Citat:
Ursprungligen postat av
Stupido86
Du säger att du läst fupen och ändå fortsätter du komma med felaktig information?
Gör du det medveten för att hålla Erika bakom ryggen kanske?
Enligt Erika har hon visat upp blåmärken, men sen när är allt en åtalad säger sanning?
Enligt Bvc sköterskan och läkaren har Erika INTE visat upp något blåmärke.
Hon har frågat generellt om blåmärken och aldrig sagt rakt ut, Hailey får oförklarliga blåmärken varför då?
Att du sväljer Erikas ord som en fisk sväljer en mask är rikigt underhållande att se.
Trodde människor här inne var lite smartare än att man tar en misstänkt människas varje ord som någon slags sanning.
Speciellt när andra vittnen säger emot det hon säger.
Jag säger inte att jag har läst FUP:en,
jag har läst den! Men jag läste den för ett halvår sedan. Just det du säger är ju problemet som är omdiskuterat.
Erika såg att Hailey hade blåmärken och ville ha svar på varför? Sköterskan och läkaren noterade ingenting.
Om du läst FUP så kanske du har lagt märke till Erikas försök att hitta svar på varför dessa blåmärken fanns på Hailey, Erika var ju rädd att Hailey hade leukemi. Kom du så långt i FUP att du var med när förhörsledaren och Erika tillsammans gick igenom fotografierna Erika hade tagit och när de diskuterade märken.
Vissa fotografier hade hon tagit för att H såg gullig ut när hon låg på något särskilt sätt. Andra fotografier visar blåmärken (vissa svagt) som förhörsledarna mycket väl såg.
Sedan att jag skulle hålla Erika om ryggen, varför skulle jag det om jag trott att hon var skyldig? Jag har aldrig träffat henne. Däremot så har Alex släkt och vänner haft ett antal konton härinne
Det är ganska lustigt att när en släkting eller vän försvinner så dyker det upp någon annan som vill skuldbelägga Erika t.o.m när Alex har dömts

Sedan en sak till som tydligen har gått dig spårlöst förbi, Erika är inte misstänkt för att ha misshandlat Hailey!
Jag trodde du var kapabel att förstå texten i en tidningsartikel, men tji fick jag. Vissa ska man inte förvänta sig för mycket av..
Du förresten, varför ändade Alex sig om hur det gått till när han gjorde upplivningsförsök på Hailey? Det kanske är svårt att fråga honom nu, men du fick kanske chansen att göra det innan de häktade honom.
Sedan en sak till! Jag är lika smart som HR och du är lika smart som vem då ????
Men en sak ska jag ge dig, du har fanimej valt rätt nick!!