Citat:
Ursprungligen postat av
frasselito
Jo du vill karaktärsmörda mig genom att bunta ihop mig med någon astrolog och djävulsdyrkare. Detta för att slå hål på mitt resonemang om att mods bedriver kontrollerad opposition (som jag bevisat). Du bedriver tom retorik, det är pissdålig argumentation.
Jag buntar ihop dig med andra som har svårt att se att deras favoritämne inte automatiskt är ämnet för att alla trådar de skriver i.
Citat:
Ursprungligen postat av
frasselito
Fortsatt guilt by association/ad hominem. Jag är inte "konspirationsteoretiker". Du får bemöta det jag skriver i sak.
Jag har bemött det du skriver i sak. Så länge som det handlar om modererandet, vilket är trådens ämne. Vad judar sysslar med utanför forumet är något som inte hör till den här trådens ämne.
Citat:
Ursprungligen postat av
frasselito
Ja det förstår jag.
Men ni tar ju bort inlägg som är on-topic, det är att döda den fria, organiska debatten. Ni tar bort on-topic inlägg som berör judiska aspekter av en samhällsdebatt. Ni bedriver då en judisk agenda, det är solklart.
Problemet är att du har en annorlunda syn på vad som är On-Topic jämfört med de som inte är intresserade av sionismen och judarnas kontroll över massmedia och diverse annat.
Vi dödar den debatten om judar som startar i trådar som inte handlar om judar. Detta för att den organiska, fria debatten om trådens ämne ska kunna få fortsätta obehindrat.
Du får diskutera judar, men gör det i en tråd om judar, istället för att ta över andras trådar.
Alla har rätt till yttrandefrihet, inte bara du och de som delar dina åsikter. Det som händer när ni, och era meningsmotståndare, sätter igång med eran diskussion är att alla som inte vill diskutera judar lämnar tråden. Och eftersom det kanske bara finns en tråd om just den specifika saken tråden handlar om, så innebär det att det nu effektivt sett inte längre finns någon tråd där man kan diskutera den specifika saken.
Däremot finns det gott om trådar som handlar om judar. Och där kan ni diskutera judar.
Ge fan i att förstöra andras rätt att diskutera det de vill, genom att ta över deras trådar.