2018-04-23, 02:49
  #34717
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussekussen
Tyvärr. Du har noll koll du känner ingen som är huligan. Inget är bestämt din nolla. Gå till tråden där pojkarna leker med lego istället och sitt hemma och va rädd din 40 kilos tönt
Det var jag personligen som tog kontakt med de värsta huliganerna i Firman Boys. Jag stod på en grusplan helt själv i en timme efter bestämd tid utan att någon från Aik dök upp. Spelar ingen roll om dom hade kommit 10 eller 100 personer. Jag hade tagit dom alla.

4-5.
Citera
2018-04-23, 09:54
  #34718
Medlem
Brilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Vad var det för nummer fördelning?

Edit: Efter att ha sett ytterligare en film från "pub attacken" kan man konstatera en sak.
Ditt ord är ingenting värt, ser mer ut som en misslyckad attack där wm står upp bra och inte gömmer sig likt du hävdar.

Gillar stolen som däckar fb killen. Hahaha 😂




Haha gillade också sekvensen när stolen däcka killen i ljus jacka. Ser dock ut som ytterligare en blir däckad av en stol strax innan som kommer ifrån höger i bildkant.
Är det WM som sparkar en kille i huvudet eller vice versa i slutet på videon, när han som filmar blir upprörd 😂
Citera
2018-04-23, 10:53
  #34719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille
Haha gillade också sekvensen när stolen däcka killen i ljus jacka. Ser dock ut som ytterligare en blir däckad av en stol strax innan som kommer ifrån höger i bildkant.
Är det WM som sparkar en kille i huvudet eller vice versa i slutet på videon, när han som filmar blir upprörd 😂
Är blåvit Sthlmare som filmar, ingen wm.
Citera
2018-04-23, 13:28
  #34720
Medlem
Roligt att i alla fall ett par Wm valde att kliva ut även om de direkt boxades tillbaka. Så kan det gå.

Gårdare och vrak behöver har f.ö ingen talan
Citera
2018-04-23, 13:39
  #34721
Medlem
Wisemen är ni på riktigt eller? Hahaha

Ni hade all chans i världen att ta er ut och slåss om ni hade velat det. Ni väljer att kasta massa bord och stolar istället.
Ska man skratta eller gråta

Respekt dock till dom WM som klev ut och agerade slagpåsar

Till er i WM som gömmer er och kastar stolar istället... Fy helvete så patetiska. Tror fan Helsingborgs yngre hade klippt er.
Taniga jävlar
__________________
Senast redigerad av SolnaBoyz 2018-04-23 kl. 13:49.
Citera
2018-04-23, 13:45
  #34722
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Wisemen är ni på riktigt eller? Hahaha

Ni hade all chans i världen att ta er ut och slåss om ni hade velat det. Ni väljer att kasta massa bord och stolar istället.
Ska man skratta eller gråta

Respekt dock till dom WM som klev ut och agerade slagpåsar

Till er i WM som gömmer er och kastar stolar istället... Fy helvete så patetiska. Tror fan Helsingborgs yngre hade klippt er.
Taniga jävlar!

Sluta tramsa.

Vi alla vet att ni skulle åkt i backen om ni låtit dom komma ut Riktigt!

Hur kan ni små råttor försöka blåsa upp er över det här? Ni borde skämmas istället.

Videon ljuger inte. Vi ser ju hur det gick till.
Citera
2018-04-23, 14:16
  #34723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Wisemen är ni på riktigt eller? Hahaha

Ni hade all chans i världen att ta er ut och slåss om ni hade velat det. Ni väljer att kasta massa bord och stolar istället.
Ska man skratta eller gråta

Respekt dock till dom WM som klev ut och agerade slagpåsar

Till er i WM som gömmer er och kastar stolar istället... Fy helvete så patetiska. Tror fan Helsingborgs yngre hade klippt er.
Taniga jävlar

DFG krossar er gång på gång, plasthuliganer.
Citera
2018-04-23, 14:26
  #34724
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Wisemen är ni på riktigt eller? Hahaha

Ni hade all chans i världen att ta er ut och slåss om ni hade velat det. Ni väljer att kasta massa bord och stolar istället.
Ska man skratta eller gråta

Respekt dock till dom WM som klev ut och agerade slagpåsar

Till er i WM som gömmer er och kastar stolar istället... Fy helvete så patetiska. Tror fan Helsingborgs yngre hade klippt er.
Taniga jävlar

Haha vilken stolle du verkar vara. Jag stod som sagt i en timme efter bestämd tid och väntade på er. Välkommen till GBG senare i höst, så ska vi se om du är lika modig som mig!
Citera
2018-04-23, 15:00
  #34725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Roligt att i alla fall ett par Wm valde att kliva ut även om de direkt boxades tillbaka. Så kan det gå.

