Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Får vi se några som helst bevis för dravlet du kommer med?
Död o återfödd, har du kommit med ett enda bevis någon gång? Du har en förmåga att hela tiden säga att alla ljuger och att ingen kommer med bevis.
Ändå svarar alla dig gång på gång hela tiden. Och vi kommer med fotobevis. bevis som vi själva har tagit kort på. Och oftast blir du då sedan helt tyst och vägrar svara mer i tråden på ett tag.
Sedan kommer du igen och bara upprepar att inga bevis finns och du får samma bevis serverade igen. Och du blir tyst. Vi kan ju se detta väldigt tydligt på tråden om månens storlek och månskuggan.
Idag gav jag dig tre bilder tagna före 2000 här i Sverige som jag själv har tagit. Bevis om att kondensstrimmor (eller chemtrails som du kallar dom) fanns före 2000. Gång på gång ignorerade du dessa bilder men gormar ut att ingen har bilder.
Tillslut när någon annan ser copyrightinformationen på sidan och den är på år 2014 så skriver du att mina bilder är tagna år 2014. Allt för att slippa bemöta mina bilder som kraschar din världsbild.
Vad har nu detta med tråden att göra. Vet att moderatorerna är hårda nu.
Men jag tycker detta behövs komma upp. För om du kräver bevis och vi ger bevis så måste du ta till dig det.
Jag vet att jag har mer bilder på kondensstrimmor tagna före 2000. Och jag kommer ta upp lådan med alla mina framkallade bilder. Men om du ska bara ignorera dessa bilder som lögn så ser jag ingen anledning att göra det. Tappar helt suget. Hade du varit här med mig kunde jag lätt visat att bilderna är tagna dom åren jag säger. Går att se på bla skattemärken på registreringsskyltar som finns i samma negativ-serie som bilderna är tagna i. Men det är inget jag lägger upp här på Flachback då jag inte bloatar upp mig här.
Vill du ha fler bilder på kondensstrimmor före 2000 så kommer du få det.