Citat:
Ursprungligen postat av
Horknullarn
Och Bajen mosade er på 5 sekunder, hur dåliga är inte ni då?
Se till att gå ut och boxas istället för att sitta på nätet.
Oj grattis ni spöade några Ultras.
Att ni har bättre liga än MFF ändrar inte det faktum att ni är värdelösa fjollor som är slagpåsar till AIK/DIF/IFK/Danskar. Ni har för helvete aldrig vunnit ett box mot en etablerad liga. Bara Gais, MFF, Helsingborg och andra småligor ni klarar av att vinna mot.