Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Kan vi få betyg, skala 1-10?
Okej.
7 poäng till kille ett. Motivering: första killen, alltid lite speciellt skulle jag tro. Uthållig och med stor kuk som sagt. Hade en förkärlek för deepthroating.
6 poäng till kille två. Motivering: Grym kropp, grym kuk. Gillade dock inte analsex så mycket och för det blir det ett minuspoäng.
10 poäng till kille nummer tre. Motivering: allt är perfekt med honom! Stooooor(grov + lång) kuk och sprutar enorma mängder sperma. Kände alltid när han kom i mig. Det är om han stigit ut ur en porrfilm, haha. Älskade analsex och annat kinky som faller mig i smaken.
8 poäng till tjej ett. Motivering: min första tjej. Lärde mig väldigt mycket om sex tack vare henne. Gillade rimjobs och var min första på den fronten. Underbar kvinna.
5 poäng till tjej två: mer myssex där. Inget fel i det men det kan bli lite tråkigt. Men hon är jättesnäll och den gulligaste personen nånsin.
10 poäng till tjej tre: lika pervers och porrskadad som jag själv. Sex är alltid perfekt med henne. Stora tuttar och jättefin rumpa och snyggare än dom flesta. Helt underbar.

Bäst av alla på min lista!