2017-11-16, 19:47
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Hur i helvete kan man tycka synd om det här jävla svinet som har trixat och manipulerat i hela sitt liv?

Det bästa vore om han dör i belgiskt fängelse.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/el2ay/clark-olofsson-nekas-forflyttning-till-sverige

https://www.expressen.se/nyheter/clark-olofsson-nekas-overflyttning-till-sverige/

Oavsett vilket land föredrar jag det där han får sitta så länge som möjligt.
Citera
2017-11-16, 19:48
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Oavsett vilket land föredrar jag det där han får sitta så länge som möjligt.

Då är vi två.
Citera
2017-11-16, 19:51
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Då är vi två.
Tre
Citera
2017-11-16, 19:52
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Tre
Fem
Citera
2017-11-16, 20:00
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Tre

Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Fem

Rätt kul.
Citera
2017-11-16, 20:08
Medlem
0 mannen är en levande legend släpp ut han så vi får se vad för nya hyss han hittar på
Citera
2017-11-16, 20:15
Medlem
Citat:
Hur i helvete kan man tycka synd om det här jävla svinet som har trixat och manipulerat i hela sitt liv?

Det bästa vore om han dör i belgiskt fängelse.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/el2ay/clark-olofsson-nekas-forflyttning-till-sverige

https://www.expressen.se/nyheter/clark-olofsson-nekas-overflyttning-till-sverige/

Du är vämjelig i ditt hat gentemot straffade personer! Clark, däremot, är en glad prick i periferin och rolig att läsa om och lyssna på. Det är honom väl unnat att komma ut nu, efter nio långa år.
Citera
2017-11-16, 20:21
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Du är vämjelig i ditt hat gentemot straffade personer! Clark, däremot, är en glad prick i periferin och rolig att läsa om och lyssna på. Det är honom väl unnat att komma ut nu, efter nio långa år.

Du måste vara skvatt jävla galen.
Citera
2017-11-16, 20:24
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
0 mannen är en levande legend släpp ut han så vi får se vad för nya hyss han hittar på

Han har i alla fall den goda smaken att vara så klantig att han snart nig får krypa in i kurran igen.
Citera
2018-02-16, 11:03
Medlem
PiusXIIIs avatar
Clark Olofssons dribblande med medborgarskap har inte fungerat. Han trodde att han skulle ha kommit ut tre månader tidigare på det här sättet, men sitter fortfarande kvar i Belgiskt fängelse.

Så här säger Clark Olofssons advokat Peter Althin:

Citat:
Han känner sig som gisslan där. Jag känner mig lite frustrerad och uppgiven. Det är tre månader han skulle varit ute om han hade suttit i Sverige.

Jag antar att det är Althin som tutat i Olofsson att detta dribblande skulle vara fördelaktigt för honom.
Citera
2018-02-16, 11:07
Medlem
Citat:
Clark Olofssons dribblande med medborgarskap har inte fungerat. Han trodde att han skulle ha kommit ut tre månader tidigare på det här sättet, men sitter fortfarande kvar i Belgiskt fängelse.

Så här säger Clark Olofssons advokat Peter Althin:

Jag antar att det är Althin som tutat i Olofsson att detta dribblande skulle vara fördelaktigt för honom.

Hur kan du dra den slutsatsen? Clark är ju belgisk medborgare, och det kan mycket väl vara han själv, som haft usel koll på hur det belgiska kriminal- och frigivningssystemet fungerar. Hur som helst kan man inte undgå att känna sympati för denne gamäng.
Citera
2018-02-16, 11:31
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Hur kan du dra den slutsatsen? Clark är ju belgisk medborgare, och det kan mycket väl vara han själv, som haft usel koll på hur det belgiska kriminal- och frigivningssystemet fungerar. Hur som helst kan man inte undgå att känna sympati för denne gamäng.

Sociopat-Clark trodde han var så jävla klurig och skulle lura systemet.

Lika fail som alltid är min analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in