Citat:
Bonnens priser är bra jämfört med alla andra.
Men blir orolig för tänker så här...
Deras nya tårtor som t.ex.
high explosive 45mm, 16 skott, ca 500 gram påminner mycket om monster, den kostar 280 vilket inte är någon stor skillnad från vad monster kostade.
Thunder explosive, all detaljer påminner mycket om tiger. Nu tempot på denna och tiger är annorlunda och i jämförelse tycker jag tiger låter mycket mer generellt men den är fortfarande något att jämföra tiger med. Kostar dock 500 medan tiger kostade 350 (150 kr skillnad)
Ultimate explosive kan räknas som en ersättare för sun explosion, detalj osv påminner mycket om den. Priset är väl den samma som förra året.
Vet att de sagt att monster ersätts med en monster serie (acher, kanga, kommer förmodligen fler snart) men för mig äre bara nya fina tårtor med bra tempo, monster och tiger kan ej ersättas dem var för bra för ett par år sedan med hela upplägget, saluterna etc.
Hoppas du har rätt och att de ej prissätts som om de vore köpta från svenska leverantörer som har sjuka marginaler
Handlar om att köpa 1 eller fler 
Men blir orolig för tänker så här...
Deras nya tårtor som t.ex.
high explosive 45mm, 16 skott, ca 500 gram påminner mycket om monster, den kostar 280 vilket inte är någon stor skillnad från vad monster kostade.
Thunder explosive, all detaljer påminner mycket om tiger. Nu tempot på denna och tiger är annorlunda och i jämförelse tycker jag tiger låter mycket mer generellt men den är fortfarande något att jämföra tiger med. Kostar dock 500 medan tiger kostade 350 (150 kr skillnad)
Ultimate explosive kan räknas som en ersättare för sun explosion, detalj osv påminner mycket om den. Priset är väl den samma som förra året.
Vet att de sagt att monster ersätts med en monster serie (acher, kanga, kommer förmodligen fler snart) men för mig äre bara nya fina tårtor med bra tempo, monster och tiger kan ej ersättas dem var för bra för ett par år sedan med hela upplägget, saluterna etc.
Hoppas du har rätt och att de ej prissätts som om de vore köpta från svenska leverantörer som har sjuka marginaler
Handlar om att köpa 1 eller fler 
Tiger och Monster var tårtor som importerades via Fyrverkerigården. Dessa här tas in via fyrverkerimästarna-
Tex deras Thunder Explosive är Phantom.
Thunder Explosive - https://www.youtube.com/watch?v=G8PvUglr3MU
Phantom - https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=YviE0f1GM2c
Dock håller jag med om att man kunde se lite av Monster i High Explosive. Tyckte däremot inte Ultimate Explosive var speciellt lik Sun explosion
