2017-11-04, 13:59
  #34129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenstruts
Ja, du verkar lite ledsen i ögat. Kram på dig 🤗

Mognadsnivån som sagt.. Bajen i ett nötskal.

Ledsen i ögat? Tillbaka till fritidsgården med dig.
Citera
2017-11-04, 14:03
  #34130
Medlem
Bajen, bärs och benz.

Vinnande koncept, är sen gammalt...
Citera
2017-11-04, 14:18
  #34131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Mognadsnivån som sagt.. Bajen i ett nötskal.

Ledsen i ögat? Tillbaka till fritidsgården med dig.
Snyft snyft 😭 #grindif
Citera
2017-11-04, 14:20
  #34132
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenstruts
Snyft snyft 😭 #grindif
Precis som grinbajen på Medis och Gullmars. Buhu.
Citera
2017-11-04, 14:26
  #34133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Precis som grinbajen på Medis och Gullmars. Buhu.
Aldrig sett så mycket gnäll som ni gårdare sysslar med. Stå upp förfan om ni gillar att fajtas, sluta stå och göm er som snubben i videon. Ha en fortsatt grinig dag
Citera
2017-11-04, 14:38
  #34134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenstruts
Aldrig sett så mycket gnäll som ni gårdare sysslar med. Stå upp förfan om ni gillar att fajtas, sluta stå och göm er som snubben i videon. Ha en fortsatt grinig dag

Vad går du på? Sluta ät din medicin förhelvete..
Citera
2017-11-04, 14:40
  #34135
Medlem
JurgenPommerenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Precis som grinbajen på Medis och Gullmars. Buhu.

Med den lilla skillnaden att Hammarbyarna som attackerades vid Gullmars var vanligt folk medan det här var DY med vänner.
Citera
2017-11-04, 14:47
  #34136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vad går du på? Sluta ät din medicin förhelvete..
Sanningen svider. Du däremot behöver ett lyckopiller eller 2.
Citera
2017-11-04, 15:12
  #34137
Medlem
Vad fan sysslar snubben i vit tröja med? Trodde brödraskap och att stå upp för varandra var det absolut viktigaste i den här kulturen. Att då stå och låtsas som det regnar när en "polare" har det riktigt svettigt är fan sinnessjukt. Det måste få konsekvenser internt, eller? Skulle aldrig lita på den där grabben i framtiden.
Citera
2017-11-04, 15:28
  #34138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 496
Vad fan sysslar snubben i vit tröja med? Trodde brödraskap och att stå upp för varandra var det absolut viktigaste i den här kulturen. Att då stå och låtsas som det regnar när en "polare" har det riktigt svettigt är fan sinnessjukt. Det måste få konsekvenser internt, eller? Skulle aldrig lita på den där grabben i framtiden.

Det tas upp internt och inte via Flashback.
Citera
2017-11-04, 15:49
  #34139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det tas upp internt och inte via Flashback.

Det får man ju hoppas. Att stå axel mot axel med honom skulle nog de flesta skriva under på skulle kännas bra skevt.
Citera
2017-11-04, 16:32
  #34140
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/stockholm/over-30-personer-i-valdsamt-storbrak/

Nån som på sitter på info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in