Okej, här är mina invandrartjejer jag legat med, även om alla har inträffat i utlandet...
Amerikanska - Riktigt kåt amerikansk tjej, lång blond och med underbara bröst. När hon sög så kollade hon mig sådär sexigt i ögonen och snackade riktig Kalifornien-dialekt. Knullade henne bl.a. på en nattklubbstoa och i överslafen på en våningssäng så att grannarna klagade.
Norska - Har blivit en del norskor, men den senaste var utan tvekan den bästa. Helt sjukt bra på att rida, riktigt jävla kåt tjej hon här med. Satt och runkade av mig när jag hade jeansen på medans jag spelade FIFA-turnering. Det ägde.
Tjeckiska - 8 år äldre än mig, men fortfarande under 30 = win. Hon sög av mig två gånger i duschen, tog satsen i munnen, och gillade att ge. Hon väckte mig genom att hon sög och slickade på mina bollar, vilket var ganska trevligt. Blev bara 10 min sex med henne, då hon blodade ner min säng pga något annat än mens.
Ryska - 18 år gammal, liten och "perky". Ganska tråkigt sex, då hon var otroligt framåtmusad och att jag inte legat på ett par månader. Höll hela tiden på att säga "We don't fit together", men jag körde på.
Finska - Stora bröst, OK sex. Inget speciellt över henne, förutom att hon på morgonen efter pekar på min väska och säger på värsta finlandssvenskan: "Oj vilken stor kappsäck!". Då skrattade jag.