2021-10-02, 16:59
Medlem
E.Hitlers avatar
Har varit ren på en 20 sticka thc i minst 7 dagar till provdagen, behöver jag oroa mig för att det ska synas på analys?
Citera
2021-10-02, 17:40
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Hitler
Har varit ren på en 20 sticka thc i minst 7 dagar till provdagen, behöver jag oroa mig för att det ska synas på analys?

Nä.

Dock har väl stickorna en felmarginal på 25%?
Citera
2021-10-03, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sharpsolid
Brukat grean mang daa från Scandinaviaspe***** ca 2 månader.
Gjorde ett eget urintest hemma för en vecka sen visade POSITIVT på (ket) ketamin.
Beställde ett nytt test inte tagit kratom sen lördags morgon och idag visar fortfarande på ketamin och svagt sträck på benzo!?
Har intagit 2 halv citodon brus (pga ryggvärk) givetvis POS på det, sedan svag dos melatonin söndag och måndag kväll.
Även tagit enstaka pollen tabletter 3 st receptfria senaste veckan.

Någon som har någon teori hur detta kan komma sig?
Men vafan blandar dom ner ketamin eller är det falsk posistiv.
Ska på jobb intervju nästa tisdag blir antagligen pisseprov hoppas det har försvunnit.

Tack.
Exakt samma hände mig på apotek365. Jag pissade oxå positivt på ketamin på två stickor efter intag av SS produkt. Skulle pissa på frivården för boja så jag blev svinnojig. Vet du om du vart positiv på någon annans test?
Citera
2021-10-03, 15:27
Medlem
Någon som vet om 2 meb ger något utslag på någon substans på sticka ? Tacksam för svar mvh kalle
Citera
2021-10-03, 19:40
Medlem
Psyk sa till mig att det var slut på drogtest men icke. Käkade totat 30 mg xanor under fyra dygn 23-26 sep) och sedan 10 mg i fredags. Har testet den 14e oktober. Det är totalt 18 dagar mellan min monsterdos på 30 mg och dagen provet ska tas. Och 13 dagar mellan andra tillfället til provet. Vet att xanor har kort halveringstid men bör bli svår att bli ren från denna stora mängd, väl? Det kommer sannolikt skickas på analys.
Citera
2021-10-03, 21:36
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treefingers
Psyk sa till mig att det var slut på drogtest men icke. Käkade totat 30 mg xanor under fyra dygn 23-26 sep) och sedan 10 mg i fredags. Har testet den 14e oktober. Det är totalt 18 dagar mellan min monsterdos på 30 mg och dagen provet ska tas. Och 13 dagar mellan andra tillfället til provet. Vet att xanor har kort halveringstid men bör bli svår att bli ren från denna stora mängd, väl? Det kommer sannolikt skickas på analys.

30mg är mycket. Försökte du ta livet av dig?

Du kommer garanterat vara ren. Ta inte mer nu
Citera
2021-10-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
30mg är mycket. Försökte du ta livet av dig?

Du kommer garanterat vara ren. Ta inte mer nu

30 mg på fyra dagar innebär sju mg per dag. Väldigt stora doser, ja, men icke i syfte att ta mitt liv.

Uppskattar svaret men hur kan du vara så säker?

Hann nästan glömma. Käkade 3 mg iktorivoo härom dagen också. De bör väl vara borta på femton dagar?

Jösses jag får fan ta och hålla mig borta från benzo innan ett fysiskt beroende skapas.
Senast redigerad av Treefingers 2021-10-03 kl. 23:04.
Citera
2021-10-04, 14:25
Medlem
Hej!
Jag tog ungefär lite över ett halvt gram tjack lördagskväll (för 2 dagar sedan), när kan jag pissa utan att torska?
Dricker mycket vatten och försöker pissa så ofta jag kan.
Dragit i mig en påse askorbinsyra för att jag fick höra det var bra men nu har jag fått höra att det kan göra så det stannar längre, vad är korrekt?
Är det bara att dricka,svettas och pissa mycket som hjälper?
Hjälper det verkligen att dricka kreatin, vissa säger att det är bra andra inte.
Väger cirka 85 och är ungefär 1.80
Tack på förhand för svar.
Senast redigerad av Heltutanliv 2021-10-04 kl. 14:30.
Citera
2021-10-04, 17:09
Avstängd
Syns GHB på multisticka, eller på drogprov generellt? Inte alls? Egen sticka? Ej analys.
Citera
2021-10-04, 19:28
Bannlyst
Undrar också om 2-meb visar på pissprov samt 2-me-pvp om dom skulle ge utslag på amfetamin/metamfetamin t.ex
Citera
2021-10-05, 14:50
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanliv
Hej!
Jag tog ungefär lite över ett halvt gram tjack lördagskväll (för 2 dagar sedan), när kan jag pissa utan att torska?
Dricker mycket vatten och försöker pissa så ofta jag kan.
Dragit i mig en påse askorbinsyra för att jag fick höra det var bra men nu har jag fått höra att det kan göra så det stannar längre, vad är korrekt?
Är det bara att dricka,svettas och pissa mycket som hjälper?
Hjälper det verkligen att dricka kreatin, vissa säger att det är bra andra inte.
Väger cirka 85 och är ungefär 1.80
Tack på förhand för svar.

Går ju inte att ge något exakt svar, men jag skulle tro att du är ren typ nu eller imorrn. Att försöka påskynda hur du ska få det ur blodet är i ärlighetens namn inte helt enkelt. Det som kommer göra den största skillnaden är själva urintagningstillfället, om du har druckit mycket vatten och redan kissat flera gånger den dagen så kommer ditt urin bli utspätt och mindre koncentrerat. När du lämnar själva provet så börja också med att kissa första tredjedelen i toaletten, sen ta det mittersta kisset i koppen då det kommer vara minst potent.

Vågar jag fråga varför du lämnar prover?

Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Syns GHB på multisticka, eller på drogprov generellt? Inte alls? Egen sticka? Ej analys.

Syns inte på vanliga multistickor, inte ens de större 16-stickorna har GHB.
Citera
2021-10-05, 15:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Går ju inte att ge något exakt svar, men jag skulle tro att du är ren typ nu eller imorrn. Att försöka påskynda hur du ska få det ur blodet är i ärlighetens namn inte helt enkelt. Det som kommer göra den största skillnaden är själva urintagningstillfället, om du har druckit mycket vatten och redan kissat flera gånger den dagen så kommer ditt urin bli utspätt och mindre koncentrerat. När du lämnar själva provet så börja också med att kissa första tredjedelen i toaletten, sen ta det mittersta kisset i koppen då det kommer vara minst potent.

Vågar jag fråga varför du lämnar prover?

Syns inte på vanliga multistickor, inte ens de större 16-stickorna har GHB.

Råkade citera lite galet...

Tack för svar. Finns GHB som enskild sticka då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in