2018-07-30, 14:42
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Nej, det kommer inte att synas efter två veckor. Läs detektionstiderna.

Hittade bara angående sticka och inte analys. Kan tänka mig att när man analyserar urinet så är det lättare att hitta spår av det.
Citera
2018-07-30, 14:50
Medlem
Hur säger man enklast till polisen man ej vill ta Urinprov för att det inte ska låta för fishy?
(vill ta blodprov endast)

Jag ska nämligen på begravning 1.5h efter polisförhöret å jag vill ju inte dom ska hålla kvar mig i en evighet o missa begravningen.

Eller är det bara o säga man ej är kissig typ?
Jag frågade herr konstapel hur lång tid förhöret förväntas ta då jag måste vara på begravning senare å då sa han 20minuter max.
Senast redigerad av kevinftw92 2018-07-30 kl. 14:55.
Citera
2018-07-30, 14:51
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Hittade bara angående sticka och inte analys. Kan tänka mig att när man analyserar urinet så är det lättare att hitta spår av det.
Ja, så är det. Men detektionstiderna ökar inte 3-4 gånger, kanske ca 1,5-2 gånger max.

Ställer denna fråga igen, då jag vill ha svar vad som egentligen hände:
Någon som kan förklara varför jag var positiv på metamfetamin på multisticka efter 4-metylpentedron, typ 4-cec, nep, och pv?
Inget av det ska ju synas så det blev en otrevlig överraskning för mig och de vägra skicka på analys. Antar att det är 4-mpd eller 4-cec, låter mest logiskt. Men fortfarande ska inte synas.
Citera
2018-07-30, 19:41
Medlem
dreaminlikehells avatar
Har analys test på fredag..
Har intagit kratom, blivit nojjig pga. alla fentanylrykten som går ang att kratomet ska vara utspätt med fenta..

Intog kratom i lördes kväll, Behöver ja oroa mig eller ska jag flytta provet.. Kan nämligen flytta det!
Citera
2018-07-30, 20:14
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreaminlikehell
Har analys test på fredag..
Har intagit kratom, blivit nojjig pga. alla fentanylrykten som går ang att kratomet ska vara utspätt med fenta..

Intog kratom i lördes kväll, Behöver ja oroa mig eller ska jag flytta provet.. Kan nämligen flytta det!
Det är nog lugnt. Även om det var fentanyl i.
Citera
2018-07-30, 20:37
Medlem
dreaminlikehells avatar
Citat:
Det är nog lugnt. Även om det var fentanyl i.

Jag tror med det, jag är 1,82. väger ca 83kg..

Har liten jävla blåsa, pissar ovanligt mkt för min ålder..
Rör på mig, svettas en hel del om dagarna nu.

Ska nog dock för att vara på säkra sidan ringa och flytta det imorgon, jag gör frivilliga prover därav kan dom ju inte säga något.
Citera
2018-08-01, 09:51
Medlem
Vad kan slå ut som. Metadon ? Har endast rökt 5-cl-adb-a,mmb-022 och dragit 5-oh-pvp samt tagit en Ipren. Vad kan ha gjort att stickan slog ut på Metadon? Har inte rört någon annandroger
Citera
2018-08-01, 10:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Vad kan slå ut som. Metadon ? Har endast rökt 5-cl-adb-a,mmb-022 och dragit 5-oh-pvp samt tagit en Ipren. Vad kan ha gjort att stickan slog ut på Metadon? Har inte rört någon annandroger

Jag gissar på cannbinoiderna.
Jag blev positiv på sub på analys när jag hade rökt och ätit 5c-apb.
Sen kan det ju vara 5-oh-pvp, då ingen vet riktigt om den substansen ens finns
Citera
2018-08-01, 11:02
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Du blev positiv på analys? Analysen är ju så att den bara reagerar på det ämnet den ska. Det är ju masspektroskopi el liknande. Sub och 5c-apb har inte ens liknande molekylära uppsättningar. Låter konstigt i mina öron.... Vilken firma gjorde analysen?
Citera
2018-08-01, 11:26
Medlem
Citat:
Du blev positiv på analys? Analysen är ju så att den bara reagerar på det ämnet den ska. Det är ju masspektroskopi el liknande. Sub och 5c-apb har inte ens liknande molekylära uppsättningar. Låter konstigt i mina öron.... Vilken firma gjorde analysen?
Nä jag ska göra analys Imorgon om de fortfarande är positivt
Citera
2018-08-01, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
kan den vara negativt Imorgon?om jag inget tar,svettas mycket pga värn haha ,dricker bra, eller blir de negativt på analys
Citera
2018-08-01, 11:33
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
kan den vara negativt Imorgon?om jag inget tar,svettas mycket pga värn haha ,dricker bra, eller blir de negativt på analys
90% att det blir negativt på analys, 10% pga de kan ju ha blandat i det.
Men det ska inte visa på analys om de inte just letar efter dessa cannabioider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in