Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-25, 16:14
  #1
Medlem
Makkos avatar
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_12466390.asp

Åkte nyligen fast för rattfylla här i sverige vid ett ställe som polisen hade span på. Undrar vad han gjorde där då?

Är det någon som sitter inne med något skvaller, fakta eller skröna om honom?
Citera
2006-04-25, 16:24
  #2
Medlem
Inget direkt skvaller har jag men jag undrar hur en sådan klant kan ha fått så mycket utrymme i media?
Han är ju ingen mästerskurk licksom, misslyckas med dom flesta dåd och projekt han åtar sig.
Citera
2006-04-25, 16:31
  #3
Banned
handenduvets avatar
Daniel DeMuynck eller nåt sådant heter han ju numera.
Citera
2006-04-25, 16:33
  #4
Medlem
Efterom jag var för lat för att läsa länken ställde jag frågan:

Sitter inte han inne på lång tid i Danmark?

Jag ber om ursäkt för detta!
Citera
2006-04-25, 16:35
  #5
Medlem
Kimmeriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Brask
Sitter inte han inne på lång tid i Danmark?


Nej.
Citera
2006-04-25, 17:04
  #6
Medlem
Han är villkorligt frigiven från ett 14-årigt fängelsestraff i Danmark. I Danmark får utländska medborgare komma ut efter halva strafftiden. Därefter är han utvisad till Belgien där han är skiven.
Citera
2006-04-25, 20:45
  #7
Medlem
Hans Castorps avatar
Olofsson är en äkta så kallad "psykopat", med en grandios personlighetsuppfattning och avsaknad av empati. Han har dock inte begått några grövre våldsbrott så vitt jag vet, men i hans egen lilla värld är alla - inte minst poliser och fångvaktare - djupt imponerade av honom. När han satt på Kumla kom personalen med cigarrer och grogg till honom, enligt egen utsago. Han har således inte riktigt båda fötterna på jorden.

Faktum är dock att en period var en väl sedd gäst på fester hos 68-rödingar på Östermalm, då det var status i dessa svårt borgerliga miljöer att frottera sig med en riktig bankrånare. Salongsbolsjevikerna är dock inte riktigt lika intresserade av hans umgänge nu längre.
Citera
2006-04-25, 20:57
  #8
Medlem
Enligt hans kumpan från Norrmalmtorgsdramat fick han upp åtskilliga tusen i sedlar i arslet. Det skulle vara väl uttöjt efter fängelsetiden. Annars hade ett nackskott sparat samhället en hel del. Det finns tom en spelfilm om fanskapet
Citera
2006-04-26, 14:15
  #9
Banned
handenduvets avatar
han lider av svår narcissism.
Citera
2006-04-26, 15:49
  #10
Medlem
Han är en av de värsta skvallrare man sett, han skyller alltid på alla andra. När han sköt på polisen i nyköping skyllde han på kompisen trots att bevisen sade något helt annat. När han satt i norrköping blev det bråk i biljardrummet, han slog av en kö på en medintern då fick han ett ultimatum ”antingen sticker du självmant eller så bär dom ut dig”, i samma veva var det två bröder som fritogs. Först körde de en lastbil genom portarna sedan kom en mustang för att hämta bröderna, då var han först in i bilen på så sätt lyckades han rymma. Problemet var bara att de kastade ut honom några kvarter från fängelset så han åkte snart fast men han blev förflyttad. Sedan fick han kriminalvårdschefen (Martinsson) som övervakare och blev salongsvänsterns gulleplutt. Det gjorde att han av vänstern blev behandlad med silkesvantar i sverige. En rolig sak hände när han skulle fira midsommar i Möja, han spelade allan som vanligt men det tråkiga var att det var inte vänsterfolk som var i skärgården, det slutade med ett ordentligt slagsmål och en viss person fick väldigt bråttom därifrån.
Citera
2006-04-27, 03:14
  #11
Medlem
Kräkchocks avatar
dagsfärskt

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=272315

fyllo...
Citera
2006-04-27, 03:21
  #12
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kräkchock
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=272315

fyllo...

Det är ju precis det som det står om i första inlägget....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback