2017-11-29, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Det r vl du som vgrar analysera vad han sa, fr att sedan deducera vad som r mest sannolikt.

1. Att han frordar Al Gores Man-Bear-Pig-teori?

2. Att det var en felsgning d han sa "mnniska" istllet fr "human"?

Lyssna p klippet igen, och erstt ordet "mnniska" med "human"/"humanist". S kommer du att fatta att felsgnings-teorin r mer sannolikt.
Och? Jag skiter vl sjlva fullstndigt fan i om det var en felsgning eller inte. Det r s uppenbart att du greppar efter halmstrn. Jag hatar SD och allt vad som angr deras politik men kesson framstr ju till och med som vettig nr han sa att det var det vrsta han har hrt. Det trodde jag aldrig att jag skulle sga. Och nej jag har inte sett ngon annan frutom dig som hvdar att Strids ord bara var en felsgning. Att greppa efter halmstrn leder ingenvart frsk inse det.
Citera
2017-11-29, 17:16
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Och? Jag skiter vl sjlva fullstndigt fan i om det var en felsgning eller inte. Det r s uppenbart att du greppar efter halmstrn. Jag hatar SD och allt vad som angr deras politik men kesson framstr ju till och med som vettig nr han sa att det var det vrsta han har hrt. Det trodde jag aldrig att jag skulle sga. Och nej jag har inte sett ngon annan frutom dig som hvdar att Strids ord bara var en felsgning. Att greppa efter halmstrn leder ingenvart frsk inse det.

Sdrja. Bra att du erknner det.

D finns det ingen pong i att fortstta hr d vi r verens.
Citera
2017-11-29, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Sdrja. Bra att du erknner det.

D finns det ingen pong i att fortstta hr d vi r verens.
Nej vi r inte alls verens. Det jag menade r att det inte spelar ngon roll om det var en felsgning eller inte. Uttalandet r lika korkat nd. Dremot r du den enda i trden som envist hvdar att han inte menade vad han sa det r en helt annan sak.
Citera
2018-02-07, 12:07
Medlem
kaiross avatar
Nu riskerar tydligen Martin Strid att f sparken frn jobbet. Tyvrr krvs det betalkonto fr att se lnkens innehll.
https://www.dalademokraten.se/logga-...-for-krankning

Han ska ha skjutsat en syrisk student som Strid var handledare fr (rimligtvis ang uppsats eller dyl), d det brakade ls i bilen. Kanske ngon annan kan bertta mer medan jag gr och hmtar popcorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in