2017-11-07, 21:25
Medlem
AA-suiteds avatar
Br inte dunken som var frseglad ppnas under vatten eller spelar det ingen riktig roll? Just i det hr fallet kanske det inte spelar ngon roll men br det inte vara standardpraktik att gra p det viset jag freslog?
Citera
2017-11-07, 21:31
Moderator
Dr Kings avatar
Leffa GW P r inte ndig in sin kritik av tingsrttens dom i Arbogafallet
Citera
2017-11-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Leffa GW P r inte ndig in sin kritik av tingsrttens dom i Arbogafallet
Inte ndig? Tycker han var rtt lugn och pratade om bristen i domen.
Citera
2017-11-07, 21:36
Medlem
Hatar dessa inslag dr man fr se hur polisen arbetar, prata brott istllet.
Citera
2017-11-07, 21:39
Medlem
AA-suiteds avatar
Vilken dokumentr pratar Leif om nr han var med polisen i Sovjetunionen? Kan ngon lnka den? Det lter vldigt intressant.
Citera
2017-11-07, 21:45
Medlem
AA-suiteds avatar
Go kille som kr upp en snus mitt i snacket p TV. Det r det inte mnga som knner sig bekvma i att gra.

Varfr kallar Leif maskinvapenbaconmannen fr idiot? Till och med strre idiot n Trump. Det dr var vl fr fan harmlst och bara en underhllande video. Trkmns Leif.
Senast redigerad av AA-suited 2017-11-07 kl. 21:56.
Citera
2017-11-07, 21:51
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Go kille som kr upp en snus mitt i snacket p TV. Det r det inte mnga som knner sig bekvma i att gra.

Varfr kallar Leif maskinvapenbaconmannen fr idiot? Till och med strre idiot n Trump. Det det var vl fr fan harmlst och bara en underhllande video. Trkmns Leif.

Hller med, dr sjnk GW i mina gon...
Citera
2017-11-07, 22:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Worst episode ever.

Vill minnas att man i starten hade ett upplgg lite mer som "Efterlyst" dr det var mer fokus p ouppklarade mord dr man hoppades att tittarna kunde hjlpa till.
Dagens srja har mest Kvartofts trista ventyr som huvudfokus, och nsta vecka blir det ytterligare uttjatade brottsplatsunderskningar...
Citera
2017-11-07, 23:00
Avstngd
konstapels avatar
Man nskar att GW kunde ta och knipa igen om saker som han uppenbart inte vet ngot om.
Nej GW, man kan inte kpa en "bazooka" som privatperson i USA. Att sedan pst att halvautomatiska vapen som anvnds i jakt sedan anvnds i brott r en ren lgn. Flera underskningar har visat att ytterst f av jgarnas vapen kommer p avvgar.
Citera
2017-11-07, 23:07
Medlem
bringeroflights avatar
Tycker inte det passar sig att dma ut ngon som Ted Cruz p detta stt fr lite rolig bacon tillagning.
Citera
2017-11-07, 23:12
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Man nskar att GW kunde ta och knipa igen om saker som han uppenbart inte vet ngot om.
Nej GW, man kan inte kpa en "bazooka" som privatperson i USA. Att sedan pst att halvautomatiska vapen som anvnds i jakt sedan anvnds i brott r en ren lgn. Flera underskningar har visat att ytterst f av jgarnas vapen kommer p avvgar.
Ja, och Cruz r ingen stolle utan Texas-bo. Det r vl smart att bete sig p ett stt som leder till framgng? Sen sa han ngot om att vettigt folk i USA bor lngs kusterna. I mina gon r inte liberaler speciellt kloka. Det r vl frdomsfullt att idiotfrklara mnniskor man inte frstr sig p. Vad sger man om oss som tycker att araber och afrikaner inte kan bete sig?

Tyvrr ska ju GW uttala sig som expert om allt, BDSM-sex var det vl fr inte allt s lnge sedan?
Citera
2017-11-07, 23:43
Medlem
everythingiss avatar
Jag tittar p VB fr att jag gillar dynamiken mellan LGWP och Kvartoft, men det r lite jobbigt att Leffe tvunget mste framhva sin frtrfflighet... Han r ju skert duktig, men att han varenda jvla gng mste sga det irriterar mig.

Ofta r det ju sjlvklarheter som han lgger fram som att det skulle behvas vara professor eller en superutredare fr att fatta, nr det i sjlva verket r sunt frnuft och lite vett som krvs fr att fatta att tex Mats Alm r en mrdare, eller drpare.

LGWP brjar bli gammal, men jag gillar honom trots ovannmnda brister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in