Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 10:28
  #3469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poles1469
Uppföljer min fråga sen förr, vad händer om man nekar pissprov? Någon har alltså golat ner mig och några polare via skolan och jag antar att jag kommer bli pisstestad. Jag har nu hoppat av skolan (mestadels av andra skäl) men jag ska till skolan på fredag och prata med mentor, rektor osv. Om jag helt enkelt säger att jag inte vill pissa, vad kan de göra? Blir jag bötfäld? Kommer soc bara anta att jag röker och försöka tvinga mig till piss tills jag inte pallar mer?

Tack på förhand

Förutsatt att du är 18 år gammal så kan inget hända om du vägrar. Skolan kan väll knappast gå så långt år 2017 att ledningen skulle göra en orosanmälan till soc för lite brass.
Citera
2017-11-16, 13:10
  #3470
Medlem
poles1469s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Förutsatt att du är 18 år gammal så kan inget hända om du vägrar. Skolan kan väll knappast gå så långt år 2017 att ledningen skulle göra en orosanmälan till soc för lite brass.

Jag är 18 men en av mina polare som också vart nergolad är inte det. (Oturen med att fylla år i December...)

Hur blir det för honom då? Är det större chans att dom gör orosanmälan på honom för att han inte är myndig? Låter logiskt men vi är alla nojjiga och har inte torskat via skola/soc förut.. Någon som har varit med om samma situation och bara nekade till provet?
Citera
2017-11-16, 23:19
  #3471
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Har ställt frågan förut och fått svar tyvärr har de har varit olika så en gång för alla syns
3-BMC på UP sticka? Det är en multi 15sticka av märket prodiagnostic. Om du har erfarenhet av detta vad gav det för utslag:
Inget? amfetamin? Metamfetamin?
Som sagt inte vad du tror utan vill ha svar från någon med erfarenhet puss på er alla
Citera
2017-11-16, 23:43
  #3472
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
bzo, det var en såndär 12-panels multisticka.

Det bör tilläggas att utslaget var väldigt svagt och det var som sagt bara ca 15 timmar mellan intag och UP, Så väntar man 2-3 dygn så borde den nog inte synas. (bara min teori, inte det minsta säkert att det stämmer dvs)

Hur kan ett utslag vara svagt?? Är det streck så är du ren inget streck positiv!!

Nån som vet vilken BZO som enbart syns som ACL förutom klona finns inte ACL på våra 15panel
__________________
Senast redigerad av JohnnyRottweiler 2017-11-16 kl. 23:48.
Citera
2017-11-17, 08:16
  #3473
Medlem
0,5mg xanor taget igår torsdag. Lämna up på måndag eftermiddag. Kommer det vara positivt?
Citera
2017-11-17, 14:17
  #3474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Men då var det inte analys. Det blir liksom inte fel på analyser som GC/MS, dom används i juridiska fall. Jag tror att många tror att det är analys bara för att provet skickas iväg, men många mottagningar skickar iväg för automatiserad immunokemisk screening, dvs samma princip som sticka.

Okey, tack för svar! Som det ligger till nu så blev iallafall min Elvanse medicinering indragen till följd av att jag visades possitiv på benzo efter att försökt rädda min sömn med hjälp av Fluklotizolam.
Ska till mottagningen på måndag för provtagning och dom kommer då ta sticka och kravet för att få tillbaka elvansen är att jag lämnar helt negativa prover. Jag har för mig att det finns speciella stickor för just benzodiazepiner och att dom kommer andvända dessa på måndag.
Har inte tagit något på en vecka men föll för trycket och intog 3st 1.25 Fluklotizolam igår.

Hur ser mina chanser ut inför måndag? Finns det nån chans för mig att vara negativ? Finns det nånting jag kan göra själv för att öka mina chanser?

Ps. vill verkligen ingenting annat än å bli kvitt mitt missbruk och min beroendeproblematik. >Behöver verkligen den här medicinen. DS.
Citera
2017-11-17, 14:21
  #3475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jävligt udda!
De måste typ ha sökt efter fluklo specifikt för att hitta den och det låter inte troligt.

Jag har själv tänkt att beställa sånna men lämnar prov en gång i veckan. Nu vet jag inte om jag vågar chansa.

Skriv gärna tillbaka i tråden efter du träffat läkaren.


Lovade att höra av mig och har nu träffat läkaren och det visades sig mycket riktigt att jag visat possitivt på benz. Jag skulle avråda dig ifrån att beställa. Men vet dock inte din bakgrund och historia men jag ångrar bittert att jag gjorde det. Jag behöver verkligen min medicin och har stora problem och jobbar för fullt med mitt missbruk. Gjorde en 5 månaders behandling på behandlingshem tidigare i år och har kommit till en punkt att jag har sett vad missbruket för med sig och jag vill inte ha det i mitt liv.
Citera
2017-11-17, 15:00
  #3476
Medlem
Kompromissens avatar
Jag stoppade i mig 15 Fluklotizolam och visade positiv på analys, under benzo. Vet ni om det finns någon benzo som inte visar på proven än? Eller typ vilken RC som helst som inte visar positiv på lab? De gör inte på sticka utan analyserar på lab 2 ggr i månaden. Eller vet någon hur lång halveringstid fluklo~ har?
__________________
Senast redigerad av Kompromissen 2017-11-17 kl. 15:03.
Citera
2017-11-17, 15:04
  #3477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Jag stoppade i mig 15 Fluklotizolam och visade positiv på analys, under benzo. Vet ni om det finns någon benzo som inte visar på proven än? Eller typ vilken RC som helst som inte visar positiv på lab? De gör inte på sticka utan analyserar på lab 2 ggr i månaden. Eller vet någon hur lång halveringstid fluklo~ har?
Hur många dagar var det emellan intag och provtagning?
Citera
2017-11-17, 16:38
  #3478
Medlem
Kompromissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Hur många dagar var det emellan intag och provtagning?

Det var samma dag eller dagen efter.
Citera
2017-11-17, 17:40
  #3479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Det var samma dag eller dagen efter.


okey i see.
Citera
2017-11-18, 16:57
  #3480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Okey, tack för svar! Som det ligger till nu så blev iallafall min Elvanse medicinering indragen till följd av att jag visades possitiv på benzo efter att försökt rädda min sömn med hjälp av Fluklotizolam.
Ska till mottagningen på måndag för provtagning och dom kommer då ta sticka och kravet för att få tillbaka elvansen är att jag lämnar helt negativa prover. Jag har för mig att det finns speciella stickor för just benzodiazepiner och att dom kommer andvända dessa på måndag.
Har inte tagit något på en vecka men föll för trycket och intog 3st 1.25 Fluklotizolam igår.

Hur ser mina chanser ut inför måndag? Finns det nån chans för mig att vara negativ? Finns det nånting jag kan göra själv för att öka mina chanser?

Ps. vill verkligen ingenting annat än å bli kvitt mitt missbruk och min beroendeproblematik. >Behöver verkligen den här medicinen. DS.
Jag tror att du kan klara dig, förutsatt normal metabolism. Med betoning på tror.

Fan det va tråkigt att den visar positivt på sticka, vad var det för sticka, vet du det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback