2009-02-22, 23:14
Medlem
villebajens avatar
1. Serbisk tjej : jodå inte helt fel om man alltid vill ha "sweet sex" var inte det minsta intresserad att ta den där bak

2. Isländsk : Betydligt bättre mycket dirty och lite dominant

Har inte hunnit med många fler Men listan sak bli lååååång
Citera
2009-02-23, 02:05
Medlem
Glamazons avatar
*fundera*
En kille vars farsa var från Polen, dock var han född och uppväxt i Sverige
En andra generationens invandrare från Turkiet
Ytterligare en 2 gen/Turkiet
Sedan har jag inte förhört resten av grabbarna jag varit med huruvida de har någon i släkten som inte är från Sverige, men det är de tre jag kan placera i alla fall.

Och nej, det är inte "svartmuskiga och inoljade" turkar som jag har för mig att någon annan i tråden tjatade om, utan en blond/blåögd och en vanlig brunett om än med mörka ögon.
Citera
2009-02-23, 23:34
Medlem
villebajens avatar
Vakna nu! Vill få reda på mer om hur våra invandrare är i sängen, kanske inte är så dumt att ta in lite
Citera
2009-02-24, 12:28
Medlem
Prinz_eugens avatar
- En chilensk latina boendes i Sverige. Fyllekåt som ett djur och ville slicka mig i röven, vilket jag bestämt avböjde. Skrek under akten att hon ville ha mitt barn (!) Jag besinnade mig dock i sista sekund och befruktade hennes lakan i stället. Såg henne på stan ett år senare höggravid och prisade mitt förnuft i ett flyktigt ögonblick.

- En adoptivindiska, liten skön kropp och svart som natten. Ville bara bli pullad, vilket jag också gjorde (med kuken).

- En tyska som inte gjorde något större intryck, fin röv dock, som jag pullade (med kuken).

- En Iranska Underbar tjej. Liten, söt och rövkåt som om det vore en andra fitta. Alltid rakad och medgörlig till allt.

- Thailändska. Genomförde två anala samlag med henne hösten 2005. Smått scitzofren personlighet och beslutsångest i sängen, vilket gjorde att jag tvingades gå till ytterligeter som analsex för att kunna spruta.

Det var mina! Svenskfödda brudar är i regel skit. Snorkiga passiva tråkmånsar. Tack gud för invandringen.
Citera
2009-02-24, 23:11
Medlem
ibanez2s avatar
Hade sex med en chilensk tjej för ca tre år sen och de är fan mycket bättre än svenska brudar i sängen kan man konstatera.
Citera
2009-02-25, 00:28
Medlem
hohohohoooo

hahaha har garvat mig igenom denna tråd, helt otroligt hur snubbar pallar med att ljuga så mycket, skäms man inte ens lite för sig själv? 90% av inläggen från snubbar beskriver att de har haft typ 30 tjejer från världens alla länder, alla dessa tjejer var typ porrskådisar, sjukt kåta och vilda, supersugna på analsex, trekanter och villiga att göra "vad som helst". Många påstår dessutom att tjejerna prisade killen som "den bästa nånsin". Världens mest fantastiska och tursamma casanovor sitter alltså på Flashback och redogör för sina erfarenheter av "invandrarsex"

Tack för fin underhållning i alla fall
Citera
2009-03-08, 18:45
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Knullade en liten fin tight persiska igår och tog lite smygbilder

Men för tusan, lägg upp och länka då! Hahaha

Min lista hittils:
1: Kosovo Alban; Ja jävlar, vilt som fan.

2: Ukrainska; Sensuellt må jag säga, trevliga läppar.

3: Filipin; Inte lika bra som ovanstående, helt okay.
Citera
2009-03-08, 18:48
Medlem
micro113s avatar
Shit -- jag har bara kört svenskt, man kanske har missat något, för om tjejerna är så heta och med på allt borde ju killarna vara dito de också.
Citera
2009-03-08, 19:08
Bannlyst
Norska = Tråkig och full. Slapp som fan i fittan¨och full. För fet!

