en judisk agenda.
Fast då har du inte läst det jag skrivit. Eller läst det enbart för att hitta de bitar du vill ha.
"Most people do not listen with the intent to understand; they listen with the intent to reply."

Min fetning istället för din, för att lägga fokus på rätt sak.
Därefter ger jag ett exempel på sådant som kan ses som typiskt för någon som inte har något intresse av frågan. Frågan i det här fallet är då judar, sionism, judisk agenda etc.
Exemplet har alltså ingenting med dig att göra egentligen...

Citat:
Lägg fram bevis svart på vitt.
Det är mer eller mindre omöjligt att bevisa att något INTE existerar. Det är samma problem som att motbevisa guds existens. Därför ligger bevisbördan på den som kommer med påståendet.

Citat:
Du förstår ju inte.

Ad hominem är att avfärda någons argument på basis av avsändarens karaktär. Jag avfärdar inte dina argument, jag har bemött dom i sak och visat att det är en, två, tre, ja tom fyra argumentationsfel som du levererar. Därav benämner jag ditt skriveri som soperi, eftersom du är en ohederlig debattör. Det är inte ad hominem, det är ett sakpåstående som stämmer in på ditt skriveri. Alltså är det inte heller dubbelmoral.

Det är Flashback-moral din sopa.
Ad hominem är argument mot personen. Vilket klassas under logiska argumentationsfel. Alltså argument utan värde för frågan som diskuteras. Man ersätter bristen på egna logiska argument med ett felaktigt argument. Det är inte samma sak som att avfärda argumenten på basis av någons karaktär utan det är att använda någons karaktär som ett argument i diskussionen.

Som när du kallar mig ohederlig debattör, sopa och lite allt annat. Det är ad hominem eftersom det är attacker mot mig och som inte har någonting med den aktuella diskussionen att göra. Att jag skulle vara en sopa eller ohederlig debattör bevisar inte att flashback driver en judisk agenda, eller att forumet censurerar de som kritiserar judar. Det har inget som helst värde för den diskussionen.
Citera
2018-01-16, 18:44
Avslutad
Citat:
Hur ska du ha det? Har Flashback en judisk agenda, eller en agenda enbart mot dig som person?
Mitt exempel gäller för att Flashback skulle ha en judisk agenda, vilket därmed är större än enbart dig. Om du däremot vill att allt ska handla om dig, så är då frågan om det har något med någon judisk agenda att göra eller om det handlar om rent personligt agg mot dig som person.
Flashback har enligt min erfarenhet en judisk agenda när dom godtyckligt censurerar on-topic inlägg med hänvisning till att man "inte får diskutera judar som grupp". Vart finns den regeln? Nä precis, den finns inte.

Denna tråd handlar om att mods skulle ha en judisk agenda. Det jag gör med mitt första inlägg i denna tråd är att ge evidens åt att det påståendet stämmer.

Du väljer att fokusera på principiella aspekter i moderering och att man "inte får diskutera judar överallt hela tiden". Och dom principerna är helt rimliga, jag har inte påstått annorlunda. Du pratar förbi mig och fokuserar på annat istället för mitt solklara bevis för påståendet att mods bedriver en judisk agenda.

Citat:
Fast då har du inte läst det jag skrivit. Eller läst det enbart för att hitta de bitar du vill ha.
"Most people do not listen with the intent to understand; they listen with the intent to reply."
Min fetning istället för din, för att lägga fokus på rätt sak.
Därefter ger jag ett exempel på sådant som kan ses som typiskt för någon som inte har något intresse av frågan. Frågan i det här fallet är då judar, sionism, judisk agenda etc.
Exemplet har alltså ingenting med dig att göra egentligen...
Nej precis, det har inget med min evidens att göra. Så varför attackerar du halmgubbar?

