Citat:
Ursprungligen postat av
Wishie
Hur många fler fartyg har USN ständigt till havs till skillnad från Iran? Procentmässigt blir det def mindre och än mindre om du räknar de som parkerar på torra land

Dåligt sjömanskap att gå in i hamn vid full storm och ett fartyg utan redundans när det gäller framdrivning. Tur att de religöst övertygade "soldaterna" håller sig till plastskorvar som inte går ut om det blåser med än bris

Det spelar ingen roll hur många, i USAs fall borde det ju självklart väga upp mot dess påstådda tekniska ”överlägsenhet”, kompetens och erfarenhet. Men som det ser ut är ju inte ”kollisioner” så ovanliga för USAs del. Det jag försöker säga dig är att du har hittat något för att vifta med.
”Religiöst övertygade soldaterna” i Iran skriver du i propagandasyfte.. Religion i din framställning står mot Vetenskap. Så var det i ditt land inte IRAN. Hur hjärntvättad du är tar inte jag upp i denna tråd, men om du vill framföra kritik mot argument som framförts gällande hangarfartygets sänkning så svarar jag gärna på det.