Asiatfnask = (ca 10 st) trånga,sköna, Tar den alltid analt

Afrikansk transa =.. Sexig kropp,stor kuk. Tog den analt

Amerkanska = Smal och tájt kropp. Sög bra som fan..Dock hade hon små jävla russinpattar(hon var 43år) Försökte ta henne analt,men sluta med att hon körde in ett finger i min röv

Brud från Switzerland = Skedde på en finlandsbåt. Hon hade fräknar över hela kroppen när väl kläderna försvann. Hade värdens buske mellan bena, men ändå skulle man där och smaka med tungan Värdelöst knull + att hon var slapp som satan.

Nåväl .finns många andra fnask jag knullat från diverse exotiska länder. Fast nu ska jag gå och avnjuta en ostkaka med glass o sylt så det berättar jag en annan gång

Mvh
Slader
Citera
2009-03-08, 19:40
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Fast nu ska jag gå och avnjuta en ostkaka med glass o sylt så det berättar jag en annan gång

Ska du sätta på den eller...?
Citera
2009-03-08, 19:44
Medlem
spleendids avatar
Ja, minst sagt rolig läsning som någon nämnde. Får bidra med mitt enda lilla äventyr:

Var på en partyort i Turkiet och på ett disco spelades låten "Do you wanna fuck me (yes I wanna do)", samtidigt som jag råkade dansa förbi en soltorkad liten negress i angenämt avslöjande jeans. Så när jag dansar förbi möter hon plötsligt min blick och sjunger mot förmodan med i den vulgära låttexten: "Do you wanna fuck me...". Då är det ganska självklart att man, om än bara av ren reflex, svarar: "Yes I wanna do".
Sen drar hon helt sonika med mig till toaletterna, kollar att kusten klar, sparkar av sig tofflorna så att den ena landar i ett av handfaten, samtidigt som hon med förvånande basröst frågar mig "You like peanut". Då är jag inte långt ifrån att lägga på en rem därifrån men den tilltalande spänningen förbjuder mig, även om jag fortfarande grubblar på vad fan hon menade med jordnöt.
Eller så hörde jag fel, då rösten som sagt var överraskande maskulin, peanut borde väl rimligtvis ha varit penis, men med det utdragna "ii"-ljudet blev det väldigt svårtolkat: "You like peeeaanut?". Så jag svarade något i stil med: "I got peanut". Rätt svar. Hon ler och knäpper upp byxorna med ena handen samtidigt som hon upprepade gånger pekar på tungan med den andra handens pekfinger och repeterar: "Peeeanut, peeeanut". Det får mig att dagdrömma. En ganska lång eftermiddag utan ordentligt käk formar tankarna av en smörgås med jordnötssmör. En gräddad längtan med ett enkelt lager jordnötssmör. Varken mer eller mindre. En fylledröm som avslutas med att smörkniven faller från diskbänken och väcker mig med sin förening med köksgolvet. Allt på en hundradel av en sekund.
När jag sen vaknar till har hon redan böjt sig framåt med byxorna på halvflagg. När hon nu återigen upprepar "peeeanut" samtidigt som hon pekar på det pustande analhålet som likt en mört på torra land andas för livhanken, ja då brister det. Jag småler lite åt det språkliga missförståndet, för visst menade hon "peeenis".
När jag sen känslolöst penetrerar skötet bakifrån njuter hon av upphetsning. Min halvfylla får mig återigen på konstiga tankar, för nu låter det som att hennes stön formar orden "Apple, apple, apple" eller snarare "Apo, apo, apo". Nu inte bara småler jag, allt känns så bisarrt, och visst ska hon få sina efterlängtade frukter. Jag asgarvar, och för att inte spruta på hennes ärmlösa T-shirt med de både passande och opassande orden "Turkish delight" lyckas jag greppa tofflan från handfatet som nu åker på en garnering av sällan skådat slag. Hon vänder sig om och möter åsynen av sin nyglittriga flipflop. Hon vet inte vad hon ska säga. För en gångs skull blir hon tyst. Tack gudskelov. Men då håller jag fram tofflan mot henne och förklarar: "You know, in Sweden we call this löjrom." "Liar?!" utbrister hon av förvåning, och ja, där har ni sanningen bakom den historien.
Senast redigerad av spleendid 2009-03-08 kl. 19:57.
Citera
2009-03-08, 22:48
Medlem
.-.-.s avatar
Förra helgen så hade jag dejt med 3 pojkar här från forumet.
En grek, en finne och en tysk.

Alla skrek som stuckna grisar när jag penetrerade dom med min stake i analen.

Tack pojkar, vi se till helgen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in