Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Jag hänger inte med.
Vilken jävla man är det som vill följa henne?!
Hoppas inte mod lackar på mig nu pga ot, men om det är en språkförbistring som leder till missförstånd borde det vara ok?
Om Anna inte godkänner "sin man" syftar det på Roberto, om hon inte godkänner "hennes man" handlar det om en annan kvinnas man. Har med objekt och subjekt att göra.
Någon frågade tidigare om Ikea-incidenten. Följande hände:
Anna la upp en bild på Ikeas julbord och skrev något föraktfullt/nedlåtande om de stackare som äter julbord på Ikea, varpå flera följare blev upprörda. Anna skrev då att det inte var hon som lagt upp bilden (och skrivit tillhörande text); hon hade glömt mobilen i bilen, någon hade brutit sig in, fotat julbordet inne på Ikea och sedan uppdaterat hennes instagram och efter det lagt tillbaka mobilen i bilen.
En helt otrolig historia, alltså. Men jag tycker faktiskt ändå synd om Anna. Lider hon av någon psykisk sjukdom kan hon inte hjälpa det. Jag menar det verkligen. Så många personer som bara vill väl, vill vara vänliga och uppskattade och ha vänner, men som ändå ställer till det för sig gång på gång. Men visst, hon kanske är genuint elak, vad vet jag.
Det har pratats om mytoman och kleptomani, det är väl inget man väljer utan just "tillstånd" eller "sjukdomar" eller vad man nu ska säga. Hur som helst, skulle vara kul att se henne i Lyxfällan eller liknande! Hon är ju verkligen en melodramatisk och underhållande person...