Citat:
Ursprungligen postat av
Panonios
Jag var inte ens i Sthlm i lördags men inte hört någon skråla om någon seger. Mer en skön grej och att man inte tillät wm sitta helt ostört natten innan match.
Varför jag säger Bajen och Dif inte bör uttala sig är för att ni numer inte ens skulle få ihop 20 man för en liknande grej. Största aktiviteten består i att gotta sig åt vad som händer mellan blåvitt och Gnaget (där wm givetvis runkas av). När var ni senast nere mot Blåvitt? När gjorde ni senast något mot götet i Sthlm, utöver att vända på klacken direkt i Björns trädgård?Så mycket snack om ”trist det inte körs, folk för rädda att få stryk”, sen sitter man och dissikerar videor på de som faktiskt kör.
När alla de som är med i videon skrattar rätt gott åt att det öht smäller.
(Rena vinster ser nog alla numer att man bara kan hävda om det är liga mot liga).
Jag är en så kallad föredetting.
Att jag skulle runka av wm finns inte, men de personer jag umgås med kommer faktiskt ifrån Wm, (dock är det också föredettingar). Jag personligen tycker att det är roligt att det fortfarande boxas.
Egentligen kanske jag inte skulle citerat dig, (men det går inte att te.x citera en sådan språkbegåvning som Mussekussen eller en del andra)
Fick för mig att du var på plats i lördags därav de massa frågeställningarna.
Jag satsade på annat och har alldeles för mycket att förlora, men jag skulle jätte gärna se en liga ala de som var med från början av kgb som satte tonen för hur ligist verksamheten är i dagens läge. Men som sagt, jag vet ett flertalet som var med från början som har alldeles för mycket att förlora. Det var kul då, nu har man andra hobbys såsom att byta blöjor och skicka in deklarationen för företaget i tid...