Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Islam är å andra sidan en sjuk och vedervärdig jävla religion, har sabbat och framförallt berövat livet på MÅNGA människor, ändå har svensken på något sätt jävligt svårt att få in detta i huvudet av någon anledning...
270 miljoner
Kristna är världens mest förföljda folkgrupp. Det dör en kristen var 6:minut
Citat:
Ursprungligen postat av
Feodor
Tror knappast detta påverkar SD i opinionen men i anseende hos andra partier. När den ansedda tankesmedjan Chatham House undersökte européers inställning till muslimsk invandring i kölvattnet av debatten runt Trumps "muslim ban" så ansåg 55% av européerna att muslimsk invandring till Europa borde stoppas helt. Endast 20% var helt emot ett totalt stopp.
Urvalet var 10 000 svarande i 10 europeiska länder.
Medierna verkar tro att gemene man älskar islam med tanke på hur stort de drar upp en sådan här nästintill icke-händelse.
Samtidigt så stöder 50% av muslimer i sagda länder Sharia.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drullknull
Bra svar för tråden, flashbacks sverigedemokrater slätar över skandalen i bästa fall, oftast anser partianhängarna att det var ett taktiskt dåligt tal, i sak håller de bruna lössen med Strids rasistiska budskap.
Man kan med god fog påstå att flashbacks bruna löss är den undervegetation som föder partiets kultur, en drivbänk full av högerextrem skit där röster plockas och företrädare gror upp, därför är det inte konstigt att det titt som tätt dyker upp "opolerade" nyfascister som inte lärt sig föras i mediala sammanhang.
Hej Don Quijote.
Jag tror säkert det finns rasister i SD liksom bla Janne Joseffson visade att det finns i många partier med reportaget från valstugorna. Jag tycker inte rasism eller nazism är okey. Jag tycker dock att det är löjligt att helt tappa koncepterna och får nazistourettes av detta.
De befintliga partierna plockar sina medlemmar ur sina broilerskolor. De har sedan tidig ungdom lärt sig att tala som politiker, med rätt ord och aldrig medge något, eller uttala sig på ett sätt som kan användas mot partiet. SD består av en massa naiva noobs. Som vuxen tycker jag dock att man kan hålla isär sak och person, det kunde inte SD'aren så han åkte ut. Det kan heller inte de som profiterar på denna skandal, det vill säga skilja på sak och person, utan använder personen för att demonisera SD. Alla människor har samma värde utom SD are de är bruna löss.
Inser du inte att du gör precis samma sak som Martin Strid?