2017-05-04, 08:39
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Vad rör mitt sexliv dej?

Håll dej till din latina.
Du skrev i denna tråd, då får du räkna med kommentarer, annars borde du inte ha yttrat dig.

Jag är inte med en latina nu, det var ett antal år sedan vid här laget.
Citera
2017-11-19, 00:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Hmm.. låter spännande.

Vad har en man från Senegal att erbjuda en blond svensk tjej?

Ingenting av bestående värde, du kommer bara att sluta som en ensamstående överviktig kedjerökande morsa med rastaflätor i någon trist förort.

Bättre kan du vitapumps, varför inte pröva på en man från Australien eller Finland?

Mina egna högst personliga erfarenheter av "invandrarsex" sträcker sig till kvinnor från Ryssland, Ukraina, Libanon, Egypten, Iran, Grekland, Spanien, Frankrike, USA och Finland.

Mycket trevligt att umgås med dessa "invandrarkvinnor" som variation. Svenskor är så förutsägbara och trista i längden, ta gärna åt dig
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2017-11-19 kl. 01:01.
Citera
2017-11-20, 10:37
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ingenting av bestående värde, du kommer bara att sluta som en ensamstående överviktig kedjerökande morsa med rastaflätor i någon trist förort.

Bättre kan du vitapumps, varför inte pröva på en man från Australien eller Finland?

Mina egna högst personliga erfarenheter av "invandrarsex" sträcker sig till kvinnor från Ryssland, Ukraina, Libanon, Egypten, Iran, Grekland, Spanien, Frankrike, USA och Finland.

Mycket trevligt att umgås med dessa "invandrarkvinnor" som variation. Svenskor är så förutsägbara och trista i längden, ta gärna åt dig

Naturligtvis vill du gärna förpassa mej till skamvrån. Men jag tar inte åt mej något nämnvärt eftersom jag förstår att du gärna vill retas med mej.

Nu handlar heller inte tråden om att ev. skapa en kontakt som leder till ett förhållande. Men tack i alla fall för varningen. Som jag fattat det är det enbart något tillfälligt sex. Åtminstone när det gäller mej eftersom jag är singel. Även om det inte gäller dej får man annars rätt ofta höra hur häftiga killar/män tycker ex. negresser är.

Kan inte neka till att rent erotiskt verkar färgade män spännande. Men att etablera ett varaktigt förhållande kan jag inte tänka mej. Inte minst p g a kulturskillnader. Jag vill gärna bli dominerad i sexakten men inte i det vardagliga livet.
Citera
2017-12-26, 23:04
Medlem
PassionFruits avatar
En kurd. Älskade att slicka, höll på lapa fitta i ca 25 min.
Citera
2018-01-20, 18:54
Medlem
Eimiles avatar
Afghan - Hemskt är bara förnamnet. förstörde mycket för mig!!

Bosnier #1 - Inte lika illa som afghanen.

Bosnier #2 - Underbart och min absolut bästa. Min pojkvän/sambo som jag hoppas blir min man en dag. Första som jag dessutom utfört/fått oralsex av. (nu ska man inte vara sådan men han har varit den största också )

Har bara haft 3 stycken i mitt liv och alla har varit invandrare bortsett från bosniern #2 som är född i Sverige.
Senast redigerad av Eimile 2018-01-20 kl. 19:19.
Citera
2018-01-23, 19:48
Medlem
Lys avatar
Mitt ex var kurd och vi hade bra sex. Ar nu gift med en man fran Bangladesh och han ar bra. Tycker faktiskt jag har battre sexliv med honom an med kurden.
Citera
2018-01-23, 20:06
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Mitt ex var kurd och vi hade bra sex. Ar nu gift med en man fran Bangladesh och han ar bra. Tycker faktiskt jag har battre sexliv med honom an med kurden.

Kör han på 200% varje gång?
Citera
2018-04-27, 11:05
Medlem
ChiCoLas avatar
Har i stort sett bara varit med invandrade eller tjejer med invandrarbakgrund. Eller på semester.

