Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Är det bara jag som lärt mig att det inte går att få våra iranska vänner att sälla sig till de verklighetstrognas skara? Jag bara undrar, eftersom vi nu är inne på sida 387 av den här evighetstråden, och inte ett enda argument har bitit på herrarna än.
Man har, på alla upptänkliga sätt, försökt förklara för herrar iranier varför Iran inte kommer att sänka hangarfartyg och/eller vinna krig mot USA, och det enda man får är fantasier om tusentals speed boats, hundratusentals kilometer tunnlar, robotangrepp som mer eller mindre slår ut allting alldeles oavsett måltyp, fantastiska flygplan som trots att de är generationer bakom motståndarens fullständigt kommer att förinta denne, o.s.v. o.s.v.
Ni måste ju ha förstått att det är lönlöst att försöka förklara saker och ting, eller? Jag är uppriktigt intresserad av att veta varför så många vettiga skribenter fortsätter detta trams.
Jag röstar för att vi låter iranierna posta sina fria fantasier här med jämna mellanrum, och i övrigt låter vi tråden dö sotdöden.
Nej Nej gör inte det , jag har alldeles för roligt när jag kommer in här och läser deras fantastiska amsagor om vilket fantastiskt, enastående och utomjordiskt försvar de har.
Vilken normal person som helst inser ju att det är just amsagor de fått sig till livs i propagandaflödet ,men det är så roande att läsa hur de åsidosätter allt normalt vetande och tänkande urskillningslöst.
Det finns lika stor chans för dem att sänka ett fartyg som för en snöboll att överleva i helvetet, fast det är klart med deras framstående teknologi så kan de säkert frysa ner det med.