Citat:
Jag bettar 500 spänn på att namnet är taget. Så du menar att Deirdre även heter Deedee Logan?
Jo, säkert fler namn att tillgå, beroende på vem man ska vara idag tro?
”Hon säger att hon varit nere i ubåten tillsammans med Madsen tidigare och dessutom skulle ha åkt ut med honom dagen efter.
– Vi skulle ha umgåtts, seglat ut och dykt ner och sovit på havsbotten. Peter har varit min vän, älskare, arbetsgivare och rådgivare, säger Deidre King, som känt Madsen i 14 år, till tidningen.”
En hypotes: tänk om även hon var inblandad, t e x att hon ska hämta hans gömda mobil och kanske redan så gjort, kanske även fler saker som han vill spara. För honom gör hon tydligen vad som helst, hon vill gifta sig med honom och säger; Han var min ven og elsker, siger 38-årige Deidre King, der har kendt opfinderen i 14 år.
Hun fortæller også åbent og detaljeret om det seksuelle forhold, hun har haft til den nu sigtede raket- og ubådsbygger. Peter Madsen er gift, men lever i et åbent forhold, og han har - ifølge elskerinden Deidre King - flere gange haft sex med hende i ubåden.
»Jeg skulle have været ude med Peter og Nautilus dagen efter, at han og Kim Wall sejlede ud. Vi skulle have hygget os, sejlet ud og dykket ned og sovet på havbunden. Peter har været min ven og elsker og arbejdsgiver og confidante (fortrolige, red.),« fortæller den 38-årige Deidre King.
I Dommervagten tirsdag fortalte Peter Madsen selv, at han kun har haft sex med sin kone i ubåden. Svaret kom, da anklager Jakob Buch-Jepsen spurgte, om Madsen har dyrket sex med nogen i ubåden.
»Ja, men kun med min kone, og kun et enkelt tilfælde,« svarede han.
- Peter er en person, som mener, at man skal prøve alting mindst én gang. Hvis nogen beder ham om noget, så gør han det. Hvis jeg sagde til Peter ’vil du ikke nok være sød at kvæle mig, fordi det kan jeg godt lide’, så ville han gøre det. Peter kan godt lide at skubbe grænser, men kun, hvis du er med på det, siger hun til Ekstra Bladet.
I interviewet siger den 38-årige kvinde også, at Peter Madsen godt kan hidse sig op, hvis noget går ham på. Han kan godt blive lidt ’Anders And-agtig’, hvor han råber og skriger, hvis han ikke får sin vilje, forklarer hun.
”Du kunne finde på at gifte dig med ham, selv om han måtte have parteret Kim Wall?
– Det kan du stole på, for jeg ved at de er ikke min Peter