2014-07-29, 18:30
Medlem
BeneTheCops avatar
Om hon är afghan eller arabiska spelar ingen roll , vad hon än är , är hon jätteläcker tycker jag !
Trodde hon var arabiska, hon ser sån ut
Citera
2014-08-09, 14:49
Medlem
blondiiinas avatar
Kan säga att jag har varit med en del olika etniciteter, men aldrig typ en kines eller nån annan från den delen av världen. Har itne direkt några förväntningar men är ändå liksom lite nyfiken. Nån som vet om asiatiska killar är bra?

bästa hittills var mitt ex från nigeria. Afrikanska män...!
Citera
2014-08-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondiiina
Kan säga att jag har varit med en del olika etniciteter, men aldrig typ en kines eller nån annan från den delen av världen. Har itne direkt några förväntningar men är ändå liksom lite nyfiken. Nån som vet om asiatiska killar är bra?

bästa hittills var mitt ex från nigeria. Afrikanska män...!
Ja qartingar det är fint det.
Citera
2014-08-09, 15:42
Medlem
Jag skulle vilja knulla en stor och fet somalisk kärring i röven och sen tvinga henne suga av kuken efteråt.
Citera
2014-09-17, 14:12
Medlem
SveasVitasteBlattes avatar
Är en pisshyad invandrare som jag välkommen att dela mina sexäventyr med svenskar? Eller måste jag återvända till min bananbåt?
Citera
2014-09-17, 14:17
Medlem
SveasVitasteBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovebbc
Jag skulle vilja knulla en stor och fet somalisk kärring i röven och sen tvinga henne suga av kuken efteråt.

Någon gång varit på blattesafari i kalifatet SSR Rinkebystan Oblast? Kan garantera att du kommer hem med minst ett krigsbyte förutsatt att du blir brutalt berikad av somaliska våldtäktsexperter.
Citera
2014-11-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filthatt
Jag låg med en iranska. Hon hade en helt krullig slida.
Gick håret bak till röven?
Citera
2014-11-01, 23:53
Medlem
LilithSkovdes avatar
Hej,
tjej från Iran här.

Svensk kille nummer ett: blev av med oskulden med varandra. Var tillsammans. Bra sex, lärde oss mycket av varandra. Väldigt bra utrustad.

Svensk kille nummer två: var också tillsammans med varandra. Grymt sex, och han var också bra utrustad. Kuken var dock tjockare än vad den var längre vilket jag uppskattade. Gjorde ont när han kom in men kändes fantastiskt efter någon minut.

Svensk kille nummer tre: mitt senast ex. Bästa sexet, bästa kuken. Galen i sängen och precis lika kinky som jag.

Svensk tjej nummer ett: äldre tjej. Hur mysigt sex som helst.

Svensk tjej nummer två: kul sex, men inte så bra.

Svensk tjej nummer tre: nuvarande dejt.. bästa sexet nånsin.

Och det där var alla sexuella erfarenheter jag hade.. blir väl fler i framtiden.
Senast redigerad av LilithSkovde 2014-11-02 kl. 00:03.
Citera
2014-11-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Hej,
tjej från Iran här.

Svensk kille nummer ett: blev av med oskulden med varandra. Var tillsammans. Bra sex, lärde oss mycket av varandra. Väldigt bra utrustad.

Svensk kille nummer två: var också tillsammans med varandra. Grymt sex, och han var också bra utrustad. Kuken var dock tjockare än vad den var längre vilket jag uppskattade. Gjorde ont när han kom in men kändes fantastiskt efter någon minut.

Svensk kille nummer tre: mitt senast ex. Bästa sexet, bästa kuken. Galen i sängen och precis lika kinky som jag.

Och det där var alla sexuella erfarenheter jag hade.. blir väl fler i framtiden.
Kan vi få betyg, skala 1-10?
Citera
2014-11-02, 01:04
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Kan vi få betyg, skala 1-10?

Okej.

7 poäng till kille ett. Motivering: första killen, alltid lite speciellt skulle jag tro. Uthållig och med stor kuk som sagt. Hade en förkärlek för deepthroating.

6 poäng till kille två. Motivering: Grym kropp, grym kuk. Gillade dock inte analsex så mycket och för det blir det ett minuspoäng.

10 poäng till kille nummer tre. Motivering: allt är perfekt med honom! Stooooor(grov + lång) kuk och sprutar enorma mängder sperma. Kände alltid när han kom i mig. Det är om han stigit ut ur en porrfilm, haha. Älskade analsex och annat kinky som faller mig i smaken.

8 poäng till tjej ett. Motivering: min första tjej. Lärde mig väldigt mycket om sex tack vare henne. Gillade rimjobs och var min första på den fronten. Underbar kvinna.

5 poäng till tjej två: mer myssex där. Inget fel i det men det kan bli lite tråkigt. Men hon är jättesnäll och den gulligaste personen nånsin.

10 poäng till tjej tre: lika pervers och porrskadad som jag själv. Sex är alltid perfekt med henne. Stora tuttar och jättefin rumpa och snyggare än dom flesta. Helt underbar. Bäst av alla på min lista!
Senast redigerad av LilithSkovde 2014-11-02 kl. 01:09.
Citera
2014-11-02, 01:57
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Hej,
tjej från Iran här.

Hej är nyfiken på om du rakar könet? Är väl inte så vanligt bland mellanöstern kvinnor annars eller?
Citera
2014-11-02, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Hej är nyfiken på om du rakar könet? Är väl inte så vanligt bland mellanöstern kvinnor annars eller?
Jag tror det är ganska vanligt bland yngre förmågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in