2018-01-25, 15:59
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ingenting, hon bara gaggar på. RL har noll trovärdighet som ”medium” sedan hon var nära att dö i bröstcancern hon haft i 5 år utan att veta om det.

Fast det där om pappapolis, änglar och skit, har ju Regina läst nånstans, så då kan hon ju lika gärna ha rätt om medicinering. Anna har uppenbarligen inte följ rådet, då hon måste gå på nåt, man kan inte vara sådär annars.

Har toffeln gjort en förfrågan om han får följa sin fru på instagram?! Ja jösses....
Citera
2018-01-25, 16:10
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Fast det där om pappapolis, änglar och skit, har ju Regina läst nånstans, så då kan hon ju lika gärna ha rätt om medicinering. Anna har uppenbarligen inte följ rådet, då hon måste gå på nåt, man kan inte vara sådär annars.

Har toffeln gjort en förfrågan om han får följa sin fru på instagram?! Ja jösses....
Nej, för då skulle det vara "sin mans".
Citera
2018-01-25, 16:17
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Nej, för då skulle det vara "sin mans".
Jag hänger inte med.
Vilken jävla man är det som vill följa henne?!
Citera
2018-01-25, 16:27
Medlem
Frammes avatar
Det kan väl ändå ingen man vilja. Det måste vara en grov missuppfattning.
Citera
2018-01-25, 16:41
Medlem
Citat:
Jag hänger inte med.

En för oss alla okänd kvinna som kommenterat hennes live. Kvinnans make får inte följa Anna.
Citera
2018-01-25, 16:44
Medlem
Frammes avatar
What! Poor man.
Citera
2018-01-25, 16:45
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
En för oss alla okänd kvinna som kommenterat hennes live. Kvinnans make får inte följa Anna.
Det var bara bra för den maken. Han borde göra lite manliga grejer istället för att följa Stolledano.

Jahapp, hur gick det med FBaren som skulle langa upp godbitar från hennes insta? Tog Anna kål på honom/henne direkt?
Citera
2018-01-25, 17:22
Medlem
Sin vana trogen så strösslar hon med överdrivna komplimanger när hon gjort någonting som hon vill att hela världen ska veta. Idag har hon slängt upp en bild på henne och sminkösen från igår och hennes sockerbitständer verkligen lyser. Hashtaggarna är som vanligt pinsamma #goodfriends #newfriends #kommerintegåobemärktförbi #alltidretardetnån

Tack finaste @eweliinal för ett fantastiskt samarbete under gårdagens långa inspelningsdag🎬👌🏽 Du är verkligen helt otroligt duktig. Och du får mig alltid att slappna av & känna mig fin med Make up & hår -Tack för allt🍃🌹#work #fun #somethingnew #goodfriends #newfriends #styledbyme @talithacouture @toupemabelgal #kommerintegåobemärktförbi #alltidretardetnån
Citera
2018-01-25, 17:44
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Jag hänger inte med.
Hoppas inte mod lackar på mig nu pga ot, men om det är en språkförbistring som leder till missförstånd borde det vara ok?
Om Anna inte godkänner "sin man" syftar det på Roberto, om hon inte godkänner "hennes man" handlar det om en annan kvinnas man. Har med objekt och subjekt att göra.

Någon frågade tidigare om Ikea-incidenten. Följande hände:
Anna la upp en bild på Ikeas julbord och skrev något föraktfullt/nedlåtande om de stackare som äter julbord på Ikea, varpå flera följare blev upprörda. Anna skrev då att det inte var hon som lagt upp bilden (och skrivit tillhörande text); hon hade glömt mobilen i bilen, någon hade brutit sig in, fotat julbordet inne på Ikea och sedan uppdaterat hennes instagram och efter det lagt tillbaka mobilen i bilen.
En helt otrolig historia, alltså. Men jag tycker faktiskt ändå synd om Anna. Lider hon av någon psykisk sjukdom kan hon inte hjälpa det. Jag menar det verkligen. Så många personer som bara vill väl, vill vara vänliga och uppskattade och ha vänner, men som ändå ställer till det för sig gång på gång. Men visst, hon kanske är genuint elak, vad vet jag.
Det har pratats om mytoman och kleptomani, det är väl inget man väljer utan just "tillstånd" eller "sjukdomar" eller vad man nu ska säga. Hur som helst, skulle vara kul att se henne i Lyxfällan eller liknande! Hon är ju verkligen en melodramatisk och underhållande person...
Citera
2018-01-25, 17:47
Medlem
Frammes avatar
Nu håller jag på att avleda mej själv från tantens sockerbitar hon har i käften. Spanar på Kim Larsen på 70-talet och hans knarkargaddar är rena drömmen, jämfört med tokkärringens.
Citera
2018-01-25, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Sin vana trogen så strösslar hon med överdrivna komplimanger när hon gjort någonting som hon vill att hela världen ska veta. Idag har hon slängt upp en bild på henne och sminkösen från igår och hennes sockerbitständer verkligen lyser. Hashtaggarna är som vanligt pinsamma #goodfriends #newfriends #kommerintegåobemärktförbi #alltidretardetnån

Tack finaste @eweliinal för ett fantastiskt samarbete under gårdagens långa inspelningsdag🎬👌🏽 Du är verkligen helt otroligt duktig. Och du får mig alltid att slappna av & känna mig fin med Make up & hår -Tack för allt🍃🌹#work #fun #somethingnew #goodfriends #newfriends #styledbyme @talithacouture @toupemabelgal #kommerintegåobemärktförbi #alltidretardetnån

Menar ni att fanskapet är och spelar in nåt på SVT? Makalöst. Tur att man slutade betala licensen för många år sen......
Citera
2018-01-25, 18:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Åh herregud!
Läs inlägget nedanför där det finns en bild från någon skvallertidning där Anna ställer en fråga till något medium! 😮

http://transfrans1.rssing.com/browse...87915&item=684

Det är så skrattretande hur hon får med att HENNES pappa minsann var POLISCHEF.
Lika jäkla larvigt skrysamt som när hon skulle hylla Rickard Wolf och fick med att han flirtade med HENNE, sa vackra ord HON aldrig skulle glömma och givetvis att HON VANN en ledtråd
Hon är verkligen sjukligt självupptagen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in