Citat:
Ursprungligen postat av
JSodrasidan
Hur blir det en fegattack när man åker till gamla stan (där alla djurgårdare sitter) med ca 7-8 man när man vet att dif haft hockeymatch och är ute med bra nummer?
Att dra ner en person bakifrån utan att ge en person att försvara sig samt att stampa på huvudet med flertalet är bara fegt.
Att försvara det är som sagt horungebeteende. Pinsamma bajen, förspel, spel samt efterspel. Bara förlorare i eran liga.
Nu fångades allt på film, om allt andra bajen ägnat sig åt på senaste när det gäller julgranar och annat hade det vart samma chargong?