Citat:
Det är mer eller mindre omöjligt att bevisa att något INTE existerar. Det är samma problem som att motbevisa guds existens. Därför ligger bevisbördan på den som kommer med påståendet.
Men jag har ju presenterat evidens i att mods ägnar sig åt en judisk agenda när dom godtyckligt censurerar inlägg. Du väljer att inte bemöta dessa evidens utan börjar raljera om annat irrelevant. Och påstår att bevisbördan är hos mig fastän jag redan presenterat bevisen! Du läser ju inte mina inlägg!
Kasta int sten i glashus jecke.

Citat:
Ad hominem är argument mot personen. Vilket klassas under logiska argumentationsfel. Alltså argument utan värde för frågan som diskuteras. Man ersätter bristen på egna logiska argument med ett felaktigt argument. Det är inte samma sak som att avfärda argumenten på basis av någons karaktär utan det är att använda någons karaktär som ett argument i diskussionen.

Som när du kallar mig ohederlig debattör, sopa och lite allt annat. Det är ad hominem eftersom det är attacker mot mig och som inte har någonting med den aktuella diskussionen att göra. Att jag skulle vara en sopa eller ohederlig debattör bevisar inte att flashback driver en judisk agenda, eller att forumet censurerar de som kritiserar judar. Det har inget som helst värde för den diskussionen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
Ad hominem (Latin for "to the man" or "to the person"[1]), short for argumentum ad hominem, is a fallacious argumentative strategy whereby an argument is rebutted by attacking the character, motive, or other attribute of the person making the argument, or persons associated with the argument, rather than attacking the substance of the argument itself.
Jag har bemött dina argument i sak och bevisat att dom utgör argumentationsfel.

Så när jag skriver invektiv så är det först efter att den sakliga diskussionen blivit avklarad.

Sopa.
Citera
2018-01-16, 19:01
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Flashback har enligt min erfarenhet en judisk agenda när dom godtyckligt censurerar on-topic inlägg med hänvisning till att man "inte får diskutera judar som grupp". Vart finns den regeln? Nä precis, den finns inte.

Denna tråd handlar om att mods skulle ha en judisk agenda. Det jag gör med mitt första inlägg i denna tråd är att ge evidens åt att det påståendet stämmer.

Du väljer att fokusera på principiella aspekter i moderering och att man "inte får diskutera judar överallt hela tiden". Och dom principerna är helt rimliga, jag har inte påstått annorlunda. Du pratar förbi mig och fokuserar på annat istället för mitt solklara bevis för påståendet att mods bedriver en judisk agenda.
Jag har hittat problemet.
Du är så dålig på att hålla dig till ämnet eftersom du inte vet vilken tråd du är i.

Den här tråden är:
(FB) Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?

Medan du tydligen tror du är i:

Det är därför jag snackar i mer generella termer istället för ditt unika fall, som är en del av en annan tråd....
Citat:
Nej precis, det har inget med min evidens att göra. Så varför attackerar du halmgubbar?
Jag attackerar inte halmgubbar. Jag gav ett exempel som kunde användas för att hitta en neutral tredje person för att kunna agera jury i vårt specifika fall.

Citat:
Men jag har ju presenterat evidens i att mods ägnar sig åt en judisk agenda när dom godtyckligt censurerar inlägg. Du väljer att inte bemöta dessa evidens utan börjar raljera om annat irrelevant.
Nej, jag håller mig till trådens ämne....

Citat:
Och påstår att bevisbördan är hos mig fastän jag redan presenterat bevisen! Du läser ju inte mina inlägg!
Kasta int sten i glashus jecke.
Jag läser dina inlägg i den här tråden. Vad du har skrivit i andra trådar är något du har skrivit i andra trådar och som ska diskuteras i de trådarna.

Citat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
Ad hominem (Latin for "to the man" or "to the person"[1]), short for argumentum ad hominem, is a fallacious argumentative strategy whereby an argument is rebutted by attacking the character, motive, or other attribute of the person making the argument, or persons associated with the argument, rather than attacking the substance of the argument itself.
Jag har bemött dina argument i sak och bevisat att dom utgör argumentationsfel.

Så när jag skriver invektiv så är det först efter att den sakliga diskussionen blivit avklarad.

Sopa.
Skälet till att ad hominem argument är icke-argument är för att de avleder från själva diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in