Gårdare och vrak behöver har f.ö ingen talan


Hur tycker du att det gick i lördags? Är detta en victory för er inom fb? Varför har ingen annan någon talan? Man får inte tycka att detta var en aningen tafatt attack återigen? Utan man ska bara vara tyst här då?
Hur tolkar du filmen? Är det en ihopklippt film?
Om ni låtit alla tagit sig ut, hur tror du att det slutat då? Jag menar då det enbart är ett fåtal wm som klev ut enligt dig, hur hade det varit om hela ligan fått chansen att kliva ut? Hade det varit jämnt då också tror du?

Ser likheter med attacken i lördags och attacken på Folkungagatan emot kgb då ni slog sönder puben, sprang därifrån och sedan klagade på att de aikare som blev kvar blev upphunna och sönderslagna.
Så kan det gå...
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2018-04-23 kl. 15:11.
Citera
2018-04-23, 15:11
  #34726
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Fan att inte filmen kom upp efter SS's kommande vinklade rapport...
Nu kommer den återigen att vinklas efter filmerna...

Jävlar vad FB blir ivägkörda. I sin egna stad dessutom
Citera
2018-04-23, 16:37
  #34727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Hur tycker du att det gick i lördags? Är detta en victory för er inom fb? Varför har ingen annan någon talan? Man får inte tycka att detta var en aningen tafatt attack återigen? Utan man ska bara vara tyst här då?
Hur tolkar du filmen? Är det en ihopklippt film?
Om ni låtit alla tagit sig ut, hur tror du att det slutat då? Jag menar då det enbart är ett fåtal wm som klev ut enligt dig, hur hade det varit om hela ligan fått chansen att kliva ut? Hade det varit jämnt då också tror du?

Jag var inte ens i Sthlm i lördags men inte hört någon skråla om någon seger. Mer en skön grej och att man inte tillät wm sitta helt ostört natten innan match.
Varför jag säger Bajen och Dif inte bör uttala sig är för att ni numer inte ens skulle få ihop 20 man för en liknande grej. Största aktiviteten består i att gotta sig åt vad som händer mellan blåvitt och Gnaget (där wm givetvis runkas av). När var ni senast nere mot Blåvitt? När gjorde ni senast något mot götet i Sthlm, utöver att vända på klacken direkt i Björns trädgård?Så mycket snack om ”trist det inte körs, folk för rädda att få stryk”, sen sitter man och dissikerar videor på de som faktiskt kör.
När alla de som är med i videon skrattar rätt gott åt att det öht smäller.
(Rena vinster ser nog alla numer att man bara kan hävda om det är liga mot liga).

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jävlar vad FB blir ivägkörda. I sin egna stad dessutom
Haha din åsna, se varför de lättar
Citera
2018-04-23, 17:22
  #34728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Jag var inte ens i Sthlm i lördags men inte hört någon skråla om någon seger. Mer en skön grej och att man inte tillät wm sitta helt ostört natten innan match.
Varför jag säger Bajen och Dif inte bör uttala sig är för att ni numer inte ens skulle få ihop 20 man för en liknande grej. Största aktiviteten består i att gotta sig åt vad som händer mellan blåvitt och Gnaget (där wm givetvis runkas av). När var ni senast nere mot Blåvitt? När gjorde ni senast något mot götet i Sthlm, utöver att vända på klacken direkt i Björns trädgård?Så mycket snack om ”trist det inte körs, folk för rädda att få stryk”, sen sitter man och dissikerar videor på de som faktiskt kör.
När alla de som är med i videon skrattar rätt gott åt att det öht smäller.
(Rena vinster ser nog alla numer att man bara kan hävda om det är liga mot liga).


Jag är en så kallad föredetting.

Att jag skulle runka av wm finns inte, men de personer jag umgås med kommer faktiskt ifrån Wm, (dock är det också föredettingar). Jag personligen tycker att det är roligt att det fortfarande boxas.
Egentligen kanske jag inte skulle citerat dig, (men det går inte att te.x citera en sådan språkbegåvning som Mussekussen eller en del andra)
Fick för mig att du var på plats i lördags därav de massa frågeställningarna.
Jag satsade på annat och har alldeles för mycket att förlora, men jag skulle jätte gärna se en liga ala de som var med från början av kgb som satte tonen för hur ligist verksamheten är i dagens läge. Men som sagt, jag vet ett flertalet som var med från början som har alldeles för mycket att förlora. Det var kul då, nu har man andra hobbys såsom att byta blöjor och skicka in deklarationen för företaget i tid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in