2017-11-07, 21:25
Medlem
AA-suiteds avatar
Bör inte dunken som var förseglad öppnas under vatten eller spelar det ingen riktig roll? Just i det här fallet kanske det inte spelar någon roll men bör det inte vara standardpraktik att göra på det viset jag föreslog?
Citera
2017-11-07, 21:31
Moderator
Dr Kings avatar
Leffa GW P är inte nådig in sin kritik av tingsrättens dom i Arbogafallet
Citera
2017-11-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Leffa GW P är inte nådig in sin kritik av tingsrättens dom i Arbogafallet
Inte nådig? Tycker han var rätt lugn och pratade om bristen i domen.
Citera
2017-11-07, 21:36
Medlem
Hatar dessa inslag där man får se hur polisen arbetar, prata brott istället.
Citera
2017-11-07, 21:39
Medlem
AA-suiteds avatar
Vilken dokumentär pratar Leif om när han var med polisen i Sovjetunionen? Kan någon länka den? Det låter väldigt intressant.
Citera
2017-11-07, 21:45
Medlem
AA-suiteds avatar
Go kille som kör upp en snus mitt i snacket på TV. Det är det inte många som känner sig bekväma i att göra.

Varför kallar Leif maskinvapenbaconmannen för idiot? Till och med större idiot än Trump. Det där var väl för fan harmlöst och bara en underhållande video. Tråkmåns Leif.
Senast redigerad av AA-suited 2017-11-07 kl. 21:56.
Citera
2017-11-07, 21:51
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Go kille som kör upp en snus mitt i snacket på TV. Det är det inte många som känner sig bekväma i att göra.

Varför kallar Leif maskinvapenbaconmannen för idiot? Till och med större idiot än Trump. Det det var väl för fan harmlöst och bara en underhållande video. Tråkmåns Leif.

Håller med, där sjönk GW i mina ögon...
Citera
2017-11-07, 22:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Worst episode ever.

Vill minnas att man i starten hade ett upplägg lite mer som "Efterlyst" där det var mer fokus på ouppklarade mord där man hoppades att tittarna kunde hjälpa till.
Dagens sörja har mest Kvartofts trista äventyr som huvudfokus, och nästa vecka blir det ytterligare uttjatade brottsplatsundersökningar...
Citera
2017-11-07, 23:00
Avstängd
konstapels avatar
Man önskar att GW kunde ta och knipa igen om saker som han uppenbart inte vet något om.
Nej GW, man kan inte köpa en "bazooka" som privatperson i USA. Att sedan påstå att halvautomatiska vapen som används i jakt sedan används i brott är en ren lögn. Flera undersökningar har visat att ytterst få av jägarnas vapen kommer på avvägar.
Citera
2017-11-07, 23:07
Medlem
bringeroflights avatar
Tycker inte det passar sig att döma ut någon som Ted Cruz på detta sätt för lite rolig bacon tillagning.
Citera
2017-11-07, 23:12
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Man önskar att GW kunde ta och knipa igen om saker som han uppenbart inte vet något om.
Nej GW, man kan inte köpa en "bazooka" som privatperson i USA. Att sedan påstå att halvautomatiska vapen som används i jakt sedan används i brott är en ren lögn. Flera undersökningar har visat att ytterst få av jägarnas vapen kommer på avvägar.
Ja, och Cruz är ingen stolle utan Texas-bo. Det är väl smart att bete sig på ett sätt som leder till framgång? Sen sa han något om att vettigt folk i USA bor längs kusterna. I mina ögon är inte liberaler speciellt kloka. Det är väl fördomsfullt att idiotförklara människor man inte förstår sig på. Vad säger man om oss som tycker att araber och afrikaner inte kan bete sig?

Tyvärr ska ju GW uttala sig som expert om allt, BDSM-sex var det väl för inte allt så länge sedan?
Citera
2017-11-07, 23:43
Medlem
everythingiss avatar
Jag tittar på VB för att jag gillar dynamiken mellan LGWP och Kvartoft, men det är lite jobbigt att Leffe tvunget måste framhäva sin förträfflighet... Han är ju säkert duktig, men att han varenda jävla gång måste säga det irriterar mig.

Ofta är det ju självklarheter som han lägger fram som att det skulle behövas vara professor eller en superutredare för att fatta, när det i själva verket är sunt förnuft och lite vett som krävs för att fatta att tex Mats Alm är en mördare, eller dräpare.

LGWP börjar bli gammal, men jag gillar honom trots ovannämnda brister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in