2017-11-26, 19:30
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Rätt symtomatiskt att det inte finns någon tråd om detta. Sverigedemokraternas anhängare här protesterar ju hej vilt mot att de är stämplade som rasister. Ser ju fruktansvärt illa ut (och är det dessutom) att en av delegaterna i talarstolen på SD.s landsdagar yttrar sig på ett sätt som förminskar människovärdet för troende muhammedaner. Bättre att sopa det under mattan.

Ser fruktansvärt märkligt ut när Centerpartister, sossar och vänsterpartister begår sexuella ofredanden. Speciellt på sådan position dom har. Och ändå är dom ivriga med att kalla sig feminister. Bättre att sopa det under mattan, eller hur?
Citera
2017-11-26, 19:32
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Apropå Martin Strids uttalande på SD:s landsdagar om människor och muhammedaner säger Åkesson nu att det "kan var det värsta jag hört" (SVT).

Trots att det gått timmar sedan Martin Strid talade finns det ingen tråd om honom, än mindre några upprörda stämmor bland SD:s fotfolk på Flashback som uttrycker något liknande som Åkesson.

Finns det en djup klyfta mellan Åkesson/ partiledningen och SD:s sympatisörer i denna fråga?

Har någon ens talat med Martin Strid om hans uttalande?

Tycker faktiskt att det är ganska luddigt det han försöker säga. Kan hända att han blandade ihop orden "människa" med "humanist" (ordet som han inledde anförandet med) och alltså att muslimer inte var 100% humanister och att ISIS till exempel var 0% humanister.
Citera
2017-11-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Islam är å andra sidan en sjuk och vedervärdig jävla religion, har sabbat och framförallt berövat livet på MÅNGA människor, ändå har svensken på något sätt jävligt svårt att få in detta i huvudet av någon anledning...

Det är för mig, det du säger. Du säger å andra sidan. Håller med i det du säger. Kruxet ligger ju i inte i det,som jag sa.
Citera
2017-11-26, 19:35
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Det är för mig, det du säger. Du säger å andra sidan. Håller med i det du säger. Kruxet ligger ju i inte i det,som jag sa.

Jag kan ge dig jättemånga exempel på varför religionen är så vidrig, om det nu är så svårt att förstå.
Folk måste ha levt under en sten de senaste åren, och Liveleak är en bra plats där man kan hitta mycket som styrker det vidriga..
Citera
2017-11-26, 19:36
Medlem
Mullrets avatar
En riktig jubelidiot. Må han brinna som en fyrbåk. En bakgrundskontroll vore på sin plats innan de får öppna näbben.
Citera
2017-11-26, 19:38
Medlem
Väldigt uppblåst om man ska gå på det som visades precis i Rapport. Virrig gubbe för något virrigt resonemang men han säger inte att muslimer inte är människor som medier hävdar såvida Rapport inte utelämnade det i klippet ifrån talet. Men konstigt att inte en sådan virrig gubbe sållats bort tidigare.
Senast redigerad av Feodor 2017-11-26 kl. 19:41.
Citera
2017-11-26, 19:38
Medlem
Citat:
Jag kan ge dig jättemånga exempel på varför religionen är så vidrig, om det nu är så svårt att förstå.
Folk måste ha levt under en sten de senaste åren, och Liveleak är en bra plats där man kan hitta mycket som styrker det vidriga..

Men fattar du inte skillnaden mellan person och religion/ideologi ?? Det är vad detta handlar om. Det ena är rasism . Det andra är inte det.

Kan spetsa till det. Jaha, ni är muslimer. Ni är inte människor. Värm upp ugnarna.
Senast redigerad av bulingenbul 2017-11-26 kl. 19:43.
Citera
2017-11-26, 19:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Men fattar du inte skillnaden mellan person och religion/ideologi ?? Det är vad detta handlar om. Den ena är rasism . Det andra är inte det.

Klart jag gör, men då får jag börja med att upplysa dig om att inget folk säger om denna vidriga religion kan få mig att ändra åsikt.

Dessutom är människan inte någon ras, varför envisas folk med att vara kvar i det efterblivna rasHitlertänket?
Tröttsamt...

Skulle inte kalla det "rasism" att säg att IS-krigare suger kuk i princip, det de gör är ju fucking vidrigt, eller du har kanske missat det helt och hållet? Möjligtvis är väl ordet lösken griper efter, "främlingsfientligt".

Det finns ju en anledning till varför MENA-länder är dåligt utvecklade.. Så går det när religion styr, och är den bara av ondo, som i detta fallet, bör det helt och hållet förbjudas.

Frågor på det?
Citera
2017-11-26, 19:44
Medlem
PenetreraMeras avatar
Sanningen är att utfrysningen av SD gör att alltför många stolpskott får för stort utrymme. Om SD hade accepterats, så skulle mer kompenta förmågor strömma till. Där har etablissemanget lyckats i sin strävan. Kunde se att Linda Nilarve som den första kvinnan i svensk TV-historia nyss fick en kaskadorgasm i direktsändning.
Citera
2017-11-26, 19:47
Medlem
Martin Strid är infiltrerad fr.radikal vänstern.
Citera
2017-11-26, 19:50
Medlem
Tror knappast detta påverkar SD i opinionen men i anseende hos andra partier. När den ansedda tankesmedjan Chatham House undersökte européers inställning till muslimsk invandring i kölvattnet av debatten runt Trumps "muslim ban" så ansåg 55% av européerna att muslimsk invandring till Europa borde stoppas helt. Endast 20% var helt emot ett totalt stopp.

Urvalet var 10 000 svarande i 10 europeiska länder.

Medierna verkar tro att gemene man älskar islam med tanke på hur stort de drar upp en sådan här nästintill icke-händelse.
Citera
2017-11-26, 19:53
Medlem
Citat:
Islam är å andra sidan en sjuk och vedervärdig jävla religion, har sabbat och framförallt berövat livet på MÅNGA människor, ändå har svensken på något sätt jävligt svårt att få in detta i huvudet av någon anledning...

Exakt. SD eller inte förändrar inte ett faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in