2017-03-26, 22:03
Medlem
fenomens avatar
Haha, vilken fantastiskt underhållande tråd!
I egenskap av svensk kvinna kommer här mina internationella erfarenheter:

- Amerikan: Romantisk och hårig är mina två bestående minnen...

- Ungrare: Visste precis hur en kvinna ska tas. Ägnade mer tid åt min kropp än att bara onanera i ett hål så att säga. Mycket bra på att slicka, kyssas och smeka. Uthållig. Kuk normal till mindre.

- Spanjor: Rätt "meh" faktiskt. Hade nylonknästrumpor i bootsen vilket förtog stämningen något.

- Islänning: Kåtaste fanskap jag träffat på och sjukt snuskig. Ville spruta på mig och sen själv slicka upp det. Kunde hålla på hela nätterna. Mycket för dirty talk.

- Kurd från Irak: Väldigt kåt och ville knulla alla hål. Kom fort men var snabbt redo igen. Verkade lite rädd för det kvinnliga könet, smekte ogärna. Var inte speciellt kunnig om den kvinnliga anatomin och behövde läras upp. Verkade tycka att mannens njutning var primär och att man som kvinna skulle komma per automatik efter några juck. Väldigt hårig röv. Kuk åt det mindre hållet.

- Tysk: Väldigt traditionell och vanlig. Hade förväntat mig stön på tyska och Rammstein i bakgrunden men det var mer bara skönt men inget att skriva hem om. Ohårig, blond och välhängd.

- Ecuadorian: Passionerad och tog kommandot. Även han hade tunna strumpor i skorna (nåt latino-fenomen?). Ville köra dubbelpenetrering med kuk i rumpan och vibrator i fittan samtidigt. Besatt av att locka fram fontänorgasm. Noga med att jag skulle komma före honom vilket alltid är ett stort plus. Hade ett anmärkningsvärt stort ollon.
Citera
2017-04-01, 20:05
Medlem
Ludermassignegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceboknejtack
Jag har legat med en som var döv en kvinna som bara hade en hand en tjej som var adopterad från Afrika.

Kan du beskriva det här sexet lite mer ingående tack? Runkade hon av dig med sin ena hand? Kan vi utesluta doggystyle? Hur lyckades du ragga upp henne om hon var döv, internet?
Citera
2017-05-01, 04:43
Medlem
Svart kille från Senegal - jättebra i sängen, såg alltid till min njutning först. Lagom stor kuk. Tyvärr ganska tråkig som person, dyster snubbe utan humor, så det höll inte så länge.

Islänning - ENORM hästkuk, största jag haft, gjorde ont. Ganska tråkig i sängen i övrigt. Knullade 2-3 gånger sen tröttnade vi båda på varann.
Citera
2017-05-01, 06:48
Medlem
secretsexs avatar
Irländsk tjej, nog den vackraste jag knullat. Sög som en gudinna och red mig som galen. Väldigt ljus hy ned fräknar och långt självlockigt oborstat kopparrött hår som luktade hav och tvång (vi var i skärgården). Första gången jag var med en kvinna som fick sprutorgasm av mitt slickande.

En schweizisk tjej med antydan till mustasch. Rolig och älskade dirty talk. När jag gick ner på henne luktade hon kiss, trots att hon var nyduschad(!). Jag tappade lusten och efter att hon runkat av mig körde jag iväg henne.

En ryska. Träffade henne i stureplansbaren där hon jobbade. Följde med henne hem där vi duschade tillsamnans. Sedan gav hon mig en fantastisk massage och en avsugning som hette duga. Jag slickade henne lääänge. Den skönaste och godaste jag slickat. Smakade geléhallon! Den enda gång jag varit med en kvinna som verkligen går upp i brygga när hon kommer (hon var fd tävlingsgymnast). Hennes ben skakade enormt och hon skrek väldigt sexigt.

Iransk tjej, träffade på ett tidigare jobb. Litet lik Laleh. Väldigt sensuell och söt. Gillade litet hårdare tag. Väldigt god att slicka. Smakade orientaliska kryddor. Trång och fin med väldigt fasta strutformade, ganska små bröst. Ganska tunn kropp med ljus vacker hy. Väldigt vacker hela hon. Det enda som var litet jobbigt var att hon grät hejdlöst när hon kom. Ändå ville hon ha mer. Sög litet halvdåligt men gjorde magiska handjobs och var skön att knulla.
Senast redigerad av secretsex 2017-05-01 kl. 07:04.
Citera
2017-05-02, 20:17
Medlem
Valsus avatar
Svenska tjejer... har haft massa, tycker de har varit underbara på alla sätt och vis.
Känner mig välkommne.
Citera
2017-05-03, 21:11
Medlem
Sen sist en engelsk dam, kinky, söt och stora lökar !
Citera
2017-05-03, 22:37
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Svenska tjejer... har haft massa, tycker de har varit underbara på alla sätt och vis.
Känner mig välkommne.

Det var ju kul för dej.

Själv hade jag förra sommaren sex med en ensamkommande afgan .Fast han var liten till växten visste han vad han ville. Han var dominant och gav mej ett hårt sex och fick mej att verkligen känna mej som en kvinna.
Citera
2017-05-03, 23:49
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Det var ju kul för dej.

Själv hade jag förra sommaren sex med en ensamkommande afgan .Fast han var liten till växten visste han vad han ville. Han var dominant och gav mej ett hårt sex och fick mej att verkligen känna mej som en kvinna.

Mmmm.. måste varit skönt för dig syster.. vad tycker du om en träff med en man från Senegal ?
Citera
2017-05-04, 00:10
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Det var ju kul för dej.

Haha, det var precis vad man hade kunnat gissa på. Du är verkligen en karikatyr av dina inlägg här. Allt är överdrivet PK så det skriker om det.

Jag har varit med en latina, väldigt bra i sängen. Var både vild men ändå i grunden ganska konservativ tills hämningarna släppte, Tycker lite synd om henne för att hon kunde få skuldkänslor om det blev om det blev för hämningslöst. Fast det är nog ändå helt i min smak, hellre väldigt hög moral, då blir spänningarna högre om de åtminstone kan släppa på hämningarna genom stimulans.
Citera
2017-05-04, 00:25
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Mmmm.. måste varit skönt för dig syster.. vad tycker du om en träff med en man från Senegal ?

Hmm.. låter spännande.

Vad har en man från Senegal att erbjuda en blond svensk tjej?
Citera
2017-05-04, 00:28
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Haha, det var precis vad man hade kunnat gissa på. Du är verkligen en karikatyr av dina inlägg här. Allt är överdrivet PK så det skriker om det.

Jag har varit med en latina, väldigt bra i sängen. Var både vild men ändå i grunden ganska konservativ tills hämningarna släppte, Tycker lite synd om henne för att hon kunde få skuldkänslor om det blev om det blev för hämningslöst. Fast det är nog ändå helt i min smak, hellre väldigt hög moral, då blir spänningarna högre om de åtminstone kan släppa på hämningarna genom stimulans.

Vad rör mitt sexliv dej?

Håll dej till din latina.
Citera
2017-05-04, 07:31
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Hmm.. låter spännande.

Vad har en man från Senegal att erbjuda en blond svensk tjej?

Du kan kalla mig Jan.. Jan Jättebanan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in