2018-11-04, 18:34
  #35317
Medlem
Malmö kan från och med idag aldrig någonsin yttra sig om ”firmakulturen” m.m igen! Fega luffare!
Citera
2018-11-04, 22:49
  #35318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde69
Malmö kan från och med idag aldrig någonsin yttra sig om ”firmakulturen” m.m igen! Fega luffare!

hörde nåt om 20 mot 1? vad hände egentligen?
Citera
2018-11-05, 03:27
  #35319
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Vad hände nere i gbg egentligen?
Citera
2018-11-05, 08:47
  #35320
Medlem
Varje gång några av WMs 30 killar får stryk är det 20 mot 1. Skumt
Citera
2018-11-05, 08:52
  #35321
Medlem
Mellan Boltics yngre och Göteborgs yngre?
Citera
2018-11-05, 11:07
  #35322
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Varje gång några av WMs 30 killar får stryk är det 20 mot 1. Skumt

Ja, väldigt skumt.
Citera
2018-11-05, 12:42
  #35323
Medlem
Runjus avatar
Jag har själv blivit attackerad av WM 1 mot 3 när jag var typ 15. Finns ingen hederskodex där inte... laddade våldsöverkåta fittor. Bra om malme tog ner er på jorden 😎
Citera
2018-11-05, 13:53
  #35324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Jag har själv blivit attackerad av WM 1 mot 3 när jag var typ 15. Finns ingen hederskodex där inte... laddade våldsöverkåta fittor. Bra om malme tog ner er på jorden 😎

Och det tror du hände igår? Malmö ville inte köra...
Citera
2018-11-05, 18:03
  #35325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Jag har själv blivit attackerad av WM 1 mot 3 när jag var typ 15. Finns ingen hederskodex där inte... laddade våldsöverkåta fittor. Bra om malme tog ner er på jorden 😎

Men lägg ner. WM är några av de mest ärliga på scenen.
Citera
2018-11-08, 20:01
  #35326
Medlem
Fan va synd det är nu när det inte heilas lika mycket på gruppfotona, den gamla scenen var bättre!
Citera
2018-11-09, 10:58
  #35327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sittnertack
Fan va synd det är nu när det inte heilas lika mycket på gruppfotona, den gamla scenen var bättre!
dax att starta upp en ny scen kanske
Citera
2018-11-14, 23:11
  #35328
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
En som tog åt sig.

Jag är öppen för idén att jag kan framstå som lösdrivig. Jag har ingenting här att göra egentligen, men det bjuder jag på. Jag är bara oerhört fascinerad över detta utomordentligt fåniga beteende och vad som driver er.

Du däremot, som förespråkare av svenska "firmor" bestående av arbetsetslösa fåntrattattar i "dress code" och hänger i denna tråd för att du är en del av den kulturen, saknar befogenhet att försöka görs någon till åtlöje. Du är åtlöjet personifierad.

Jag känner att mobbaren i mig vaknar till liv när jag tänker på er och era trsgiska liv. Han har fö sovit sedan högstadiet. Jag kan helt enkelt inte låta bli. Jag tror ändå på nåt sätt mobbing fyller en funktion. Typ att gallra ut de svaga.

Har du också sånn där fånig "dress code" förresten? Går man omkring så enbart när det är dags för cat fight, eller glider man omkring med dessa kläder på stan också? Typ så att ni kan känna igen varandra som bikers och känna er lite tuffa? "Oh kolla snubben därborta, han har en Gucci jacka med huva, Gina tricot t-shirt, buffaloskor, yogabyxor och blåtira. Han måste ju vara med i Balsam Boys... Häftigt". Eller hur känner ni igen varandra?

Jag gissar att du är "storstadsbo"? Typ stockhomlare. Ganska ung. Har jag rätt?

Är du med själv och viftar/hoppar i gäng eller är du bara en liten fanboy av dessa töntar?

Berätta lite om ditt deltagande, gärna vilken "firma" du tillhör, hur du kom in på det och varför? Har du jobb osv?


Sent svar men till skillnad från dig lever o hävdar jag mig inte på fb...
Du är såklart fri att tänka o tycka vad du vill , man lever en gång o känner du dig nöjd med den du är och med ditt sätt att hävda dig så kör på.
Dina frågor o fina uttryck som att "nu väcks mobbaren i mig "yada yada får mig att inte svara. Du är nyfiken o kåt på något som du låtsas förakta .. snälla du vad får du ut av detta?
Völj en tråd som du kan bidra till.. relationsakuten? Ensam med slak kuk?
Pick one dude

Walk on
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in