2017-11-04, 12:19
  #34117
Medlem
Sluta försvara horunge beteende. Bara pinsamt, att ni inte rensar bland era egna luffare förstår man ju då alla är luffare.
Citera
2017-11-04, 12:24
  #34118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Några av Bajens yngre är ute och firar en födelsedag. Springer på djurgårdens yngsta vid harakirikorvgubben. Sopar på dom. Finns mycket andra vanliga djurgårdare i området som låtes vara. Dom som åker på det är dom som anser sig själva vara djurgårdens yngsta och står upp för dif. En frontfigur i DY är verkligen livrädd och vill verkligen försvinna i korvkön. Ser sina såkallade bröder åka på stryk men gör ingeting. En snubbe får se han och ger han två boxar. Enkelt. Sen om man ska grina om att dom var två på en så är det förfan tragiskt att ens behöva yttra sig. Det smäller på gatan då har inga regler eller åldersbestämning tid och plats för. Det som är charmen. Inte i en skog med boxningslindor och nummersatt. Detta är ingen konstighet för folk som är insatta
bajens ”yngre” låt mig korrigera dig. KGB och undergrupper. Men aa bra attack. Lite sånt som man får vara beredd på. Sen att folk här inne skriver att de va en fegattack osv är bara löjligt. Sometimes u win sometimes u lose.
Citera
2017-11-04, 12:24
  #34119
Medlem
Hur blir det en fegattack när man åker till gamla stan (där alla djurgårdare sitter) med ca 7-8 man när man vet att dif haft hockeymatch och är ute med bra nummer?
Citera
2017-11-04, 12:41
  #34120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Det smäller på gatan då har inga regler eller åldersbestämning tid och plats för. Det som är charmen. Inte i en skog med boxningslindor och nummersatt. Detta är ingen konstighet för folk som är insatta

Eftersom händelsen är anmäld och finns med på film kanske du ska leta upp den här skräckslagna pojken som flyr in i vagnen när fupen släpps och förklara att det hela var väldigt charmigt.
Citera
2017-11-04, 12:41
  #34121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSodrasidan
Hur blir det en fegattack när man åker till gamla stan (där alla djurgårdare sitter) med ca 7-8 man när man vet att dif haft hockeymatch och är ute med bra nummer?

Att dra ner en person bakifrån utan att ge en person att försvara sig samt att stampa på huvudet med flertalet är bara fegt.

Att försvara det är som sagt horungebeteende. Pinsamma bajen, förspel, spel samt efterspel. Bara förlorare i eran liga.

Nu fångades allt på film, om allt andra bajen ägnat sig åt på senaste när det gäller julgranar och annat hade det vart samma chargong?
__________________
Senast redigerad av pogba 2017-11-04 kl. 12:43.
Citera
2017-11-04, 12:46
  #34122
Medlem
JurgenPommerenkes avatar
Fantastiskt underhållande att djurgårn redan har skickat ut internetligan. Konstigt att ni inte var här och grät ut om feghet när samma pojkar som nu åkte på stryk slog ner vanliga Hammarbyare på en uteservering för bara en månad sedan.
Citera
2017-11-04, 12:48
  #34123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JurgenPommerenke
Fantastiskt underhållande att djurgårn redan har skickat ut internetligan. Konstigt att ni inte var här och grät ut om feghet när samma pojkar som nu åkte på stryk slog ner vanliga Hammarbyare på en uteservering för bara en månad sedan.

Jag håller inte på APA.

Men någon djävla stil får ni ha Bajen.
Citera
2017-11-04, 12:51
  #34124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JurgenPommerenke
Fantastiskt underhållande att djurgårn redan har skickat ut internetligan. Konstigt att ni inte var här och grät ut om feghet när samma pojkar som nu åkte på stryk slog ner vanliga Hammarbyare på en uteservering för bara en månad sedan.


Word!
Citera
2017-11-04, 12:59
  #34125
Medlem
k3babsvarvarNs avatar
Vart finns denna fight att titta på? Såg att någon länkat tidigare i tråden men den länken funkade ej, någon annan som har laddat ned/filmat ''fighten''?
Citera
2017-11-04, 13:44
  #34126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Äckliga bajen, ni som säger att det inte är fegt att stampa på någons huvud 3-4 vs 1 är fan tappade.

Fattiga bajen..

Stå upp för era egna led istället för att vara såna fega kräk som försvarar detta. Det spårar ur.




Så att en julgran inte vill åka på spö av bajengrabbar gör han till en "komisk person"?

Alltså snälla, bajen och deras retorik talar ju ÅTERIGEN sitt tydliga språk.. Fruktansvärt pinsamt, vidriga pissluffare till människor....
Pinsamma lilldif som inte står uppe för sina polare låtsas stå beställa
Citera
2017-11-04, 13:52
  #34127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenstruts
Pinsamma lilldif som inte står uppe för sina polare låtsas stå beställa

Vad har den personen med mig att göra?

Att kunna föra sig verbalt hör ju inte till bajens starka sida, men liten mognadsnivå kan man ju förvänta sig ifall. Återigen besviken......
Citera
2017-11-04, 13:56
  #34128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vad har den personen med mig att göra?

Att kunna föra sig verbalt hör ju inte till bajens starka sida, men liten mognadsnivå kan man ju förvänta sig ifall. Återigen besviken......
Ja, du verkar lite ledsen i ögat. Kram på dig 🤗
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in