De jag kan komma och tänka på direkt nu

Jamaica (bordell) - sjukt sexig med rund rumpa, men bordell är ju alltid bordell

Kamerun - ett var de bästa sexliv någonsin. Vi var ihop ett år, lät mig ta henne i rumpan, sög, tog i munnen fast hon inte gillade. Älskade att bli knullad riktigt hårt. Men så hade hon daddy issues. Gillade att bli kallad hora i sängen

El Salvador - vi var 16-19 år så sex var nyare då. Hade okej men hon var ganska tråkig nu så här efteråt. Ganska mkt rutin men hon var väldigt liten,.med stora bröst

Brasilien - adopterad, också daddy issues och gillade att bli knullad bakifrån

Colombianska tjej (adopterad) den snuskigaste tjej jag någonsin legat med. Älskar allt, bli dragen i håret, smiskad, röven, sväljer. Väckte mig med en avsugning

Filippinerna - var sjukt tight i kroppen. Hade underbara bröst men vägrade kondom . Gillade inte att suga men ville bli knullad i skeden hela tiden

Thailand - sjukt sexig kropp, runda bröst, breda höfter för att vara asiat. Gillade när jag låg på henne när hon låg på mage och hade ett hand runt hennes hals. Sög riktigt bra men svalde inte

Colombianska (ej adopterad) ville absolut att jag skulle slicka henne, hon kom riktigt fort. Sög av mig efter att jag knullat henne bakifrån. Svalde

Latina (okänd) - var lite överdriven, ville ha massa kyssar, typ vet i läppen. Men stor rumpa

Indien (svenskfödd) - hade barn och var ute efter sex. Gjorde allt jag bad henne om. Också daddy issues

De är underbara våra damer
Citera
2018-10-11, 14:21
Medlem
don tonys avatar
#Turkiska. Kåt som fan. Sög mer än gärna. Ville bli slagen samt att jag drog i håret medans jag körde doggy.
#Afro från USA. Inget vidare. Låg som en död fisk.
# Finska. Tyckte inte om sex men ställde upp... Sög inte.
Citera
2018-10-11, 14:23
Medlem
en mix av latina o Iranska..mycket go o snygg
Citera
2018-10-28, 18:57
Medlem
Kurd - Mysigt, känslomässigt och överlag trevligt men inget utöver det vanliga. Tjatade om att han ville ha analsex men jag ville inte.
Pakistan - Gick inte så bra då hans kul var så grov så jag knappt fick in den, ingen bra upplevelse sexuellt sätt men väldig4 charmig som person, flörtig och intressant.
Afghan - Bästa sexet. Han var/är bra på alla sätt enligt mig. Gör allt för att jag ska njuta och är ganska vild men ändå försiktig. Mysig och romantisk också. Stönade mycket och var väldigt känslig fysiskt vilket jag uppskattar.
Arab från Syrien- Rätt sliskig, pratade om sig själv i tredjeperson under akten. Narcissistvarning, trodde han var bäst på allt och det förstörde allt, jag blev inte sugen. Tjatade mycket om att han ville ha analsex.
Iranie- Lite sliskig, pratade för mycket och det blev stelt. Inget speciellt.
Citera
2018-10-28, 19:00
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av primity
Kurd - Mysigt, känslomässigt och överlag trevligt men inget utöver det vanliga. Tjatade om att han ville ha analsex men jag ville inte.
Pakistan - Gick inte så bra då hans kul var så grov så jag knappt fick in den, ingen bra upplevelse sexuellt sätt men väldig4 charmig som person, flörtig och intressant.
Afghan - Bästa sexet. Han var/är bra på alla sätt enligt mig. Gör allt för att jag ska njuta och är ganska vild men ändå försiktig. Mysig och romantisk också. Stönade mycket och var väldigt känslig fysiskt vilket jag uppskattar.
Arab från Syrien- Rätt sliskig, pratade om sig själv i tredjeperson under akten. Narcissistvarning, trodde han var bäst på allt och det förstörde allt, jag blev inte sugen. Tjatade mycket om att han ville ha analsex.
Iranie- Lite sliskig, pratade för mycket och det blev stelt. Inget speciellt.

Helvete, vilken lista. Undrar hur många könssjukdomar du plockade på dig

OnT: Varit bra hittils, förövrigt bara haft sex med 1 invandrartjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in