2017-11-29, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Det är väl du som vägrar analysera vad han sa, för att sedan deducera vad som är mest sannolikt.

1. Att han förordar Al Gores Man-Bear-Pig-teori?

2. Att det var en felsägning då han sa "människa" istället för "human"?

Lyssna på klippet igen, och ersätt ordet "människa" med "human"/"humanist". Så kommer du att fatta att felsägnings-teorin är mer sannolikt.
Och? Jag skiter väl själva fullständigt fan i om det var en felsägning eller inte. Det är så uppenbart att du greppar efter halmstrån. Jag hatar SD och allt vad som angår deras politik men Åkesson framstår ju till och med som vettig när han sa att det var det värsta han har hört. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Och nej jag har inte sett någon annan förutom dig som hävdar att Strids ord bara var en felsägning. Att greppa efter halmstrån leder ingenvart försök inse det.
Citera
2017-11-29, 17:16
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Och? Jag skiter väl själva fullständigt fan i om det var en felsägning eller inte. Det är så uppenbart att du greppar efter halmstrån. Jag hatar SD och allt vad som angår deras politik men Åkesson framstår ju till och med som vettig när han sa att det var det värsta han har hört. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Och nej jag har inte sett någon annan förutom dig som hävdar att Strids ord bara var en felsägning. Att greppa efter halmstrån leder ingenvart försök inse det.

Sådärja. Bra att du erkänner det.

Då finns det ingen poäng i att fortsätta här då vi är överens.
Citera
2017-11-29, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Sådärja. Bra att du erkänner det.

Då finns det ingen poäng i att fortsätta här då vi är överens.
Nej vi är inte alls överens. Det jag menade är att det inte spelar någon roll om det var en felsägning eller inte. Uttalandet är lika korkat ändå. Däremot är du den enda i tråden som envist hävdar att han inte menade vad han sa det är en helt annan sak.
Citera
2018-02-07, 12:07
Medlem
kaiross avatar
Nu riskerar tydligen Martin Strid att få sparken från jobbet. Tyvärr krävs det betalkonto för att se länkens innehåll.
https://www.dalademokraten.se/logga-...-for-krankning

Han ska ha skjutsat en syrisk student som Strid var handledare för (rimligtvis ang uppsats eller dyl), då det brakade lös i bilen. Kanske någon annan kan berätta mer medan jag går och hämtar popcorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in