Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Hur fan menar du nu... är det nån skillnad på judar och människorna.....? Är judar inte människor menar du....?
Jag menar att är man så hysterisk och får problem med kosten för minsta lilla kritik mot någon med judisk bakgrund och drar (antisemtiska) paralleler till att de Rothschilds gör är samma som "Alla Judar"
Som att påstå att alla vita européer stödde invasionen av Iraq för Tony Blair gjorde det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Judar har garanterat inte större lungor än andra etniska grupper eller människor, därför att evolutionen knappast har varit lika för alla människor i stort.
Exakt, alltså borde Judar precis som resten av världens folk lida konsekvenser vid någon form av utsläpp som är skadligt.
pewana blir triggered och tänker inte längre än näsan räcker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Sen det du länkar till i ditt första inlägg är inget konstigt alls, bara nåt helt vanligt normalt som ör filmat i en för vanligt folk mycket ovanlig vinkel, med kraftig teleoptik som därför komprimerar ihop perspektivet så det ser så där mäktigt ut.
Jag har läst de du skrivit och inte struntat i det, men jag har svårt att köpa förklaringen att med krångel med kameran, kanske har du rätt och jag fel, vad vet jag jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Men det ÄR en fullständigt normal contrail/kondensslinga från ett helt normalt passagerarflygplan och absolut inget kemiskt utsläpp i smyg med avsikt och mål att påverka klimat eller väder. Sjunk inte så lågt att du tror på all den lögnaktiga manipulativa sörja som sprids av idioter på konspirationssidor, för så jäkla dåliga kunskaper eller källkritik har du väl ändå inte...?
Det där är inte normal Contrail.
Och jag tror inte på alla lögnaktiga manipulativa konspirationsteorier, precis som jag skriver, vad fan är det där? Jag frågade här och på Kvitter
(länk här] och svaren jag fick, kanske framförallt DM på Twitter, visar hur många totalt sinnesjuka teorier de finns.
Jag tror varken det handlar om Aliens eller om krångel med teleoptiken på kameran.
Jag har inte speciellt mkt tid att lägga på detta, men vad för åsikter som finns där i mellan är intressant.
Som jag skrivit innan, "Dark Op" via säkerhetstjänster har varit totalt sinnesjuka genom åren, och att de skulle lugnat ner sig nu, och att allt som sker även rapporteras i SVT Aktuellt är tyvärr inte fallet.