Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-28, 18:57
  #1669
Medlem
Kurd - Mysigt, känslomässigt och överlag trevligt men inget utöver det vanliga. Tjatade om att han ville ha analsex men jag ville inte.
Pakistan - Gick inte så bra då hans kul var så grov så jag knappt fick in den, ingen bra upplevelse sexuellt sätt men väldig4 charmig som person, flörtig och intressant.
Afghan - Bästa sexet. Han var/är bra på alla sätt enligt mig. Gör allt för att jag ska njuta och är ganska vild men ändå försiktig. Mysig och romantisk också. Stönade mycket och var väldigt känslig fysiskt vilket jag uppskattar.
Arab från Syrien- Rätt sliskig, pratade om sig själv i tredjeperson under akten. Narcissistvarning, trodde han var bäst på allt och det förstörde allt, jag blev inte sugen. Tjatade mycket om att han ville ha analsex.
Iranie- Lite sliskig, pratade för mycket och det blev stelt. Inget speciellt.
Citera
2018-10-28, 19:00
  #1670
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av primity
Kurd - Mysigt, känslomässigt och överlag trevligt men inget utöver det vanliga. Tjatade om att han ville ha analsex men jag ville inte.
Pakistan - Gick inte så bra då hans kul var så grov så jag knappt fick in den, ingen bra upplevelse sexuellt sätt men väldig4 charmig som person, flörtig och intressant.
Afghan - Bästa sexet. Han var/är bra på alla sätt enligt mig. Gör allt för att jag ska njuta och är ganska vild men ändå försiktig. Mysig och romantisk också. Stönade mycket och var väldigt känslig fysiskt vilket jag uppskattar.
Arab från Syrien- Rätt sliskig, pratade om sig själv i tredjeperson under akten. Narcissistvarning, trodde han var bäst på allt och det förstörde allt, jag blev inte sugen. Tjatade mycket om att han ville ha analsex.
Iranie- Lite sliskig, pratade för mycket och det blev stelt. Inget speciellt.

Helvete, vilken lista. Undrar hur många könssjukdomar du plockade på dig


OnT: Varit bra hittils, förövrigt bara haft sex med 1 invandrartjej.
Citera
2018-10-28, 19:07
  #1671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Helvete, vilken lista. Undrar hur många könssjukdomar du plockade på dig



Inga könssjukdomar.
Citera
2018-10-29, 22:14
  #1672
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av primity
Inga könssjukdomar.
Imponerande.
Citera
2018-10-30, 20:40
  #1673
Medlem
Gosifs avatar
En kvinna som bott i Sverige sen hon var 4, tror hon var född i Serbien, men woow, vilket ligg, en lätt 10a
Citera
2018-11-03, 13:36
  #1674
Medlem
En serbisk tjej, hon var överviktig och pratade som om var från förorten.
Sämsta sexet någonsin.
Citera
2018-11-03, 23:02
  #1675
Medlem
Har haft bra erfarenheter av mörkhyade kvinnor, de är dock jävligt svåra att hitta eftersom majoriteten är oattraktiva.
Citera
2018-12-11, 18:54
  #1676
Medlem
hrwdtjs avatar
Mycket bra faktiskt. Önskar jag får många fler möjligheter.
Citera
2018-12-11, 22:54
  #1677
Medlem
PassionFruits avatar
Kurd - stor kuk (!), kinky och visste vad han gjorde.
Citera
2018-12-14, 15:44
  #1678
Medlem
Nu när jag tänker efter har det bara varit syrier. Sexet med dom har varit bättre än med svenskar men det kan såklart vara för att jag tänder mer på utlänningar är på svenskar. Senaste pojkvännen var syrier och gud vad jag saknar sexet, sen att jag var väldigt kär och blev rådumpad är en annan sak.
Citera
2018-12-15, 12:35
  #1679
Medlem
Låg med en tjej från Rumänien, hon var riktigt sexig med en tight kropp och var väldigt "lösaktig".
Dock var sexet värdelöst, hon var helt död och verkade inte ens vara kåt, utan gjorde det bara för att.
Citera
2018-12-29, 18:25
  #1680
Medlem
Har extremt sällan kemi med svenskor (är själv blond blåögd och som hämtad ur en nazibroschyr). Så det har blivit en extremt övervikt mot all världens praliner. Delar upp det i några inlägg och börjar i bokstavsordning.

Brasilianskor (allt du trodde om dem är sant)

1. Flygvärdinna på besök i Sverige en dryg vecka. Hud mer åt det portugisiska hållet. En kropp som hämtad från din favoritrulle. Hennes engelska var ingen höjdare men våra kroppar behövde inte någon tolk för att förstå varandras begär. Hennes fitta var det tightaste jag någonsin upplevt - när jag för första gången fick in ett finger där förstod att det finns en gud. Riktigt porrig var hon och gillade att suga/spotta. Förstod att hon var duktig på att knipa och fick be henne ta det lite lugnare med det då kuken blev alldeles öm. Skulle unna varje man att få njuta av en kvinna som henne.

2. Brasilianska bosatt i Sverige. Vacker slank kropp. Långt mörkt hår. Svalde.

3. Brasilianska bosatt i Sverige. Smal och kurvig. Halvnegress med rosa kött. Väldigt porrig som bad om att få den i tvåan. Mkt hög drift. Tog mkt initiativ. Sög och svalde. Ville bli kedjad.

Har en 4:e på gång och fram tills jag kom i kontakt med 4:an (Phd stud) var min uppfattning om brasilianskor att de inte är de smartaste kvinnorna vilket är synd för annars har de allt man kan önska sig. Kropp, omtanke, kvinnlighet osv...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback