2017-11-21, 20:26
  #9925
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du verkligen måste förklara fysiken bakom ditt påstående, det strider nämligen mot allmän kunskap.

Vi vet att cirrusmoln består av iskristaller.
Vi vet att k-strimmor består av iskristaller.
Vi vet att cirrus och k-strimmor kan finnas på samma höjd med liknande temperatur ock fuktighet.

Varför i hela världen förångas k-strimmor snabbt medan cirrus kan bestå i timmar?



För övrigt så hittade jag ytterligare en bok, denna är från 1970:
The spreading of jet contrails into extensive cirrus sheets is a familiar sight. Often, when persistent contrails exist from 25,000 to 40,000 ft, several long contrails increase in number and gradually merge into an almost solid interlaced sheet.
http://contrailscience.com/files/1970-AMS-i1520-0469-27-6-937.pdf

Så redan då var man väl medveten om kvardröjande kondensationsstrimmor.
Om all andedräkt,och från bilar i världens kondens inte kunde försvinna,vilken smog.
Btw vilken planet bor du på som sett detta sedan du lyckades knyta dina lågskor på väg till kontoret.
En sak till,dina globalistpropaganda info är inget jag och alla som är utrustade med hjärna och bra syn bryr oss om.
Likväl som när jag tar fram oberoende fakta "faaake" "foliehatt".
Då använder jag samma faktakontroll som ni vattenkramare använder er av.
__________________
Senast redigerad av nezzom 2017-11-21 kl. 20:32.
Citera
2017-11-21, 20:34
  #9926
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Grafer påvisar vid 4:40 min, luftfuktigheten över 6 km höjd konstant endast ca 10%:
https://www.youtube.com/watch?v=mRjmzy9XcaY


Så angående videon där (chem)trailande planet flög nåt hundratal meter ovanför det icke-trailande passagerarplanet, trots att luftfuktigheten är densamma, hur förklarar du det?



GAME OVER!
Dom har alla möjliga sorts förklaringar,men ingen som är relevant för ämnet..
Citera
2017-11-21, 20:36
  #9927
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Om all andedräkt,och från bilar i världens kondens inte kunde försvinna,vilken smog.
Btw vilken planet bor du på som sett detta sedan du lyckades knyta dina lågskor på väg till kontoret.
En sak till,dina globalistpropaganda info är inget jag och alla som är utrustade med hjärna och bra syn bryr oss om.
Likväl som när jag tar fram oberoende fakta "faaake" "foliehatt".
Då använder jag samma faktakontroll som ni vattenkramare använder er av.
Finns mycket få människor som andas ut andedräkt och mycket få bilar på dom höjder där persistenta contrail kan bildas.
Citera
2017-11-21, 20:54
  #9928
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Finns mycket få människor som andas ut andedräkt och mycket få bilar på dom höjder där persistenta contrail kan bildas.
Och återigen,varför såg jag inte detta fenomen förut?.Märkligt att jag som är 53 år inte sett detta när jag var yngre.
Citera
2017-11-21, 21:01
  #9929
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Och återigen,varför såg jag inte detta fenomen förut?.Märkligt att jag som är 53 år inte sett detta när jag var yngre.
Jag är i ungefär samma ålder, jag såg detta flera gånger när jag var yngre.
Citera
2017-11-21, 21:14
  #9930
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Mycket avslöjande video, tack!


Angående TV-meteorologer, så är de även i Spanien korrupta och desinformerar, vilket alla kan förstå efter att ha tagit del av följande video:

https://www.youtube.com/watch?v=BEUk4EFiyNo

Här hävdar meteorologen att chemtrails är "höga och tunna moln mixade med contrails"...

ÄR HON SÅ OTROLIGT STUPID ATT HON TROR PÅ DETTA SJÄLV?

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Min spanska är obefintlig så inte riktigt säker på vad som sägs men meteorologer är givetvis väldigt inblandade. Bara sista åren har man tvingats hitta på 11-12 nya klassningar av moln för att försöka snacka bort chemtrails och det är ju sånt som får varje tänkande människa att hajja till.

Det går ju att högerklicka och översätta undertexterna till bristfällig svenska.

Kommentarerna i undertexterna är inte nådiga och mycket samstämmiga i sina fördömanden av lögnerna och även av den som serverar dem.

"MENTIROSA DE MIERDA!! ESTUDIAR PARA ESTO, PARA MENTIR A TUS SEMEJANTES, QUE PECADO MAS GRANDE"!!

Skitlögnerska! Studera för detta att ljuga för din nästa, vilken graverande försyndelse!
Citera
2017-11-21, 21:22
  #9931
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Och återigen,varför såg jag inte detta fenomen förut?.Märkligt att jag som är 53 år inte sett detta när jag var yngre.
Själv har jag tydliga minnen från hela 60-talets somrar på västkusten där vi surade lite för att strimmorna delvis skymde solen så vi frös lite mer.
Citera
2017-11-21, 21:24
  #9932
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Och återigen,varför såg jag inte detta fenomen förut?.Märkligt att jag som är 53 år inte sett detta när jag var yngre.
Ja mycket konstigt då jag tydligt minst kondensstrimmor från 70-talet fast enligt er chemtrailtroende har ju strimmor inte förekommit före 2000 tydligen.
Någon illuminati har väl tagit med sig hologramchip från framtiden och opererat in i ögonen på mig som 5 åring tydligen
__________________
Senast redigerad av Jonas1968 2017-11-21 kl. 21:26.
Citera
2017-11-21, 21:29
  #9933
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Skuggan är ju framför planet, det är som en utstakad bana, ser ju sanslöst märkligt ut så jag vet inte riktigt vad det är du inte ser.

Ja??? Skuggan är framför planet? Och? Vad är konstigt?
Jag har flera gånger gått och haft skuggan framför mig när jag går. Så, vad är konstigt?

Tycker det ser helt normalt ut för ett plan som kastar en skugga på och i ett moln.
Har sett själv detta fenomen tidigt på morgonen när solen ligger lågt och det är morgondimma. Man går i skuggan och det känns nästan som en tunnel framför sig då jag kastar skuggan i dimman.
Citera
2017-11-21, 21:42
  #9934
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Du är hjärntvättad,aldrig setts före ca 00
Varför har jag då sett dem? hur kan du veta att jag inte sett dem före 00? Det är rena dumheter du kommer med här. Jag har ett släktfoto taget c:a 1963 som visar en lång fin strimma men jag tänker inte anstränga mig för en förlorare som dig och skanna in bilden. Det räcker med att ditt påstående att det inte synts före 00 är absurt och en ren lögn.
Citera
2017-11-21, 21:44
  #9935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Jag är över 50 och har kollat himlen länge före du föddes. Återigen många vill förlöjliga och förneka detta de andra är tysta. Undrar vilka förnekarnas agenda är?..

Förmodligen kan du inte räkna din egen ålder. Ta en titt på Ett år i luften eller Flygets årsbok till att börja med. Du kan börja runt 1957 och studera bilderna från bl.a Ljungbyhed efter dagens flygningar. Vad tror du att de fluffiga vita sakerna som finns på himlen är? Böckerna finns att läsa på biblioteket om du vet vad ett bibliotek är?

Som vanligt är det så att ni förnekare lever i en tro som ni inte kan ta er ur. Sekt brukar det kallas.
Citera
2017-11-21, 21:52
  #9936
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Jag har lagt fram många bevis,du inget.
Vad vill du ha bevis på? Att jag sett kondensstrimmor sedan 70-talet?
Vilket är ditt bästa bevis för chemtrails?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in